Wrześniowe Shiny!

wtorek, 4 października 2016


Miłych kosmetycznych niespodzianek ciąg dalszy. Po udanej edycji boxa InspiredBy Naturalnie Piękna (KLIK), w moje ręce trafiło wrześniowe wydanie pudełka ShinyBox. Box zaskakuje z kilku powodów. Po pierwsze, pudełko jest duże - mniej więcej półtora razy większe niż standardowe. Po drugie - jego zawartość jest naprawdę imponująca. Po trzecie - w pudełku znalazły się niewyłącznie produkty kosmetyczne. 
 
Box, który powstał we współpracy z siecią klubów ftiness Jatomi, mieści aż czternaście produktów. 
 
PRODUKTY PEŁNOWYMIAROWE
 
Fresh Juice - Kremowy żel pod prysznic - we wrześniu subskrybentki VIP otrzymały w swoich pudełkach dodatkowy kosmetyk - pełnowymiarowe opakowanie żelu pod prysznic. W moje ręce trafiło apetyczne połączenie liczi i maliny. Kosmetyk pachnie jak słodki, owocowy deser, z wyczuwalną nutą malin i kremu. Uwielbiam tego rodzaju "spożywcze" zapachy. Z uwagi na dużą pojemność - aż 500 ml - kosmetyk uprzyjemni mi wiele kąpieli. Cena produktu to ok. 9 zł. 
 
Calypso - Active Peeling Body Sponge - uwielbiam gąbki do zadań specjalnych! Do tej pory najlepiej spisywała się u mnie ostra, mocno peelingująca gąbka Syrena. Gąbka marki Calypso jest przeznaczona do delikatnego oczyszczania skóry ciała. Zawarte w włóknie gąbki mikrogranulki mają za zadanie łagodnie złuszczyć skórę i przygotować ją do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Jestem ogromnie ciekawa, jak sprawdzi się w moim przypadku. Koszt gąbki to ok. 6 zł. 
 
Cztery Pory Roku - Skoncentrowane masło do skórek i paznokci - pomimo dużej dbałości o wygląd moich dłoni, jesienią i zimą borykam się z problemem przesuszonej, szorstkiej skóry, zwłaszcza w okolicach skórek. Do tej pory radziłam sobie wcierając olejki lub oliwkę. Teraz mam do dyspozycji przyjemnie pachnące, kremowe masełko na bazie masła shea (drugie miejsce w składzie!). Kosmetyk zamknięty został w przyjemnym dla oka, plastikowym słoiczku. Nic tylko wcierać, najlepiej w trakcie wieczornego relaksu, w towarzystwie kubka ciepłej herbaty i ulubionego serialu. Opakowanie o pojemności 15 ml kosztuje ok. 7 zł. 
 
Catrice - Ultimate Nail - odkąd rozpoczęłam przygodę z hybrydami, z mojej kosmetycznej szuflady zniknęły wszystkie standardowe lakiery. Tak bardzo cenię sobie komfort idealnego manicure noszonego przez ponad dwa tygodnie, że nie wyobrażam sobie powrotu do żmudnego malowania, suszenia, zmywania, malowania... Lakier podaruję Mamie. Będzie zachwycona intensywnym, malinowym odcieniem (18 Bloody Mary To Go). Buteleczka o pojemności10 ml kosztuje ok. 10 zł. 


Stenders - Grapefruit-Quince Lip Balm - balsamów do ust nigdy za wiele, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, dającym się we znaki nawet w najlepiej odżywione i zadbane usta. Jako miłośniczka pigwy, z przyjemnością noszę na ustach intensywnie owocowy smak. Kosmetyczne łączenie przyjemnego z pożytecznym nabiera nowego wymiaru! Sztyft o wadze 4,8 g kosztuje ok. 20 zł. 


Ziaja - Multi Modeling - Reduktor pierwszych różowych rozstępów i rozstępów trwałych - kosmetyki o wąsko ukierunkowanym działaniu bywają kłopotliwe, zwłaszcza, jeśli ich adresatka nie boryka się z problemami, którym produkty te są dedykowane. Jako że nie posiadam ani pierwszych, ani tym bardziej trwałych rozstępów, kosmetyk jest mi zbędny. Podaruję go komuś, komu rozstępy rzeczywiście dokuczają, a nuż okaże się bardzo skuteczny. Miękka tuba mieści 100 ml produktu. Cena kosmetyku to ok. 9 zł. 
 
Schwarzkopf - Essence Ultime Caviar + Hair Renew - jak nie gustuję w drogeryjnych szamponach z dużą ilością SLES-ów, tak pozytywnie mnie zaskoczył. Dawno nie stosowałam równie przyjemnie pachnącego kosmetyku. Jest zapach przypomina mi jedne z moich ulubionych jesiennych perfum (Just Cavalli Her). Szampon dobrze oczyszcza włosy. Nie plącze, nie przesusza, nie powoduje puszenia. W parze z dobrej jakości odżywką lub maską zdaje egzamin. Fioletowa butelka mieści 250 ml gęstego, pachnącego szamponu. Cena produktu to ok. 23 zł. 


Dove - Nourishig Care Shower Oil - pod prysznicem stawiam na kosmetyki o formule olejkowej. Nie dość że nie przesuszają mojej i tak suchej skóry, niektóre pozostawiają na niej przyjemną, nawilżającą warstewkę. Od długiego czasu byłam ciekawa olejku marki Dove. Ogromnie cieszy mnie jego skład - na pierwszym miejscu w formule znalazło się miejsce dla oleju ze słodkich migdałów, co w porównaniu z innymi kosmetykami tego rodzaju stanowi przyjemny wyjątek od stosowania oleju sojowego. Butelka mieszcząca 200 ml cudownie pachnącego olejku kosztuje ok. 18 zł. 


Constance Caroll - Kohl - kolejną kredkę do oczu w intensywnie czarnym kolorem przyjmuję ze średnim entuzjazmem - zdecydowanie bardziej życzyłabym sobie bardziej dzienny i blondynkowy kolor. Czerń, co prawda, zawsze modna, ale coraz bardziej nudna. Cena kredki to ok. 8 zł. 
 
MINIATURY
 
Charmine Rose - Krem NCBS z kwasami - jesień to najlepsza pora na testy kremów do twarzy z dodatkiem kwasów. Egzemplarz, który znalazłam, zawiera w składzie dwa popularne kwasy o działaniu oczyszczającym, wygładzającym i poprawiającym koloryt - migdałowy i salicylowy. Chętnie przetestuję jego działanie. Wysoka zawartość kwasów, zwłaszcza migdałowego (drugie miejsce w składzie) wróży niezłe działanie pielęgnacyjne. Pełnowymiarowe opakowanie zawiera 50 ml kremu i kosztuje ok. 60 zł. Miniaturka, która trafiła w moje ręce, mieści 15 ml kosmetyku. 


Auriga - Flavo-C - miniaturę kultowego serum do pielęgnacji twarzy z dodatkiem witaminy C (w stężeniu 8%) uważam za hit wrześniowej edycji ShinyBox. Wielokrotnie miałam okazję zaopatrywać się w pełnowymiarowe opakowanie kosmetyku. Potwierdzam wszystkie zachwyty nad jego właściwościami. To petarda wśród kosmetyków z witaminą C! Za pełnowymiarowe opakowanie o pojemności 15 ml trzeba zapłacić ok. 99 zł. Moja miniaturka mieści 3 ml serum. 

PRODUKTY NIEKOSMETYCZNE


ViVio - Nasiona Chia - pełnowymiarowe opakowanie nasion szałwii hiszpańskiej uważam za niezwykle sympatyczną niespodziankę. Z dobrodziejstwa nasion chia korzystam od długiego czasu. Ziarenka dodaję do koktajli, owsianek, ciast i deserów. To bardzo wszechstronna, a zarazem niezwykle wartościowa pod względem odżywczym roślina. Opakowanie strunowe mieszczące 150 g nasion chia kosztuje ok. 5,50 zł. 


Noble Health - Get Slim Club - do wrześniowej edycji pudełka dołączona została płyta zawierająca program dietetyczno-treningowy, przeznaczony dla osób pragnących poprawić swój wygląd. W walce o wymarzoną sylwetkę pomóc może również dołączony do boxa baton energetyczny (niestety, w składzie zawiera białko mleka krowiego). Cena płyty (dostęp na 3 miesiące) to ok. 99 zł, a przekąski - 4 zł. 


Wrześniową edycję ShinyBox oceniam bardzo wysoko. Ekipa decydująca o zawartości pudełka stanęła na wysokości zadania. Ogromnie cieszę się z możliwości przetestowania olejku pod prysznic Dove, sztyftu pielęgnacyjnego marki Stenders i masełka do skórek i paznokci. Zdecydowanie warto skusić się na tę edycję - jest bogato, różnorodnie i niebanalnie. Oby tak dalej!

Wszystkie informacje na temat boxa znajdziecie TUTAJ


Podobne wpisy

2 komentarze

  1. mam dokładnie ten sam wariant i również jestem zadowolona, dopiero dziś zamówiłam plan jedzeniowy bo właśnie sobie o nim przypomniałam. Oby więcej takich boxów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zestaw, byłabym zadowolona. Chciałabym wypróbować m.in. ten olejek pod prysznic Dove. Darowałabym sobie serum Flavo C, bo sama stosuję LIQ CC rich i jestem nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.