Nowa odsłona bloga

wtorek, 22 grudnia 2015


Nie, nie pomyliliście adresów. To ten sam blog, tyle że w znacznie ładniejszej i bardziej dopracowanej oprawie. W końcu postanowiłam zaprowadzić zmiany, nad którymi rozmyślałam od wielu tygodni. Do sukcesu brakowało mi jedynie czasu i wsparcia zdolnego grafika. Szczęśliwym trafem znalazłam jedno i drugie. I oto jest - zupełnie nowa odsłona całkiem znajomego bloga. 


Wszystkie elementy, jak również ich finalny układ zawdzięczam pracy Eweliny, w internetowych kręgach znanej jako Grafiterka. Ewelina zajmuje się grafiką komputerową i znakomicie zna się na swojej pracy - spójrzcie tylko na portfolio (KLIK). Zgrabnie połączyłyśmy moją wizję nowego szablonu z graficznymi umiejętnościami Eweliny. Efekt przerósł moje oczekiwania. Jest idealnie niecierpkowy, a przy tym prosty, przyjazny i przejrzysty. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu równie mocno jak mnie. 

A nuż, podobnie jak ja, dacie się porwać atmosferze świątecznych porządków i postanowicie uprzątnąć również wirtualne cztery kąty? Jeśli tak, odsyłam do usług Grafiterki (KLIK). Szybko przekonacie się, że jedyne, co Was ogranicza, to Wasza wyobraźnia. Resztą zajmie się Ewelina :)

Jestem ogromnie ciekawa Waszych wrażeń! Do następnego posta!

Podobne wpisy

33 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Mania! Fajnie, że zajrzałaś. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że efekt cieszy. Niby drobiazg, ale robi ogromną różnicę.

      Usuń
    2. Ja zawsze do Ciebie zaglądam:) Podoba mi się bardzo i sama wiem, że wiele mogą te drobiazgi:)

      Usuń
    3. Z blogiem jak z paznokciami, detal robi czasem całą robotę :)

      Usuń
  2. A ja ciągle myślę nad zmianą wyglądu, problem w tym, że nie mam wizji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ u Ciebie jest bardzo ładnie, nic bym nie zmieniła!

      Usuń
  3. Jest bardzo dobrze:) podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. I wreszcie zrobiło się przestronnie i jasno, tego mi trzeba było.

      Usuń
  5. Ślicznie tu teraz i bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Mój wkład nie był wielki, ale mimo to jestem dumna z efektu :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.