Laboratorium Nova - GoArgan+ Olejek do ciała na słowiańską nutę - Malina

środa, 3 września 2014



Po niezwykle udanym kosmetycznym debiucie olejku do pielęgnacji twarzy z olejem arganowym i olejem z ogórecznika w roli głównej (KLIK), zapragnęłam poszerzyć zakres arganowej pielęgnacji. A że w linii Go Argan+ marki Laboratorium Nova nie brakuje kosmetyków przeznaczonych do skóry ciała - nie pozostało mi nic innego jak wybrać odpowiednio apetyczny zapach i przystąpić do nawilżania :)


Pod względem estetyki opakowania, Olejek do ciała nie ustępuje wariantami do pielęgnacji twarzy. Smukły, czarny kartonik kryje elegancką butelkę wykonaną z grubego, matowionego szkła, wyposażoną w wygodną pompkę zabezpieczoną dodatkową, plastikową osłonką. Stopień dopracowania opakowania w połączeniu z zapewnieniem pełnej funkcjonalności zasługują na duże brawa dla producenta. Oby wszystkie polskie kosmetyki prezentowały się równie nienagannie!


Olejek przeznaczony jest do odżywczej i nawilżającej pielęgnacji skóry ciała. Skład produktu zachwyca - poza olejem arganowym, stanowiącym bazę kosmetyku, formuła wzbogacona została o dodatek oleju z pestek malin, witaminę E oraz kompozycję zapachową. Krótko, zwięźle, bezpiecznie - linia GoArgan+ to dowód na rzecz tezy, że da się skomponować skuteczny kosmetyk pielęgnacyjny o minimalistycznym, bezpiecznym, w pełni naturalnym składzie

SKŁAD: Argania Spinosa Kernel Oil*, Rubus Idaeus Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum   

* olej arganowy zastosowany do produkcji kosmetyku posiada certyfikat świadczący o jego ekologicznym pochodzeniu


Zgodnie z sugestią producenta, olejek stosować można na dwa sposoby - solo, zamiast tradycyjnych maseł i balsamów nawilżających oraz w połączeniu z nimi. W trakcie testów kosmetyku znalazłam kilka dodatkowych funkcji. Olejek zdarzało mi się łączyć ze znanym z właściwości wzmacniających olejem z korzenia łopianu i nakładać na skórę głowy i włosy. Kilka kropel malinowego kosmetyku dodanych do kąpieli znakomicie neutralizuje wysuszające właściwości płynu. Z odżywczego działania oleju arganowego korzystają miejsca szczególnie podatne na przesuszenia - łokcie, kolana, skórki wokół paznokci i skóra stóp. W stosowaniu produktu nie ma ograniczeń. 


Co oczywiste, kosmetyk ma tłustą, olejową formułę. W przeciwieństwie do tłuszczu kokosowego, olej arganowy nie zmienia stanu skupienia, dzięki czemu niezależnie od temperatury przechowywania zachowuje swoją płynną postać. Na wzbogaceniu składu o dodatek oleju z pestek malin zyskuje nie tylko skóra - kosmetyk ma przecudowny, relaksujący aromat, który umila proces aplikacji. Zapach łudząco przypomina koszyczek słodkich, delikatnie przejrzałych malin. Jeśli, podobnie jak ja, gustujecie w apetycznych kosmetycznych aromatach, zakup olejku rozpatrujcie w kategoriach must have :)


W trakcie jeszcze niedawnych upałów, olejek stanowił jedyny kosmetyk stosowany przeze mnie w codziennej pielęgnacji ciała. Nakładany na wilgotną skórę (to zdecydowanie przyjemniejsza opcja - w przypadku osuszonej skóry aplikacja jest znacznie bardziej żmudna) ładnie się wchłaniał pozostawiając delikatny, oliwkowo-olejkowy film. Produkt nawilża bardzo przyjemnie, choć nieco słabiej niż w przypadku bogatych maseł i balsamów. O ile w porze letniej stopień nawilżenia w zupełności mi odpowiadał, o tyle przy nieco chłodniejszej aurze działanie olejku łączyłam z ulubionym balsamem. Myślę przy tym, że osoby o skórze normalnej, niewymagającej intensywnej pielęgnacji skorzystają na stosowaniu kosmetyku solo. Duet z masłem przypadnie z kolei do gustu posiadaczkom skóry suchej i bardzo suchej, wymagającej intensywnej pielęgnacji nawilżająco-natłuszczającej. 


Poza nawilżaniem skóry ciała po kąpieli, po olejek sięgałam celem odżywienia skóry głowy i włosów, skórek wokół paznokci, łokci, kolan i stóp. Działanie kosmetyku każdorazowo wprawiało mnie w dobry nastrój. Lubię poczucie zadbanej skóry, nieobciążonej zbędną drogeryjną chemią. 


Olejek do ciała z linii GoArgan+ polecam miłośnikom naturalnej, bezpiecznej pielęgnacji. Wszechstronność olejku, prosta formuła, obłędny, malinowy zapach i estetyczne opakowanie czynią z niego pozycję obowiązkową na liście kosmetyków wartych wypróbowania!

- pojemność: 100 ml
- cena: ok. 119 zł
- dostępność: sklep internetowy producenta (KLIK), sklepy stacjonarne (KLIK


Podobne wpisy

9 komentarze

  1. Już czytałam o tym olejku, tylko cena troszkę wysoka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysoka. Dobrej jakości olej arganowy jest bardzo drogim surowcem, niestety.

      Usuń
  2. chyba jednak moją ulubioną formą nawilżania ciała jest masło ;) A najlepiej jak zaraz na drugim miejscu w składzie jest masło shea lub kakaowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię masła, choć w okresie letnim z trudem po nie sięgam.

      Usuń
  3. Czyli wielofunkcyjny olejek do wszystkiego. Zachęciłaś mnie niesamowicie, sprawię go sobie na mikolaja może:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Must have! :) Cena niezła, ale olej arganowy jest drogi, więc nie ma co się dziwić.

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej jestem ciekawa zapachu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem bardzo ciekawa tego olejku i tego jak pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.