Pielęgnacyjne odkrycie: Delia - Good Foot - Serum do stóp zmiękczająco-regenerujące

wtorek, 8 lipca 2014



Jeśli zdarza Wam się czystym zbiegiem okoliczności odkryć kosmetyk zupełnie wyjątkowy, bez którego trudno pomyśleć codzienną pielęgnację - HIGH FIVE! Ja na swój trafiłam niedawno, ale już po pierwszym zastosowaniu wiedziałam, że zostanie ze mną na długo. Jeśli dodać do tego dostępność bez zarzutuniewielką cenę i miły dla serducha znaczek Made in Poland - jest znakomicie! Aaach, Delia!


Serum do stóp regenerująco-zmiękczające wchodzi w skład linii Good Foot. Cała seria zamknięta została w optymistycznych, zielonych opakowaniach. Miękka tubka zamykana na zatrzaskową klapkę spisuje się bez zarzutu. Dodatkowo, z uwagi na intensywny kolor kosmetyk szybko udaje mi się zlokalizować pośród innych, zdecydowanie bardziej stonowanych opakowań :) 


Produkt przeznaczony jest do specjalnej pielęgnacji stóp. Zgodnie z informacją nadrukowaną na opakowaniu, kosmetyk polecany jest osobom borykającym się z problemem szorstkich, popękanych pięt ze zgrubieniami oraz bardzo suchej skóry stóp

Na uwagę zasługuje skład - w mojej opinii bardzo dobry, zwłaszcza w stosunku do ceny, jaką przychodzi zapłacić za pełnowymiarowe opakowanie serum. Zaraz po wodzie, pierwsze skrzypce gra mocznik znany z właściwości intensywnie nawilżających (w stężeniu poniżej 10%) oraz delikatnie złuszczających (w stężeniu powyżej 10%). Zastosowana w formule serum proporcja to aż 25%. Poza mocznikiem, skład kosmetyku wzbogacony został o dodatek lanoliny i masła shea. Co niespecjalnie pochwalam, w INCI znalazło się miejsce dla wazeliny. Na szczęście, działanie kosmetyku jest tak dobre, że wsparcie typowej chemii drogeryjnej szkodzi w stopniu niewielkim lub wcale. 

SKŁAD:  Aqua, Urea, Lanolin, Caprylic/Capric Triglyceride, Petrolatum, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Synthetic Beeswax, Methylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Lactic Acid, Panthenol, Allantoin, Parfum, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Alpha- Isomethyl Ionone, Geraniol, Carbomer, Triethanolamine, Tocopheryl Acetate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Disodium EDTA, BHT


Kosmetyk ma postać gęstego, nieco maślanego kremu w białym kolorze i o przyjemnym, kremowym zapachu. Mimo bogatej formuły, serum dość szybko się wchłania, pozostawiając jednakże na skórze wyczuwalny film typowy dla kosmetyków z wysokim stężeniem mocznika


Z uwagi na intensywnie właściwości regenerująco-nawilżające, producent zaleca stosowanie serum dwa razy w tygodniu. Przyznam, że ze świetnym skutkiem po kosmetyk zdarzyło mi się sięgać znacznie częściej, przez pewien czas nawet codziennie. Przypuszczam jednak, że po osiągnięciu w pełni wymarzonego rezultatu, zredukuję częstotliwość stosowania produktu do zalecanej na opakowaniu

Jestem pod dużym wrażeniem działania serum. Jako miłośniczka mocznika w pielęgnacji twarzy i ciała, już po lekturze składu spodziewałam się dobrych rezultatów. Nie przypuszczałam jednak, że produkt okaże się równie dobry co flagowe kosmetyki dermoapetczne (jak choćby z linii Xerial marki SVR), które zwykłam stosować w przekonaniu, że nic niskopółkowego nie będzie w stanie ich zastąpić. Nic bardziej mylnego - serum marki Delia sprawdza się rewelacyjnie.


Już po pierwszym zastosowaniu daje o sobie znać radykalny wzrost poziomu nawilżenia skóry. Po paru kolejnych użyciach można zapomnieć o problemie przesuszonych, nieprzyjemnych w dotyku pięt. Wysokie stężenie mocznika zapobiega mu narastaniu i pierzchnięciu naskórka, dzięki czemu stopy przez dłuższy czas pozostają gładkie i miękkie. Mimo że serum kupiłam z myślą o skórze pięt, na pielęgnacji skorzystały skórki wokół paznokci. Hojna porcja serum wsmarowana po wykonaniu pedicure poprawia wygląd stóp do tego stopnia, że pod względem rezultatu, zabieg domowy nie różni się niczym od salonowego.


Jeśli, podobnie jak ja, borykacie się z problemem szybko pierzchnącej skóry stóp, gorąco polecam zakup serum z linii Good Foot. Pomimo stosunkowo niewielkiej pojemności - zaledwie 60 ml - kosmetyk jest wydajny. Zresztą, za tak niewielką cenę bez wyrzeczeń można pozwolić sobie na repetę. Zdecydowanie polecam!

Jestem ciekawa pozostałych produktów wchodzących w skład linii Good Foot. Miałyście okazję testować któryś z nich? 

- pojemność: 60 ml
- cena: ok. 10 zł
- dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe (swój egzemplarz zakupiłam w Drogerii Natura)

Podobne wpisy

17 komentarze

  1. Mimo, ze nie lubię smarować stóp to 25% mocznika kusi :D Kupię go przy najbliższej wizycie w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wymęczam krem do stóp Green Pharmacy. Patrzyłam na Delię, ale bałam się, że też będę męczyć :P ale skoro zachwalasz, to może sięgnę, może minie mi złość na GP jak nałożę na stopy coś działającego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po produkty Delii jakoś nie sięgam, ale ten krem chętnie wypróbuję przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam, ale jutro wybiorę się po to serum do Natury. Moje pięty są mają tendencję do przesuszania i przez to są wymagające, a lato w pełni więc trzeba zadbać o nie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz go widzę,ale muszę go koniecznie poszukać

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zakupię jak wpadnę kiedyś do natury:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz spotykam się z tym kremem, ale jak trafi w moje ręce to z pewnością go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie skład bardzo fajny :) ja używam intensywnie nawilżającego kremu z 10% zawartością mocznika Fuss Wohl z Rossmanna i sprawdza się on rewelacyjnie - pisałam o nim na blogu, ale jak spotkam to serum z Delii to na pewno je kupię i przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi niestety wszelkie produkty do stóp z zawartością mocznika niesamowicie wysuszają skórę :(
    Aktualnie stosuję taki z 25% zawartością, ale po raz kolejny utwierdzam się, że to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szwagierka-in-spe gdzieś to dopadła, że ja nie popatrzyłam na skład... :D Lecę do Natury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum jest dostępne właściwie wszędzie, widziałam je w Rossmanie, w Naturach i (chyba) w Super-Pharm.

      Usuń
  11. Właśnie parę dni temu widziałam go w Rossmannie, kupię go na pewno przy następnej okazji bo szukam dobrego kremu do stóp, szkoda tylko że nie można go używać codziennie, czy zauważyłaś może efekt złuszczania?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, na pewno się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jaaaa ostatnio miałam go kupić ale zrezygnowałam jutro naprawie chyba ten błąd;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie szukałam kremu do stóp z mocznikiem :) dziękuję za pomoc! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.