Planeta Organica - Organic Acai & Truffle Anti-Age Face Mask

sobota, 1 marca 2014



Moje noworoczne, maseczkowe postanowienie trwa - regularnie sięgam po mocno odżywcze, oczyszczające lub odświeżające cerę specyfiki. Do grona ulubieńców z początkiem roku trafił nowy kosmetyk - Organic Acai & Truffle Anti-Age Face Mask rosyjskiej marki Planeta Organica. Jagodowa pielęgnacja z doskonałym, naturalnym składem? Koniecznie!


W estetycznym, plastikowym słoiczku producent zamknął kremową maseczkę do twarzy. Opakowanie, jakkolwiek niespecjalnie higieniczne, jest funkcjonalne i pozwala na komfortowe nabieranie produktu

Kosmetyk przeznaczony jest do pielęgnacji skóry każdego rodzaju, zwłaszcza wymagającej nawilżenia, dojrzałej lub zmęczonej. Pod względem składu, maska wypada znakomicie. Producent postawił na dobroczynne dla skóry składniki roślinne, w większości pochodzenia organicznego lub naturalnego.

SKŁADAqua enriched with Euterpe Oleracea Fruit Extract, Tuber Aestivum Oil, Wild Mel, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Lycium Barbarum Fruit Extract, Glyceryl Stearate, Panax Ginseng Root Oil, Calendula Officinalis Oil, Macadamia Terniolia Nut Oil, Kaolin, Cetearyl Glucoside, Oenothera Biennis Oil, Sodium Stearoyl Glutamate, Persea Gratissima Oil, Rosa Canina Seed Oil, Melia Azadirachta Oil, Gingko Biloba Extract, Tocopheryl Acetate, Sodium Ascorbyl Palmitate, Panthenol, Retinyl Palmitate, Rosa Canina Flower Oil, Rice Bran Oil, Curcuma Longa Root Extract, Echinacea Purpurea Extract, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid, CI 75125



Plastikowy słoiczek mieści błyszczącą maseczkę o konsystencji kremu, w uroczym, pastelowo-liliowym kolorze. Miły dla oka wygląd dopełnia rewelacyjny zapach - mocno jagodowy, naturalny, niezwykle apetyczny. Jeśli gustujecie w kosmetykach o zapachu tego owocu, maska zdecydowanie przypadnie Wam do gustu.


Pod względem działania, kosmetyk spełnia wszystkie potrzeby mojej suchej cery. Grubą warstwę maski nakładam na uprzednio oczyszczoną skórę twarzy i pozostawiam, w zależności od okoliczności, na co najmniej pół godziny. W ciągu tego czasu, skóra wypija większość produktu, który pod wpływem ciepła zmienia formułę z kremowej w olejkową. Następnie wykonuję delikatny masaż, po czym spłukuję resztki maseczki.


Po zabiegu skóra jest idealnie miękka, gładka i nawilżona. Czasem, gdy potrzebuję szczególnie intensywnego odżywienia, do porcji kosmetyki dodaję kilka kropel oleju z awokado. Sama maseczka radzi sobie jednak na tyle dobrze, że jej wzbogacanie zazwyczaj nie jest konieczne.


Jagodowa maseczka to jeden z przyjemniej działających i pachnących kosmetyków ostatnich tygodni. Działania anti-age nie zaobserwowałam, za to bardzo cenię sobie właściwości zmiękczające i nawilżające skórę. Jeśli poszukujecie solidnej, ultra-naturalnej maski w dobrej cenie - najserdeczniej polecam!

Które rosyjskie maseczki polecacie?

- pojemność: 100 ml
- cena: ok. 23 zł, w zależności od sklepu
- dostępność: sklepy internetowe prowadzące sprzedaż kosmetyków rosyjskich

Podobne wpisy

20 komentarze

  1. Uwielbiam maseczki i regularnie po nie sięgam. Tę zapisuję sobie na chciej-listę, bo zanim coś nowego kupię, zużyję najpierw kilka otwartych maseczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię maseczki, ale zazwyczaj kupuje w jednorazowych saszetkach, ale ostatnio tyle zużywam, że zastanawiam się nad zakupem dużych opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ją niedawno i też już bardzo polubiłam. Stacjonarnie w Krk można ja kupić za ok 29zł (bez promocji). Mam ochotę na wypróbowanie innych kosmetyków rosyjskich- teraz kupiłam serię do sauny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem jej bardzo ciekawa, ale chyba zdecyduję się na wersję oczyszczającą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko.....musze ja miec. Idealna dla mojej rowniez suchej skory. Ja uwielbiam wszelkie maski,glinki,nawet bloto ostatnio klade na twarz. U mnie wszystko sie znajdzie,szaszetki, tubki,sloiczki masek....jestem uzalezniona,az dzis w ona nie wpadla mi sama w oko

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie ją kupić, ponieważ czegoś takiego właśnie szukam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niecierpku, czy sądzisz, że można by jej używać jako maski na całą noc?
    Zawsze mnie korci, żeby w ten sposób użytkować maski o kremowej konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie. Kilkukrotnie zdarzyło mi się zostawić maskę na całą noc. Zawartość kaolinu nie jest duża, dlatego myślę, że z powodzeniem możesz spróbować.

      Usuń
  8. Mam takie samo postanowienie :) Natomiast jeśli chodzi o maseczkę to kusi działaniem, składem i zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mi się przyda porządne nawilżenie. Jak spełnia swoje zadanie to super, zapisuje ją sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostro zużywam maseczkowe zapasy celem zakupu rosyjskich masek w saszetkach, a może i na tą się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skusił mnie opis jej zapachu :) Chętnie bym po nią sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba takiej maski potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie droga ta maska, muszę zobaczyć czy znajdę ja stacjonarnie, jak nie to na pewno zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno się na nią skuszę, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O ile na kosmetyki rosyjskie raczej nie zwracam uwagi, o tyle tą maską czuję się bardzo zainteresowana.
    Wpisuje się w aktualne potrzeby mojej skóry. Dziękuję za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany! Jagody to coś co uwielbiam bardzo zjadać - kojarzą mi się z wakacjami bo wtedy pochłaniam ich tony. Ten zapach o którym piszesz to z pewnością trafi w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  17. z tej samej serii świetna jest też algowa maseczka nawilżająca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.