Golden Rose - Galaxy Nail Color - 01

wtorek, 4 marca 2014



Kolekcja Galaxy Nail Color marki Golden Rose nie przestaje mnie zaskakiwać. Po udanej, piaskowej czerwieni (KLIK, KLIK) i brokatowym złocie (KLIK), sięgnęłam po stonowany, utrzymany w odcieniach szarości top, który w krótkim czasie wyrósł na lakierowego ulubieńca. 


Buteleczka opatrzona numerem 01 mieści jasnoszary, przejrzysty top z dużą ilością czarnego i srebrnego brokatu. Co ciekawe, baza posiada matowe wykończenie


Kolor bazowy jest transparentny, dlatego top położyłam na paznokcie uprzednio pomalowane popielatym, kremowym lakierem - w moim przypadku marki butter London (KLIK). Zdobienie jedynie palca serdecznego odpowiada mi najbardziej, ale dla pokazania możliwości Galaxy Nail Color, top położyłam na wszystkie paznokcie:


Pomimo sporej ilości drobinek, lakier aplikuje się i nosi bardzo przyjemnie. W chwilę po nałożeniu wysycha do matu. Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie cienkie warstwy popielatego lakieru butter London oraz warstwę topu Golden Rose. Eksperymentalnie, na paznokieć palca środkowego nałożyłam podwójną warstwę topu. 


Muszę przyznać, że minimalistyczny, szary manicure z brokatowym akcentem na palcu serdecznym bardzo mi się podoba. Nie sądziłam, że matowe wykończenie lakieru w połączeniu z srebrnym i czarnym brokatem okaże się równie udane. Golden Rose - brawo! 

Jak się Wam podoba matowo-nakrapiany manicure?

- pojemność: 10,3 ml
cena: ok. 12 zł
dostępność: wyspy z kosmetykami Golden Rose, drogerie stacjonarne i internetowe, sklep internetowy producenta (KLIK)


Podobne wpisy

26 komentarze

  1. Ja dopiero niedawno przeprosiłam się z topami - ten wygląda fajnie własnie z racji na to, że jest tak uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie bardzo ładnie wygląda, a bazowy szary po prostu cudowny! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się jakos nie widzi,ale wiadomo - kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pojedyncza warstwa wygląda idealnie:) bardzo lubię te lakiery:) powiedz tylko jak się zmywa, bo mój koszmarnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, jednak ja nie często używam takich topów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglad Twoich paznokci przypomina mi jaja przepiorcze

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny toppik też od nich, z innej serii, bardzo przyjemnie są takie czarno białe drobinki, dają ciekawe efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdobienie na jednym palcu, ten efekt podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, koniecznie muszę kupić jakieś lakiery GR, bo wyglądają niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, każdy kolor zaskakuje czymś innym, ale każdy z osobna jest przepiękny i mogłabym mieć całą kolekcję <3

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny, jako top jedna warstwa mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Na jeden paznokieć ok, ale jeśli na całej dłoni, to już nie mój gust

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny efekt. Przypomina mi świąteczne makówki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny jest,bardzo mi się ostatnio podobają własnie czarne kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ten top, nawet na wszystkich paznokciach prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super efekt. Jak tylko znajdę go u siebie w mieście, na pewno go kupię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakier wart uwagi z tego co widzę. :D Golden Rose ma coraz fajniejsze te lakiery.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.