Maseczkowa dokładka!

środa, 5 lutego 2014



W recenzji znakomitej maski do twarzy na bazie łosiego mleka (KLIK) wspominałam, że w kosmetycznym afekcie zaopatrzyłam się w kolejne dwa maseczkowe specyfiki. Tym razem nieco odwróciłam proporcję i pielęgnację twarzy skierowałam na tory łagodnego oczyszczania, z kolei włosy - intensywnego nawilżania



MASKA DO TWARZY OCZYSZCZAJĄCA NA WODZIE CHABROWEJ


Jak powszechnie wiadomo, glinki, o ile tylko właściwie dobrane, potrafią zdziałać pielęgnacyjne cuda. Jeśli dodać do tego kilka przyjemnych roślinnych ekstraktów i brak chemicznych dodatków - przepis na oczyszczający kompres gotowy!


Maseczka z dodatkiem wody chabrowej przeznaczona jest do delikatnego oczyszczania skóry. Co prawda producent poleca ją zwłaszcza posiadaczkom cery tłustej i mieszanej, moja sucha skóra docenia właściwości kaolinu. Myślę, że na przeciwzapalnym, zwężającym pory i wyrównującym koloryt działaniu kosmetyku skorzystają wszystkie rodzaje cer.

SKŁAD: Aqua, Kaolin*, Glycerin, Organic Centaurea Cyanus Flower Water, Cetearyl Alcohol, Zinc Oxide, Bentonite Xanthan Gum, Olea Europaea Fruit Oil, Organic Malva Sylvestris Flower Extract, Avena Sativa Kernel Powder, Sodium Cetearyl Sulfate, Benzyl Alcohol, Parfum

* glinka niebieska


Producent zaleca pozostawienie maski na uprzednio oczyszczonej skórze twarzy przez około 10 minut. Czas ten najpewniej wydłużę, a w razie zasychania maseczki, wspomogę się zwilżoną, materiałową tabletką (KLIK), ewentualnie wodą termalną w spray'u (KLIK). 



MASKA DO WŁOSÓW SIEDMIU SIŁ


Maseczka do włosów na bazie siedmiu naturalnych składników pielęgnacyjnych skusiła mnie za sprawą chwytliwej nazwy - byłabym szczęśliwa, gdyby moje włosy nabrały energii choć jednej z sił :) 


Wracając do tytułowych siedmiu sił - nie bardzo wiem, które konkretnie składniki producent miał na myśli, maska obfituje bowiem w znacznie więcej naturalnych, sprzyjających włosom dodatków:

SKŁADAqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Pinus Sibirica Seed Oil, Evernia Prunastri Extract, Rhaponticum Carthamoides Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Allium Cepa Extract, Alnus Glutinosa Extract, Organic Triticum Vulgare Germ Oil, Organic Beeswax, Organic Linum Usitatissimum Seed Oil, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Caramel, Citric Acid


Przyznam, że producent mało której gamy kosmetyków do włosów może się pochwalić równie naturalnym i interesującym składem - formuła kosmetyku obfituje w sok z aloesu, ekstrakt z cebuli, olszy czarnej, czy szczodraka krokoszowatego (!). Nawilżające, wzmacniające i odświeżające działanie maseczki zamierzam wzmocnić uprzednim peelingiem skóry głowy i włosów wykonanym z pomocą ukochanej Puryfying Hair Mask marki Phenome (KLIK). 

Producent zaleca pozostawienie Maski do włosów siedmiu sił na zaledwie pięć minut. Jestem zdania, że naturalnym siłom mocom się więcej atencji, dlatego kosmetyk zamierzam nosić znacznie, znacznie dłużej, najlepiej pod ciepłym ręcznikiem wzmacniającym intensywnie odżywczy efekt.


Jestem ogromnie ciekawa działania obu masek. Jeśli tylko obietnice producenta znajdą pokrycie w rzeczywistości - a zważywszy na doskonałe składy jest na to spora szansa - skóra mojej twarzy i włosy zaznają w najbliższym czasie błogiej, naturalnej pielęgnacji :)

Skusicie się? :)

- pojemność: 100 ml
- cena: ok. 5 zł
- dostępność: sklepy internetowe prowadzące sprzedaż kosmetyków rosyjskich


Podobne wpisy

22 komentarze

  1. Ja się skuszę :) zapowiadają się ciekawie te produkty, mają tez fajne opakowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzje :)
    Pomyślę nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na Twoją opinię o obu maskach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzucę na nie okiem przy zakupach w pobliskim sklepie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio rzuciły mi się w oczy i jestem ich naprawdę ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. maska do włosów mnie kusi ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne maseczki :)
    Znaczy opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się muszę skusić, takie cuda w tych saszetkach. Przede wszystkim zależy mi na tych do twarzy, chętnie zwrócę większą uwagę na maseczkę oczyszczającą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusisz tymi maseczkami, kusisz! Na pewno się na jakieś w przyszłości zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zła kobieto, kusisz jeszcze bardziej, a ja zaraz mam urodziny... Oczyszczającą mam na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurde tych maseczek nie znalazłam na skarbysyberii.pl a tam chciałam zrobić sobie zamówienie bo mam jeszcze kilka rzeczy na oku. Strasznie kuszą! A ja mam fioła na punkcie maseczek do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zakręcana maseczka w saszetce jak najbardziej na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja się skusiłam ;) Nie mam tylko pewności czy mam akurat tę maskę do włosów, bo trudno się połapać wśród tego co kupiłam ;)
    Zawsze dziwi mnie tak krótki czas zalecany przez producenta. O ile 10 minut w przypadku maseczki z glinką jestem w stanie zrozumieć, to 5 minut na maskę do włosów jest "krótką przesadą".

    OdpowiedzUsuń
  14. po Twojej recezji zakupila ta łosiową maseczke i rowniez pierwsza z tych ktore dzis pokazujesz. Niestety czekaja na poczcie a ja nie mam czasu tam isc :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja też kupiłam te dwie, po przeczytaniu recenzji na blogu - dzisiaj przyszły z zaraz będę testować :) z tej serii dokupiłam jeszcze scrub do ciała. bardzo podoba mi się forma opakowania.

      Usuń
  15. czuje sie mega skuszona ta maseczka dla wlosow!!!! a mam szlaban na zakupy!!!! jak zyc!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne opakowania mają. Ekonomiczne i poręczne. Na pewno się skuszę przy najbliższej okazji jak będę składać zamówienie (drożdżowa maseczka do włosów dobiła dna!).

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie poczyniłam maleńki zakup w sklepie internetowym lawendowaszafa24.pl
    Już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi ciekawie :-) muszę się zaopatrzyć w tą maskę do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się opakowania jak będę robić zakupy to na pewno kliknę:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.