Lentilkowy manicure!

czwartek, 27 lutego 2014



Jeśli jeszcze nie mało Wam tłustoczwartkowego cukru i lukru, dołożę nieco słodyczy - wyjątkowo, nie w pączkowym wydaniu :) Bezkarnej konsumpcji postanowiłam zapewnić odpowiednią oprawę kolorystyczną - lakier do paznokci w kolorze lentilkowego różu idealnie współgra z klejącym cukrem pudrem, konfiturą z róży i pomrukami zadowolenia :)


Lakier o sugestywnej nazwie Hot Pink wchodzi w skład stałej kolekcji sygnowanej przez markę models own. Nigdy wcześniej nie miałam z nimi styczności, co uważam za spore zaniedbanie - jeśli zawartość każdej jednej buteleczki angielskiego producenta jest choć w połowie tak udana, zdecydowanie warto powiększyć kolekcję o kilka nowych lakierowych egzemplarzy


Lakier ma niezwykle przyjemną, żelową formułę. Wygodny pędzelek łatwo rozprowadza emalię, pozostawiając na paznokciach warstwę lśniącego, różowo-brzoskwiniowego koloru. Efekt przypomina mi błyszczące cukierki - zyskuje na uroku zwłaszcza w połączeniu z krótkimi paznokciami


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie bardzo cienkie warstwy różowego lakieru models own i top nawierzchniowy. Pod względem połysku, Hot Pink niewiele ustępuje nabłyszczającemu produktowi wykończającemu manicure, ale dla zapewnienia lepszej trwałości, różową emalię pociągnęłam warstwą topu Essie Good to Go


Hot Pink idealnie sprawdzi się do wiosennych i letnich stylizacji. Ogromnie odpowiada mi jego lekka, żelowa formuła, świetne krycie i śliczne, błyszczące wykończenie. Jestem zdecydowanie na tak! Gorąco polecam!

Pączkujecie? :)

- pojemność: 14 ml
- cena: ok. 25 zł
- dostępność: sklep internetowy MAANI.PL (KLIK)


Podobne wpisy

39 komentarze

  1. Jest piękny! :)
    U mnie pączki będą smutne bo na paznokciach szarości :D

    A jak ze schnięciem? Bo te żelowe wykończenia często lubią robić to długo :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor świetny. Przypomina mi o zbliżającej się wiośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, że jest trochę podobny do cukierków :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hot pink idealny na wiosnę/lato, słodki jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie cukiereczki. Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobny do Coctail Passion z Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
  7. No jest cudny i fakt, obłędnie na krótkich paznokciach wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor! ja chcę lato!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam żelowe formuły w lakierach:) ladny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  10. o jeżu!! jaki on jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda ciekawie a kolorek bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny! Wlasnie mianowałam go moim lakierowym muszmieciem na lato, przede wszystkim jest hot do sandałków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio macałam te lakiery, koniecznie muszę sobie sprawić kilka sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też tak lubię, zdecydowane kolorki na krótsze paznokcie , a wszelkie nudziaki na ciut dłuższe, ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy chwalą te lakiery, ja jeszcze nie miałam okazji być w posiadaniu żadnego z nich :(
    Co do samego koloru, cudowny, a jeszcze jak wystarcza dwie cieniutkie warstwy do pełnego krycia, to już w ogóle bosko

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor piękny, ale mi takie w ogóle nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodziutki *.* Podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny, wiosenny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam dws kolory z żelowej serii, dzisiaj jeden wyląduje na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ciekawy i śliczny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor!!! aż się humor poprawia

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny kolorek:) idealny na wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolor. Czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor piękny, ale ja zraziłam się do Models Own po koszmarnej przygodzie z moją Utopią. Malowanie to była jedna wielka tragedia :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie bardzo hot jest ten pink ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kolor jest rewelacyjny, właśnie takie odcienie uwielbiam w sezonie wiosenno-letnim

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny, idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. omg jaki kolor i ten połysk!!!!! coś pięknego;D muszę go mieć ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.