Golden Rose - Galaxy Nail Color - 18

piątek, 21 lutego 2014



Dzisiejszy post kieruję do miłośniczek brokatowych lakierów do paznokci. Te z Was, które gustują w stonowanych beżach albo, co gorsze, matach, nie będą ukontentowane propozycją manicure, którą przygotowałam. Dziś króluje błysk, przepych i karnawałowe szaleństwo!


W szklanej buteleczce opatrzonej numerem 18 producent - marka Golden Rose - zamknął brokat w najczystszej postaci. Nie ma tu właściwie niczego poza błyskotkami. Połączenie złota, srebra i fioletu na pierwszy rzut oka prezentuje się nieco ekstrawagancko. Wystarczy jednak pociągnąć płytkę paznokcia emalią bo zrozumieć, że w szaleństwie jest metoda :)


Lakier ma formułę piaskową - tworzy na paznokciu delikatnie chropowatą warstwę koloru. Zarazem, z uwagi na mocno błyszczące, brokatowe wykończenie, piaskowy charakter nieco traci na oczywistości - z pewnej odległości trudno ocenić, czy to piasek, czy typowa, brokatowa emalia.


Lakier ma zaskakująco przyjemną konsystencję. Mimo ogromnej ilości brokatu, emalia gładko sunie po paznokciach, wespół z wygodnym pędzelkiem zapewniając szybką i całkiem precyzyjną aplikację. Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline Total Action 8 w 1 oraz dwie bardzo cienkie warstwy piaskowo-brokatowego lakieru Golden Rose. Top nawierzchniowy jest zbędny - za sprawą brokatu lakier zyskuje na trwałości, a ewentualne starcia bez trudu uzupełnić można niewielką porcją świeżej emalii.


Jak się Wam podoba mocno karnawałowa, srebrno-złoto-fioletowa, piaskowo-brokatowa propozycja marki Golden Rose? Miłośniczki błysku będą zachwycone jego urodą. Zresztą, ja również jestem, choć do brokatów podchodzę z nieco większym dystansem. Polecam!

- pojemność: 10,3 ml
- cena: ok 12 zł
- dostępność: stacjonarne wyspy i salony marki Golden Rose, sklep internetowy producenta (KLIK)


Podobne wpisy

27 komentarze

  1. Przepiękny :) Dawno żaden lakier tak mi się nie spodobał, chętnie go kupię. A jak ze zmywaniem? Pewnie niełatwo, co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest najgorzej. Trochę trzeba się napracować, ale lakier schodzi łatwiej niż w przypadku tradycyjnych brokatów.

      Usuń
    2. Zaryzykuję :) Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
    3. Jeśli tylko brokatowe wykończenie Ci odpowiada, to zdecydowanie warto poświęcić kilka minut dłużej przy zmywaniu :)

      Usuń
  2. Z brokatow najbardziej podoba mi sie na paznokciach wlasnie zloto. Po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. idealny na karnawał- jeden z najbardziej biżuteryjnych lakierów, jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. juz kilka postow widzilam o tym lakierze i naprawde wyglada przebojowo, trzeba sie chyba na niego skusic!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podobają mi się te lakiery *___* Dają niesamowity efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzialabym ten lakier na palcu serdecznym , a reszta w fiolecie. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten przepych! Bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest Genialny!:) Pięknie wygląda na paznokciach:)*

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie sie ta seria w ogóle nie podoba. Paznokci wyglądają mega dziwnie, jak szpony. Mam wrażenie że te lakiery tworzą taką mega grubą warstwę.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie sprawdziłby się jako akcent na dwa paznokcie, chociaż do prostych strojów pewnie szalałabym z nim na wszystkich :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba, muszę podejść na wyspę zobaczyć inne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie świecidełka na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny i przypomina mi te z serii Jolly Jewels :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam brokaty, choć nie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest bajecznie przesadzony, mocno urokliwy. Podoba mi się, szkoda jednak, że nigdzie nie mogłam go dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny odcień, lubie malować pazurki takimi brokatami jednak za każdym razem przy zmywaniu męczę się z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny piasek :) Golden Rose się postarało!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest piękny :) Dawno żaden brokatowy lakier mi nie wpadł w oko, ten nadrobił zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki piękny! Niezmiernie mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda przyjemnie, ale chyba ograniczyłam bym się do pomalowania nim mniejszej "powierzchni" i połączenia np. z czernią :) trochę dla mnie za bogaty... w swojej miłości do błyskotek przechodzę jakiś ascetyczny rozdział :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda przyjemnie, ale chyba ograniczyłam bym się do pomalowania nim mniejszej "powierzchni" i połączenia np. z czernią :) trochę dla mnie za bogaty... w swojej miłości do błyskotek przechodzę jakiś ascetyczny rozdział :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie. piaskowe brokaty to mój hit! teraz tylko takie lakiery kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie się prezentuje! Sama mam podobny i bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.