Colour Alike - Typografia B - prawdopodobnie najśliczniejszy różowy lakier!

czwartek, 6 lutego 2014



Tytuł notki wyraża właściwie wszystko, co mam do powiedzenia na temat intensywnie różowego lakieru do paznokci z kolekcji Typografia marki Colour Alike. Dawno nie miałam w swoich zbiorach równie udanego, intensywnego, optymistycznego różu. Jest doskonały. I kropka. 


W szklanej buteleczce producent zamknął róż w najczystszej postaci. Bezdrobinkowy, mocno kremowy lakier stanowi świetne wyważenie między tonami bieli i czerwieni


Pod względem aplikacji, lakier wypada doskonale. Wygodny pędzelek równomiernie rozkłada różową emalię zapewniając estetyczny efekt końcowy


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie cienkie warstwy różowego lakieru Colour Alike oraz top nawierzchniowy. Sam lakier kolorowy daje ładne, błyszczące wykończenie, ale celem wzmocnienia efektu i przedłużenia trwałości manicure, róż polecam pokryć cienką warstwą dobrego top coatu. 


Typografia B to prawdopodobnie najładniejszy różowy lakier do paznokci dostępny obecnie na rynku. Co ciekawe, jego producentem nie jest wysokopółkowa, amerykańska marka, ale polska firma oferująca znakomite jakościowo lakiery w nader przystępnych cenach. Jestem absolutnie zachwycona! 

O ponadprzeciętnym uroku lakieru niech świadczy fakt, że nawet Narz zauważył, że pomalowałam paznokcie (dziwnym trafem, innych kolorów nie dostrzega wcale) :)

Jak się Wam podoba moje różowe odkrycie? 

- pojemność: 8 ml
- cena: 7-10 zł
- dostępność: sklepy internetowe, małe drogerie stacjonarne, salony marki Colour Alike

Podobne wpisy

58 komentarze

  1. faktycznie odcień obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nieprawdopodobnie optymistyczny kolor! :)

      Usuń
  3. Koniecznie CHCĘ! I to nic, że mam już miliard różowych lakierów. Ten jest boski :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. to nie jest zwykły róż;) na pewno przyciąga oko! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny! ;-) Pierwszy raz widzę te lakiery:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny Niecierpku :)Ja ostatnio kupiłam przepiękny róż Rimmel by Kate 701 Jazz Funk,jest ciut ciemniejszy niż Twój,ale równie śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten róż, kojarzy mi się z latem i z bikini :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie cudowny kolor. Ja teraz nie maluję paznokci, bo w czasie sesji są w opłakanym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny :) Lubię tą firmę, niestety ciężko jest z dostępnością.

    OdpowiedzUsuń
  10. własnie sprawdziłam - ja mam H - one sa bardzo podobne - ja kocham róż w każdym wydanie ale i tak już wszyscy o tym wiedzą

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście piękniś z niego! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny kolor! Zakochałam sie! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście piękny:) w ogóle lakiery CA należą ostatnio do moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  14. róż idealny! a ideały podobno nie istnieją

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny, obłędny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak za taka cenę naprawdę się opłaca,posiadam podobny kolorek ale mój lakier kosztował niestety coś koło 80 zł zatem warto!

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny - taki dziewczęcy i soczysty :) jak na niego patrze to mam przed oczami lato :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczny...ja kocham takie roze. Mi z tej serii spodobaj sie jeszcze "J", ale dla jednego lakieru zamowienie nie oplacalo sie. No moze teraz dla dwoch juz sie bardziej oplaca;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolor, przypomina mi nieco Paese, ale Paese niestety trwałością nie grzeszy ... Myślę, że namówiłaś mnie na ten lakier! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealny kolor na lato, chyba się skuszę;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor <3 Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolor! Ja jakiś mniej więcej podobny róż mam na lato bodajże z Essence... Kurcze już teraz nie pamiętam, ale jest obłędny i często babki mnie pytały na ulicy co to za lakier.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny jest :)
    Muszę go dopisać do mojej listy zamówieniowej z CA :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lakier jak lakier, ale Twoje paznokcie jak zawsze pięknie zadbane! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo lubię róż na paznokciach, a ten faktycznie jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo podobny odcień ma nails inc. i też uważam go za najlepszy róż do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny! idealny, jednolity, słodki ale nie kiczowaty :D

    OdpowiedzUsuń
  28. No takiego koloru na paznokciach trudno nie dostrzec ;) bardzo ładny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  29. rzeczywiście piękny jest ;) ja jestem zakochana w ich diskorelaksie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najpiękniejszy róż!
    Zakochałam się w nim *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny, boski, piękny, ładny, idealny, niesamowity... przy tym lakierze można by wymieniać w nieskończoność :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Etam najpiękniejszy, na Twoich paznokciach wszystkie wyglądają pięknie, a potem spotyka mnie wielki zawód jak patrzę na swoje. ;P

    OdpowiedzUsuń
  33. Można go spokojnie stosować w czasie terapii kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. rzeczywiście super odcień

    OdpowiedzUsuń
  35. hmhmhm jak nie lubię różowych tak ten mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Stuprocentowo zgadzam się z tytułem posta! Mam słabość do różowych lakierów, więc B po prostu musiał trafić w moje ręce! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam takie niebanalne odcienie, których nie da się określić jednoznacznie:) Ten wygląda wspaniale ale zdradzę też mój sekret - jak mi się kończą dwa lakiery o w miarę komponujących się tonacjach mieszam je ze sobą wykorzystując do zera:) W ten sposób właśnie uzyskuję takie nietuzinkowe odcienie:) ale fajnie też że jest marka, która wychodzi z takimi propozycjami:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest doskonały. I kropka. Tyle w temacie :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Hello ,this is Alice from BornPretty store.
    I found that you are interested in nail art designs.Could you please review our nail art products?
    If you are interested ,please feel free to contact :blog@bornprettystore.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Centralnie między różem a koralem - uwielbiam takie! Obecnie maniakalnie zużywam lakiery w tym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.