butter London - przereklamowany?

poniedziałek, 24 lutego 2014



Oferta marki butter London to marzenie niejednej lakieromaniaczki. Różnorodność odcieni i wykończeń trafi w nawet najbardziej kapryśne gusta (KLIK). Niestety, słaba dostępność wespół z wysoką ceną skutecznie zniechęcają do powiększania kolekcji. Od niedawna, na wybrane lakiery z linii 3 Free Nail Lacquer-Vernis można natrafić w sieci sklpów TK Maxx. Korzystając z okazji i dostępności paru nietuzinkowych kolorów, skusiłam się na popielaty lakier o wiele mówiącej nazwie Muggins :)


Lakier zamknięty w eleganckiej, prostokątnej buteleczce to kremowa, bezdrobinkowa szarość z dodatkiem niebiesko-liliowych tonów. Podobny odcień miała swego czasu w swojej ofercie marka Wibo, niestety, aktualnie lakierów tych próżno szukać w kosmetycznych szafach. 


Lakier wyposażony został w cienki, ale zarazem wygodny pędzelek. Aplikacja nie sprawia kłopotów - lakier gładko sunie po płytce paznokcia. Największym mankamentem jaki zauważyłam jest słaba pigmentacja emalii - aby osiągnąć widoczny na zdjęciach efekt, zmuszona byłam położyć aż trzy warstwy lakieru. Jedna nadawała płytce przejrzysty kolor, przy dwóch nadal widoczne były prześwity. Biorąc pod uwagę cenę, oczekiwałabym znacznie lepszego krycia


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline Total Action 8 w 1, trzy warstwy (!) popielatego lakieru butter London oraz top nawierzchniowy Essie Good to Go. Całość nosi się całkiem dobrze, choć po paru dniach zauważyłam lekkie otarcia przy końcówkach paznokci. Jakkolwiek przy popielatym kolorze nie są mocno widoczne, przy ciemnej emalii zdecydowanie psują efekt


Muggins to ładny, elegancki odcień, który pasuje do większości stylizacji - zarówno dziennych jak i wieczorowych. Kolor to zaledwie jedna strona medalu. Formuła lakieru zawodzi - wypada słabo nawet na tle niskopółkowych produkcji dostępnych w szerokiej sprzedaży. Ciesze się, że miałam okazję przyjrzeć się z bliska propozycji butter London - na jednym egzemplarzu poprzestanę - konkurencyjne marki oferują znacznie lepsze lakiery w znacznie lepszych cenach. 

Znacie lakiery do paznokci butter London? Co sądzicie na temat ich jakości?

- pojemność: 11 ml
- cena: 19,90 zł (lakier kupiłam w promocji), standardowa cena lakierów na stronie producenta to ok. 12 £ (!)
- dostępność: sklepy internetowe, sieć salonów TK Maxx


Podobne wpisy

30 komentarze

  1. Lubię takie kolory, ale zdecydowanie nie przy trzech warstwach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, Wibo miało kiedyś podobny kolor, lubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzech warstw nie wybaczam, więc jestem na nie.
    Choć przyznaję, kolor jest przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajny kolor! Szkoda że tak słabo kryje :/

    OdpowiedzUsuń
  5. cena jest wysoka, powinien mieć zdecydowanie lepsze krycie :/ nie każdy ma czas nakładać 3 warstwy lakieru...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor, ale w takiej cenie wolałabym żeby miał lepsze krycie, 3 warstwy to świętokradztwo

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor super, ale 3 warstw chyba żadna z nas kłaść nie lubi;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, ale 3 warstwy ? Pewnie w sklepie bez większego namysłu bym się na niego skusiła ;p Nie mówię nie.. Może kiedyś po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 warstwy jestem w stanie wybaczyć lakierom z półki cenowej typu Wibo właśnie - droższym nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po nałożeniu trzech warstw na przykład Wibo umarłabym chyba nim on by wyschnął, ale czasem nakładam trzy warstwy lakieru Zoya i tutaj sytuacja wygląda inaczej, każda warstwa błyskawicznie wysycha a dokładanie dodatkowej wydobywa piękno koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor niezły, ale przy tej cenie powinien być lepszy. Nie lubię nakładać trzech warstw :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bardzo fajny, sama z resztą sięgałam ostatnio po popiel... najwyższa pora rozruszać takie odcienie, to już prawie wiosna:) Ale trzy warstwy i taka cena... chyba bym się z nim nie polubiła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dostałam lakier tej marki w GlossyBox i bardzo mnie on rozczarował. Wytrzymał tylko 3 dni na paznokciach, gdzie np. lakiery z Catrice noszę 6 dni. Za tą cenę spodziewałam się czegoś lepszego. Ale za to kolor był cudny. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor ładny, ale gdybym go kupiła za 12 funciaków, czułabym się tak, jakby ten lakier swoją nazwą przemawiał do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również mam mieszane uczucia co do krycia lakierów butter, na rynku są dużo lepsze i tańsze lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 warstwy, cienki pędzelek, wysoka cena- to nie dla mnie. Kolor śliczny :) , ale jestem uczulona na smużenia i strasznie nie lubię cienkich pędzelków.

    OdpowiedzUsuń
  17. 3 warstwy przy tak drogim lakierze to porażka dla mnie:/ Nie do wybaczenia! Przyznam, kolor piękny i nawet kiedyś miałam podobny, właśnie z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny kolor jednak nie całkiem mój;) nie lubię jak lakier nie ma dobrego krycia, a do tego cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten lakiej z GlossyBoxa świątecznego, tylko inny kolor. Całkiem fajny ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor. Lakiery tej firmy bardzo mi się podobają i z chęcią bym jakiś przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cena jest strasznie wysoka... myślałam, że te lakiery są lepszej jakości.. Chociaż kolorek ma bardzo ładny i schludnie wygląda :) Ale jak za 20 zł to raczej bym sięgnęła po kolejny lakier z Rimmel z serii Salon Pro bo trzymają się tydzień i w kolorach jest co wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie się podobają ich buteleczki i kolory, ale jakością mnie trochę odstraszyłaś...

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor i opakowanie piękne, ale jak na 3 warstwy lakieru ostateczny efekt nie jest zachwycający :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda ślicznie, ale skoro taki koszmarek, to nie będę nabywać... A szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam wrażenie, że TK Maxx są jakieś wybrakowane te lakiery. Kupiłam tam OPI, Essie i jestem zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
  26. pewnie bym nigdy nie zwróciła uwagi na ten lakier , bo pierwszy raz o nim słyszę :) za taką cenę wolałabym kupić Essie bądź O.P.I któe były i są polecane na kursach i szkoleniach kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam takie odcienie, ale dla mnie ideałem jest w tym przypadku Orly Boho Bonnet, lakier kameleon :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ladny kolor, ale chyba teraz jest podobny w limitce Essence! wiec nie warto przeplacac)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny kolor, ale nie popisał się w tej cenie... Mam podobny kolor GR i zupełnie wystarczą 2 warstwy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.