a-england - Her Rose Adagio

wtorek, 18 lutego 2014



Pod wczorajszym postem poświęconym dwóm lakierom holograficznym marki a-england, które zasiliły moją kolekcję (KLIK), niemal jednogłośnie zdecydowałyście, że w pierwszej kolejności na atencję zasługuje Her Rose Adagio - beż ze złoto-srebrzystą poświatą


Lakier zamknięty został w eleganckiej buteleczce wykonanej z grubego szkła. Jakkolwiek ocenie podlega holograficzne wnętrze, dopracowana, elegancka stylistyka marki a-england zasługuje na pochwałę.

Jak wspominałam, twórczyni marki, Adina Bodana, poza kolorem, w każdej buteleczce zamknęła niepowtarzalną historię. Kolekcję Ballerina uznać można za hołd oddany mistrzowskiej parze baletowej (jeśli wierzyć plotkom, pary nie tylko w życiu zawodowym) - Margot Fonteyn (KLIK) i Rudolfowi Nureyevowi (KLIK). 

Her Rose Adagio to lakier o wielowymiarowym, barwnym wykończeniu. Efekt uzależniony jest w dużej mierze od rodzaju światła i kąta jego padania. Dla zobrazowania zależności, zdjęcia wykonałam w świetle dziennym i sztucznym:

Światło dzienne

Za sprawą umiarkowanie dużego, ale precyzyjnego pędzelka, lakier gładko sunie po płytce paznokcia. Konsystencja samej emalii wydaje mi się optymalna - niewielka warstwa wystarcza do pokrycia płytki paznokcia warstwą złoto-srebrzysto-beżowego koloru.

Światło dzienne

W świetle sztucznym efekt holograficznego podbicia lakieru uwidacznia się w pełni - paznokcie mienią się na wszystkie kolory - od srebra, przez żółte złoto, zieleń i niebieskości.

Światło sztuczne

Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie bardzo cienkie warstwy holograficznego lakieru a-england oraz top nawierzchniowy Poshe. Sam lakier nadaje paznokciom ładny połysk, jednak dla zabezpieczenia efektu, nałożyłam top coat. Holograficzny manicure nosi się znakomicie - pod względem trwałości nie ustępuje klasycznym, kremowym lakierom

Światło sztuczne

Jak się Wam podoba Her Rose Adagio? Mnie ogromnie - lakier prezentuje się ślicznie zarówno w świetle dziennym jak i sztucznym. Co więcej, optycznie wyrównuje płytkę paznokcia, a za sprawą eleganckiego odcienia, pasuje do stylizacji każdego rodzaju. Czego chcieć więcej? Kolejnej lakierowej buteleczki sygnowanej przez a-england :) Gorąco polecam!

- pojemność: 11 ml
- cena: ok. 40 zł
- dostępność: sklep internetowy MAANI.PL (KLIK)

Światło sztuczne

Podobne wpisy

31 komentarze

  1. Przyjemnie się prezentuje :)
    Ale w mojej ocenie zachwytu nie wzbudza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny *.* Podoba mi się jak z ładnego ale niepozornego w świetle dziennym zmienia się w niesamowity w sztucznym. Na co dzień akcentowałabym nim serdeczny palec a od święta grałby główną rolę :) Btw, widziałaś nową kolekcję Golden Rose Galaxy?

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny! jest delikatny ale to jak gra z swiatlem nadaje mu wyrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje :) Na wakacje byłby w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier jest piekny, chociaż moje dłonie w takim odcieniu zazwyczaj wyglądają trupio ;D Ty masz inny odcień skóry i u Ciebie wygląda to bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wprawdzie niewiele holograficznych lakierów widzę u siebie, lecz ten prezentowany dziś przez Ciebie wygląda niesamowicie - coś się dzieje, jednak dzięki raczej zachowawczemu odcieniowi wciąż jest dyskretnie i codziennie. Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatny, z daleka moze nawet i uszedlby za klasyczny. Zdecydowanie plusuje przy blizszym poznaniu. Holograficzny efekt nadaje mu smaczku. Piekny on i piekne Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te lakiery są obłedne - jaram sie za każdym razem jak na nie patrzę... jak widzę cenę juz mniej ha ha

    OdpowiedzUsuń
  9. Napatrzeć się nie można :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno żaden lakier nie wpadł mi w oko tak bardzo jak ten <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ślicznie, niby holo, ale jakie subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier bardzo ładny, ale bez szału jak dla mnie, ja i tak nadal bardziej czekam na niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny jest :) podobny kupiłam ostatnio z colour alike - diskorelaks <3

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny ten lakier :)
    ale postanowiłam sobie, że na lakiery nie wydaję więcej pieniędzy, bo w moim przypadku się to nie opłaca, bo na moich paznokciach nic się nie trzyma zbyt długo :/

    OdpowiedzUsuń
  15. efekt na paznokciach jest genialny, ale cena... zaporowa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity kolor, taki nie oczywisty :) mam nadzieję, że kiedyś zasili moje lakierowe zbiory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolor! Kojarzy mi się trochę z Essence Irreplaceable (głupie porównanie, wiem :D), tyle, że tamten nie był holograficzny, ale kolor mniej więcej w tym tonie, a ja baaardzo, bardzo lubię takie cudaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się bardzo podoba. Zaskakujące jest to, że wydawać by się mogło patrząc na słoiczek,
    że będzie nieco perłowo i odpustowo ija! :) a to takie przyjemne zaskoczenie.
    Sądzę, że plusem jest tu kształt paznokcia. Krótkie, skromne.
    Na nich nawet tak "bogaty" kolor będzie prezentował się niezmiernie elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem przyjemny kolorek. Mnie jednak nie powala aż tak żebym go kupiłabym za 40 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny, ale ten drugi kolor bardziej działa na moją wyobraźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealny na kończący się karnawał:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ok, namówiłaś mnie :) Hoduję paznokcie i zamawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. spodziewałam się, że będzie zwykły i nie da dużego efektu wow jednak okazało się inaczej pięknie się mieni na różne kolory ma śliczne krycie :) jeszcze bardziej zwiększyła się moja ciekawość niebieskiego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda obłędnie! Nie znam kompletnie tej firmy, ale kolor do mnie przemawia :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda bardzo intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na Twoich paznokciach wszystkie wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny lakier-bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam piękne holosy, a ten jest piękny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.