a-england - Dancing With Nureyev

środa, 19 lutego 2014



Her Rose Adagio (KLIK) to odcień subtelny i elegancki. Uwielbiam stonowane, jasne odcienie, ale to do lawendowo-niebieskiego lakieru Dancing With Nureyev zapałałam silniejszym uczuciem. Zresztą, w starciu pięknego i piękniejszego nie ma przegranych, o czym świadczy uroda lakierów wchodzących w skład kolekcji Ballerina (KLIK) sygnowanej przez markę a-england. 



Opis odcienia lakierów holograficznych sprawia niemały kłopot. W zależności od kąta padania światła, efekt doznaje znacznych modyfikacji. W świetle dziennym Dancing With Nureyev wpada w odcień zgaszonej lawendy połączonej z niebieskim akcentem, wzbogaconej o sporą ilość bardzo drobnego, srebrnego shimmeru

Światło dzienne

Po aplikacji na paznokcie, lakier traci nieco wrzosowego akcentu na rzecz tonów niebieskich. Przyznam, że w połączeniu ze srebrną poświatą prezentuje się bardzo efektownie. Co do zasady, nie przepadam za intensywnie niebieskimi kolorami, ten jednak niezmiernie mi się podoba.

Światło dzienne

W sztucznym oświetleniu lakier objawia pełnię swojego holograficznego uroku. Z powrotem dają o sobie znać lawendowe tony, wzbogacone o odcień srebra, złota, zieleni, a nawet różu

Światło sztuczne

Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie bardzo cienkie warstwy holograficznego lakieru a-england oraz top nawierzchniowy. Nie mam zastrzeżeń ani co do sposobu aplikacji, ani co do trwałości - lakier nakłada się i nosi rewelacyjnie. Nie odpryskuje, nie ściera się, nie traci na intensywności. 

Światło sztuczne

Dancing With Nurayev to zdecydowanie najładniejszy holograficzny lakier, jaki dane mi było oglądać i nosić. Odpowiada mi pod każdym względem. Przygoda z manicure o intrygującym, wielowymiarowym wykończeniu wzbudziła we mnie ochotę na więcej - zachwyca mnie Rose Bower (KLIK), Jane Eyre (KLIK), She Walks In Beauty (KLIK), Iseult (KLIK), Tristam (KLIK) - co za kolory! 

Światło sztuczne

Jestem niezmiernie ciekawa Waszej opinii - podzielacie mój zachwyt? :)

- pojemność: 11 ml
- cena: ok. 40 zł
- dostępność: sklep internetowy MAANI.PL (KLIK)

Światło sztuczne

Podobne wpisy

31 komentarze

  1. Bardzo ciekawy ten kolor. Lubię takie brokatowe, świecące, drobinkowe błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca w moim stylu, ale efekt przyznam jest bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie zdecydowałabym się na taki odcień, ale u Ciebie wygląda bardzo intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Her Rose Adagio zdecydowanie bardziej trafia w mój gust, chociaż i temu lakierowi nie można odmówić uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się lakiery holograficzne, ten jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zdecydowanie bardziej mi się ppdoba :) uwielbiam wszystkie lakiery mającego cokolwiek w sobie niebieskiego :) Piękny jest ten holoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadal czekam na jego brata, ale robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam, że "brat" już był ;) i zdecydowanie to on mnie zdobył

      Usuń
  8. Ależ piękny ;) Szkoda, że kosztują aż tyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity kolor :) Ale poprzedni mi się bardziej podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znacznie bardziej podoba mi się od poprzednika. Efekt holo jest niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. UUu jaki czarodziejki odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się ! jednak cena troszkę odstrasza ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się ! jednak cena troszkę odstrasza ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi także kolory z tej serii bardzo się podobają.
    Dopiero niedawno się zorientowałam, że siedzibę sklepu Maani mam pod nosem więc chyba czas poczynić jakieś zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie mroźny jest ten odcień:). Bardzo mi się podoba, te englandy które wypróbowałam zachwycały na paznokciach więc domyślam się, że ten też mocno przypadłby mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny! Ale jak już pisałam, na Twoich każdy wygląda idealnie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetny, cudne są te drobinki :) też podzielam Twój zachwyt zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że ten kolor jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest cudny. Bardzo chciałabym go mieć;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy kolor aczkolwiek niezbyt lubię takie metaliczne połyskujące kolory . Jestem wierna czerwieni ;)
    Pozdrawiam

    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten efekt holo mnie zniewala ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy, strasznie mi sie podobają lakiery holograficzne, chociaż pewnie inny kolor bym wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Her Rose... podobał mi się bardziej, aczkolwiek to chyba typ lakierów które trzeba zobaczyć na żywo żeby móc w pełni docenić ich urok:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor <3 Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten podoba mi się znacznie bardziej niż ten poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.