Yummy yummy yummy!

poniedziałek, 13 stycznia 2014



Im niższa temperatura za oknem, tym gorętszym uczuciem pałam do mojej idealnej, białej, przestronnej wanny :) Wraz ze wzrostem częstotliwości i długości kąpieli obserwuję u siebie wzmożone zainteresowanie kosmetykami uprzyjemniającymi tę z istoty i tak miłą czynność. Bałwanki, o których jakiś czas temu wspominałam (KLIK) nieubłaganie topnieją, pora zatem rozpocząć poszukiwania godnych, kąpielowych następców. Tak się pachnąco składa, że marka Luksja obwieściła poszerzenie deserowej linii Patisserie o dwa nowe egzemplarze, a ponadto wprowadzenie trzech limitowanych płynów do kąpieli inspirowanych noworocznymi drinkami


Który z kosmetycznych producentów to przebije, hę?! :)


Jeśli, w co szczerze wątpię, nie znacie dotychczasowej, słodkiej kolekcji płynów do kąpieli marki Luksja, pokornie pochylcie głowy, kliknijcie w link (KLIK i KLIK), a w ramach pokuty czym prędzej przetestujcie któryś z pięciu wariantów - będzie Wam darowane :)


Wracając do nowości - Luksja przygotowała prawdziwie kuszące zapachy:


źródło

Płyn do kąpieli o zapachu kolorowych, migdałowych ciasteczek - Sweet Macaroons


źródło

Płyn do kąpieli o zapachu słodkich, miękkich pianek - Yummy Marshmallow


źródło

Płyn do kąpieli o zapachu różowego szampana - Pink Desire


źródło

Płyn do kąpieli o zapachu brzoskwiniowego likieru - Peach Passion


źródło

Płyn do kąpieli o zapachu orientalnego likieru - Golden Desire


-------------------------------------------------------


W najbliższym czasie zamierzam zaopatrzyć się w pięć litrów czystej przyjemności! Jeśli pomiędzy przesiadywaniem w wannie, a warunkami atmosferycznymi zachodzi również odwrotna zależność - szykuje się zima wszech czasów! :)

Każda z butelek mieści 1 litr pachnącego płynu. Jego cena będzie najpewniej oscylować w okolicach 10 zł. W kwestii dostępności - pomimo usilnych poszukiwań, nowości marki Luksja nie udało mi  się jeszcze znaleźć w żadnej stacjonarnej drogerii ani hipermarkecie. Przypuszczam, że to kwestia czasu - dajcie znać, gdyby szczęśliwym zrządzeniem losu udało się Wam na nie trafić! 

Czujecie się skuszone? Źle postawiłam pytanie. Jak bardzo skuszone się czujecie? :)

Podobne wpisy

123 komentarze

  1. wooow :) ale pycha :) wydają się super, na pewno wypróbuję ! :) ciasteczka, pianki i szampan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszniej być nie może, zdecydowanie się zgadzam :)

      Usuń
  2. Oooo, jakie cuda!
    Wersja orientalna interesuje mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, jak się Luksji udał ten zapach!

      Usuń
  3. Orientalny likier --> jedynie z nim mogłabym się zapoznać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gustujesz w słodkościach? To tak się da? :D

      Usuń
  4. kazdy z tych 5 musi u mnie zagoscic!!!!!!! te zapachy sa przecudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co udało mi się dostać dwa - płyn makaronikowy i szampański. Zapachy są fajne, ale nie porywające tak, jak poprzednie wersje.

      Usuń
  5. zaciekawiły mnie dwa pierwsze zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar przetestować wszystkie!

      Usuń
  6. Jak to sie stało, że nie miałam jeszcze żadnego płynu z tej serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najzwyczajniej w świecie jeszcze ich nie spotkałaś na swojej drogeryjnej drodze :)

      Usuń
  7. Niestety też jeszcze ich nigdzie nie widziałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero wchodzą do sprzedaży, są dostępne w niektórych Rossmannach.

      Usuń
  8. Lubię wszelakie uprzyjemniacze kąpieli. Na mojej liście zakupów na szczycie są Green Pharmacy olejki i coś czuję że i te płyny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejki są przyjemne z uwagi na właściwości nawilżające, ale kąpiel bez piany na dłuższą metę nie wchodzi w grę :)

      Usuń
  9. Na pianki i makaroniki chętnie bym się skusiła, ale gdyby były w wersji pod prysznic;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to byłaby przyjemna linia, może Luksja wysłucha blogerskich sugestii :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Cierpliwości, Moja Droga, niedługo będą w Rossmannach :)

      Usuń
  11. Makaroniki, pianki i brzoskwiniowy likier muszą być moje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obstawiam, że koniec końców skusisz się na wszystkie :)

      Usuń
  12. pianki! i różowy szampan! i ten likier brzoskwiniowy, mmm! płyny Luksji są moimi ulubionymi, więc na pewno zaciągnę mamę do drogerii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź całą rodzinę - płyny trochę ważą :)

      Usuń
  13. Ja czuję się bardzo skuszona! Te żele są mega wydajne i pachną tak, że chce się je zjeść, więc muszę zakupić chociaż Yummy Marshmallows :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do wydajności - polemizowałabym. Co do reszty - w pełni się zgadzam :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Płyny dopiero wchodzą do sprzedaży, powinny być dostępne w przeciągu najbliższych tygodni.

      Usuń
  15. Skuszę się chyba na wszystkie, bo bardzo lubię płyny do kąpieli z Luksji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W Rossmannie już je wczoraj widziałam. Żadnego nie wzięłam bo produktów do kąpieli mam mase.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W którym Rossmannie je widziałaś? A nuż komuś się ta informacja przyda :)

      Usuń
    2. Tak byłam teraz w 4-5 Rossmannach i są.Nawet jest promocja za 6,99

      Usuń
    3. Łooo oczywiście na telefonie źle przeczytałam komentarz. Widziałam je w Bełchatowie(2 rossmanny) i w Łodzi (Port łódź i Manufaktura)

      Usuń
  17. W sklepie widziałam na razie tylko 3 nowe zapachy i Sweet Macaroons przypadło mi do gustu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już wersję makaronikową i potwierdzam - zdecydowanie przyjemny zapach :)

      Usuń
  18. Ja jeszcze nie wiem czy czuję się skuszona. Całkiem niedawno Luksja miała w swoim asortymencie żele pod prysznic o zapachu mufinek jagodowych i innych (na pewno wiesz o jakich mówię). Wszystkie były w takich dużych butlach, jak te, które teraz przedstawiasz. Zanim je powąchałam, wydawało mi się, że będę musiała wziąć wszystkie. Jak się później okazało - nie wzięłam żadnego. Zapachy wcale mi się nie podobały. Mam nadzieję, że tym razem będzie odwrotnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam tak samo,czytając na blogach o jakże pachnących zelach luksji zapragnęłam wszystkich,lecz gdy w Rossmanie powąchałam apetyt na nie mi odszedł.Mam nadzieje ze z tymi będzie inaczej.W razie czego bardzo nie będę płakać ponieważ kosmetyków do wanny mam spory zapas z Balea i Alverde

      Usuń
    2. Mnie zapachy absolutnie urzekły, każdy jeden uważam za udany. Ile głów, tyle opinii, choć przyznam, że jesteście w zdecydowanej mniejszości :)

      Usuń
  19. Ciasteczka i pianki!! To jest to!:) Będę szukać...

    OdpowiedzUsuń
  20. wow ! to jest mega! :D
    musze je miec! :P
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie, w Rossmannie trwa promocja na płyny Luksji - 6,50 zł za litr kosmetyku to rewelacyjna cena!

      Usuń
  21. Ciekawa jestem migdalowych ciasteczek i brzoskwiniowego likieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makaroniki pachną bardzo sympatycznie, mam nadzieję, że reszta okaże się równie udana :)

      Usuń
  22. A co tam! Nie mam wanny, ale kupię i będę łazić na kąpiele do rodziców ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. hmmm w takich chwilach żałuję, że nie mam wanny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, nie pozostaje mi nic innego jak szczerze Ci współczuć :>

      Usuń
  24. O rany! Nie będę wiedziała, który wybrać! Uwielbiam te płyny do kąpieli. Akurat kończy mi się jagodowa muffinka, więc będę musiała zdecydować, na jaki zapach teraz kolej. Planowałam karmel ze starej kolekcji, ale w tej chwili już nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodową muffinkę bardzo lubię, choć chyba najbardziej urzekł mnie płyn wafelkowy, om nom nom :)

      Usuń
  25. Oj :) uwielbiałam te serie i przelewałam sobie do pojemników z pompką, żeby się nie męczyć z tymi butlami pod prysznicem :) chętnie bym zaniuchała nowe serie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałaś je jako żele pod prysznic?

      Usuń
  26. O kurczę, uwielbiam te płyny! Nowe zapachy są zniewalające, muszę je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mają nowe zapachy?! O kurczę, będę musiała coś koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie wersje są kuszące. Na razie muszę jednak wykończyć mój goferkowy płyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wafelkowy płyn to mój zdecydowany ulubieniec!

      Usuń
  29. OMG! Nowa seria zapachów! Kupuję w ciemno, bo uwielbiam serię o zapachów ciast! Luksja FTW!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuno, daj koniecznie znać, co sądzisz o nowych zapachach, jestem ciekawa Twojego zdania!

      Usuń
  30. wow, wygląda super! mam od niedawna wannę i wreszcie mogę takie cuda kupować! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie możesz do woli zażywać pachnących kąpieli :)

      Usuń
  31. Ciekawa propozycja;) Obecnie stosuję Luksję - karmelowy wafel:)

    OdpowiedzUsuń
  32. o jeny, jeny ! jestem mega skuszona ! :D
    jak tylko będę w Rossmannie a one będą to na pewno jakiś wezmę ;) kuszą i to strasznie :)

    z poprzednich zapachów miałam dwa : karmelowy wafel i jagodowa mufinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam również cytrynowe ciasto - bardzo udany zapach.

      Usuń
  33. Orientalny likier to może być coś fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu, może być naprawdę interesujący!

      Usuń
  34. Te płyny są dostępne w rossmannie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w rzadko którym. Seria dopiero wchodzi do drogerii.

      Usuń
  35. Wszystkie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam ten karmelowy, stosuję jako żel do mycia czasami :) na pewno skusze się na jakiś nowy zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam, by płynów stosować w roli żelu pod prysznic, to sprytne rozwiązanie, a do tego bardzo ekonomiczne.

      Usuń
  37. Wow.. ale extra zapachy! Ten o zapachu pianek musi być mój!! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojjjjj, bardzo....likier, pianki, ciasteczka....można to zjeść?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam. Możesz spróbować w ramach eksperymentu i opisać wrażenia, na pewno sporo osób chętnie poczyta :)

      Usuń
  39. Nigdy nie biorę kąpieli, ale z takimi zapachami... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz... mieć wannę i się w niej nie pławić to jak mieć milion i trzymać w skarpecie :>

      Usuń
  40. Jakie cuda! Kocham już za same opakowania. Szkoda, że nie mam dostępu, ale może przy następnej okazji.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyny będą dostępne w niemal każdej stacjonarnej drogerii. No chyba, że mieszkasz za granicą, whoops :>

      Usuń
  41. widziałam dzisiaj Golden Desire i makaronikowy w Rossmannie :D i to w promocji, za 6,89zł ;) niestety nie było jeszcze/już (plakietka z podpisem już była ;)) Pink Sparkle, a to właśnie na tę wersję mam największą ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystając z okazji, nabyłam Pink Sparkle - pachnie przyjemnie, ale nie jest to aromat szampański :>

      Usuń
  42. Szkoda, że nie mam prysznic:/ Tęsknię za gorącymi kąpielami w towarzystwie takich smakowitych płynów :)

    OdpowiedzUsuń
  43. yummy! ja poprzednie zapachy widziałąm w realu,wiec mozliwe,ze i te się tam pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, a nuż real wprowadzi do sprzedaży pachnące nowości :)

      Usuń
  44. Ooooooo widzę nowa seria ;) jak będę przy forsie to na pewno zakupię! Miałam karmelowy płyn - pachniał tak, że aż chciało się go zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyny są aktualnie w promocji i kosztują ok. 6,50, niewielki to wydatek zważywszy na pojemność i frajdę stosowania :)

      Usuń
  45. postanowione: makaroniki i marshmallows

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racjo, po co się ograniczać, przygarnij od razu całą piątkę :)

      Usuń
  46. Nie lubię dużych butli, ale zapachy kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duża butla = dużo płynu, czego tu nie lubić? :)

      Usuń
  47. Aż bardzo żałuję że nie posiadam wanny :( Ale pod prysznic też pewnie zdadzą egzamin! Także pianki, brzoskwiniowy likier i makaroniki muszą czuć się zaszczycone prysznicowymi natarciami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, nigdy nie jest za późno na zmianę w dobrym kierunku :)

      Usuń
  48. Jestem zwolenniczką tych płynów, nie dość, że duże, to cudownie pachną!
    Kuszące zapachy, bardzo kuszące. ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. ja właśnie dzisiaj kupiłam 2 z tych nowości w rossmannie, gdzie są aktualnie w promocji po niecałe 7 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. też widziałam w Rossmannie, rozchodzą się jak ciepłe bułeczki;) jutro zapoluje;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wąchałam makaroniki, świetny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  52. mi udało się kupić w Leclercu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, coraz więcej sklepów wprowadza nowe płyny do swojej oferty, dobrze wiedzieć :)

      Usuń
  53. Uwielbiam te płyny, jak wyjdą nowości to chyba kupię wszystkie! A na pewno marshmallows i macaroons!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ev, daj znać jak Ci się sprawują i czy zapachy dopisały!

      Usuń
  54. Różowy szampan, orientalny likier, piankiiii???? <3 Będę szukać!

    OdpowiedzUsuń
  55. Teraz to będę wypatrywać ich w sklepie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam dwie butelki i chętnie używam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.