What about khaki?

czwartek, 2 stycznia 2014



Po całkiem udanym eksperymencie ze szmaragdowym lakierem do paznokci Golden Rose (KLIK), nabrałam ochoty na testy innych, nie bardziej oczywistych kolorów, w tym bohatera dzisiejszej notki - kremowego, dobrze napigmentowanego lakieru w odcieniu... no właśnie, jakim?


Lakier opatrzony numerem 71 wchodzi w skład popularnej linii Selective Nail Lacquer, poszerzonej w ostatnim czasie o typowo jesienne i zimowe odcienie. W zgodzie z regułą pierwszego skojarzenia kolor przypomina mi wojskowe khaki, tyle że w wersji nieco bardziej rozbielonej


Podobnie jak orkanowa szarość z niebieskimi tonami (KLIK), zielony lakier posiada doskonałą, ani zbyt gęstą, ani za rzadką formułę i wygodny pędzelek, z pomocą którego nawet mało wprawne osoby są w stanie wykonać schludny manicure. Na plus zaliczam również pigmentację - dobrą, choć dla pełnego krycia wymagającą nałożenia dwóch warstw emalii. 


Na paznokcie nałożyłam co następuje: warstwę odżywki NailTek w wersji Citra, dwie cienkie warstwy zielonego lakieru Golden Rose oraz top nawierzchniowy Poshe. Całość nosi się bez zarzutu przez blisko tydzień, co, zważywszy na niewielką wyjściową cenę lakieru, uważam za znakomity rezultat


Jak się Wam podoba quasi-khaki w lakierowym wydaniu? Odcień wydaje się całkiem stonowany i elegancki, choć z całą pewnością nie z każdym rodzajem garderoby stworzy udany duet. 

- pojemność: 16 ml 
- cena: 6,90 
- dostępność: stacjonarne wyspy Golden Rose, sklep internetowy producenta (KLIK)

Podobne wpisy

58 komentarze

  1. kolor piękny i ten połysk - idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połysk to zasługa topu nawierzchniowego Poshe. Uwielbiam go!

      Usuń
  2. Ładny kolorek podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! W zanadrzu mam jeszcze jedną zieleń, napiszę o niej wkrótce :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A sądziłam, że nie zyska sobie wielu zwolenników :)

      Usuń
  4. Mnie się bardzo podoba, jak rzadko który krem (mój syndrom sroki). Fajny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajączku, miło Cię tu widzieć!

      Usuń
    2. Dziękuję :*
      Zaglądam tutaj, bo lubię! Lubię staranność wypowiedzi i estetykę ilustracji, lubię rzeczy dopracowane w każdym kawałeczku. A przede wszystkim - Ciebie darzę sympatią, cieszę się, że Cię znam (wirtualnie, ale zawsze, w pewien sposób, znam). Nie często się odzywam, bo najczęściej nie wiem, co powiedzieć, a nie chcę przysadzić skrajnego banału.
      Niecierpku kochany, te kilka słów, które wyżej powiedziałaś bezpośrednio do mnie, sprawiły mi radość :*

      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
    3. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że do mnie zaglądasz! Ubóstwiam Twoje poczucie humoru i dystans do świata :)

      Usuń
  5. Lubię lakiery z tej serii, moim zdaniem świetna jakość za niewielką cenę. Jeden mam już rok i nawet nie zgluciał..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, ale dla pewności mam w zapasie rozcieńczalnik :)

      Usuń
  6. piękny jest ten kolor :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy piękny to nie wiem, ale na pewno frapujący :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. I w końcu nie różowy/beżowy/czerwony :>

      Usuń
  8. rzeczywiście bardzo elegancki :) chlodny kolorek, ale bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za takimi kolorami na pazurkach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, co do zasady, też, ale ten bardzo mi się podoba.

      Usuń
  10. ładny połysk i bardzo atrakycjna cena, jednak kolor nie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor! Uwielbiam takie 'nieoczywiste' lakiery ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ostatnia dokładka do kolekcji Selective powinna Ci przypaść do gustu.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo, choć nie do wszystkiego pasuje.

      Usuń
  13. Ale genialny kolor.
    Lubię takie zielenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale im dalej im od odcienia trawiastego, tym lepiej :)

      Usuń
  14. dobra cena jak za taką pojemność :) kolor ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosunek ceny do pojemności jest rewelacyjny, bez dwóch zdań.

      Usuń
  15. bardzo ładny kolor ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak nie lubię zieleni, tak ten lakier mi się podoba i to bardzo ! Oby nie był "wiecznie wykupiony" jak większość fajnych odcieni..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, nie sądzę aby było na niego wielkie branie :)

      Usuń
  17. Jestem na tak! :) Z tej serii żadnego jeszcze nie miałam lakeiru, ale może ten będzie warty tego, aby zmienić ten stan rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja jest bardzo udana, zarówno pod względem gamy kolorystycznej jak i jakości samych lakierów.

      Usuń
  18. Bardzo mi się ten niejednoznaczny kolor podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, choć nie od pierwszego wejrzenia :)

      Usuń
  19. Uwielbiam takie odcienie :) Dla mnie to jest przykurzona pistacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor jest śliczny, ale mi jednak bardziej on miętę przypomina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mięty dość mu daleko, może nieco bliżej do pistacji :>

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Mnie również, choć długo nie byłam do niego przekonana :)

      Usuń
  22. Lubię takie niejednoznaczne kolory:) Gdy po raz pierwszy spojrzałam na bohatera powyższej recenzji, pomyślałam o lamperii z lat 90.:) Czasem miewam dziwne skojarzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba :)
    Jak będę przechodzić obok stoiska GR to się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam kilka wytypowanych kolorów do kupienia, ech :)

      Usuń
  24. Nie przepadam za zieleniami ale ta jest nawet nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko spotykany odcień, niewiele marek ma taki w swojej ofercie.

      Usuń
  25. Ladne to khaki (u Ciebie), ale sama nie wiem czy chciałabym je nosić na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do casualowej stylizacji pasuje bardzo fajnie.

      Usuń
  26. Nie mój kolor, chociaż ma w sobie coś co przyciąga :-) Niestety, mimo mojej miłości do Golden Rose to ta seria się u mnie nie sprawdziła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a co takiego masz jej do zarzucenia?

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.