Naturalna, niedroga i niekłopotliwa pielęgnacja brwi!

środa, 22 stycznia 2014



Nie od dziś wiadomo, że olej rycynowy wespół z naturalnymi olejkami, ekstraktami i witaminami to najlepszy koktajl odżywczy dla rzęs i brwi. Po udanych testach chemicznych odżywek, które w błyskawicznym tempie przyspieszyły wzrost, a po odstawieniu wpłynęły na intensywne wypadanie włosków, postanowiłam przejść na naturalną stronę mocy i skorzystać z pielęgnacji pozbawionej silnie działających, niewykluczone że nieobojętnych dla zdrowia, substancji aktywnych. 

Specyfik, po który zdecydowałam się sięgnąć chcąc zapewnić moim brwiom solidną porcję naturalnego wzmocnienia, od niedługiego czasu wzbudza wzmożone zainteresowanie blogerek i vlogerek. Nic dziwnego - rumiankowy sztyft ochronny do ust Lippenpflege marki Alterra - bo o nim mowa, to znakomita propozycja dla wszystkich miłośniczek eko-pielęgnacji


Z uwagi na rewelacyjny skład, balsam rekomendowany jest nie tylko do pielęgnacji ust, ale również rzęs i brwi. W kompozycji naturalnych składników, pierwsze skrzypce gra olej rycynowy wzbogacony o dodatek oleju kokosowego, oleju jojoba, masła shea, oliwy z oliwek, oleju ze słodkich migdałów, olejku rumiankowego, oleju marchwiowego i witaminy E

SKŁADRicinus Communis Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Cera Alba, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Candelilla Cera, Palmitic Acid, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii, Olea Europaea Fruit Oil, Tocopheryl Acetate, Aroma, Helianthus Annuus Seed Oil, Chamomilla Recutita Oil, Daucus Carota Sativa Root Extract, Beta-Carotene, Tocopherol


Forma sztyftu stanowi niezaprzeczalną zaletę w pielęgnacji brwi - do tego właśnie celu postanowiłam wykorzystać właściwości balsamu. Po wieczornym demakijażu, po nałożeniu kremu nawilżającego, brwi przeciągam delikatnie sztyftem pozostawiając na nich cienką, olejkową powłoczkę

W przypadku rzęs sprawa znacznie się komplikuje - aby dotrzeć do nasady włosków, balsam należałoby zaaplikować z pomocą spiralki lub zużytej szczoteczki od maskary. Zdecydowanie bardziej odpowiada mi dotychczasowa pielęgnacja z zastosowaniem odżywki Lash Booster marki Alverde wyposażonej w linerowy, cienki pędzelek. 


Mam ogromną nadzieję, że regularne stosowanie rumiankowego balsamu wzmocni i odżywi moje brwi. Z uwagi na bezproblemową, bardzo wygodną aplikację, świetną dostępność produktu oraz rewelacyjny stosunek ceny do składu i pojemności, grzechem byłoby nie spróbować. 

Jestem ogromnie ciekawa Waszego zdania na temat sztyftowej pielęgnacji rzęs i brwi. Spróbujecie? :)

- pojemność: 4,8 g
- cena: ok. 4 zł
- dostępność: sieć drogerii Rossmann


Podobne wpisy

54 komentarze

  1. Dobry pomysł! Mam ten sztyfcik gdzieś w czeluściach kosmetyczki, do ust nie lubię ( zapach bleeee), wykorzystam go do brwi!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam juz kiedys ten balsam, ale zuzylam tradycyjnie: do ust. O pielegnacji brwi i rzes slysze juz od dluzszego czasu. Jak bede w Rossmannie chwyce pomadke i postawie zaraz obok odzywki do rzes w lazience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio mówiła o tym na swoim kanale nissiax83 chyba tez spróbuje Alterry i tej pomadki do brwi i oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się to przypomniało, ciekawa jestem efektów takiej pielęgnacji :)

      Usuń
  4. Od jakiegoś czasu używam sztyftu Alterry nie tylko na usta, ale także na brwi i rzęsy. Zazwyczaj po prostu nabieram trochę pomadki na palec i delikatnie wcieram u nasady rzęs i w brwi. Widzę efekty, włoski są nie tylko dłuższe i ciemniejsze ale też bardziej elastyczne co bardzo ułatwia ich układanie i malowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już miałam jedno podejście do rzęs z tą pomadką. Nie widziałam zbyt wielkich efektów to rzuciłam. Ale teraz znowu próbuje ;) Na brwi nie narzekam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej pomadki używam do pielęgnacji rzęs ... przyznam szczerze, że sprawdza się w tej kwestii. Rzęsy stały się lśniące, sprężyste i mocniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. spadłaś mi z nieba tym postem! Chciałabym odżywic moje brwi ale nakładanie olejku rycynowego jest koszmarne! Musze po tym zmyć rece a nie zawsze leżąc w łóżku mi sie chce. Równiez wypróbuję tę pomadkę na brwi :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. też tą pomadkę wypróbuję do rzęs:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zamiar ją kiedyś wypróbować na rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że zauważysz różnicę.
    Sama własnie do brwi i rzęs ją stosuję. W starym roku , o dziwo byłam systematyczna, i ponad 2 miesiące maziałam co wieczór głównie rzęsy tą pomadką. Nakładałam ją umytą szczoteczką po Collosal'u Maybellina. Różnica była niesamowita. Rzęsy stały się gęstsze, bardziej elastyczne - malując je mascarą wreszcie nie musiałam się trudzić aby choć minimalnie je podkręcić. Brwi miały nieco rzadziej kontakt z odżywką ale i tak im to służyło. Rosły jak szalone.
    Później porzuciłam ten rytuał a z nowym rokiem wróciłam do niego, już jest lepiej :)
    Koniecznie wrzuć efekt przed i po!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A to ciekawe :) Zachęciłaś mnie, przy najbliższej wizycie w Rossmannie z pewnością nabędę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam (a raczej używałam) tej pomadki na rzęsy i brwi, ale musiałam ją odłożyć. Pomadka spowodowała wysyp zaskórników i stanów zapalnych w okolicach łuku brwiowego i na czole, rano przemywam twarz tylko hydrolatem, więc prawdopodobnie pomadkę 'roznosiłam'' po całej twarzy. Szkoda, że moja skóra tak ostro reaguje na olej kokosowy...

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ten sztyft nabyłam, w celu pielęgnacji brwi i rzęs, na rossmannowskiej promocji -40% w maju (yeah, nie ma to jak taniutkie kosmetyki kupować jeszcze taniej ;)) i przez ponad miesiąc codziennie aplikowałam go na brwi i rzęsy. na rzęsach potwierdziło się zjawisko, jakie zaobserwowałam przy tradycyjnym olejku rycynowym - nowe rzęsy rosną mi ekstremalnie prosto i nie powiem, bym była tym zachwycona... natomiast moje lichutkie brwi jakby mniej wypadały i stały się ciemniejsze. później jakoś moja systematyczność znikła, ale chyba czas wrócić do tej pielęgnacji :) do ust użyłam go raz - zapach i posmak - fuuuuu, nigdy więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam tą propozycję do rzęs ale to nie dal mnie - natomiast na brwi! chętnie skorzystam z Twojej porady :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałam ją ostatnio kupić, ale już jej nie było... Używam obecnie odżywki FEG, ale również czystego olejku rycynowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, w życiu bym nie pomyślała, żeby używać go do brwi, za to jest to jedna z moich ulubionych pomadek do ust :) Olej rycynowy kiedyś często u mnie gościł, ostatnio jakoś zaniedbałam ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc "go" w rodzaju męskim miałam na myśli sztyft, potem dodałam jeszcze "pomadka" w rodzaju żeńskim i dlatego powyższy komentarz zrobił się nielogiczny :D Sorki, zakręcona jestem jakaś dzisiaj :)

      Usuń
  17. Zawsze mam ją pod ręką, ale stosuję tylko do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie wypróbuję, chociaż bardziej chętnie do rzęs niż do brwi. A nuż zobaczę pozytywne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny skład! Sama natura :) Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stosowałam na rzęsy, ale podrażnił mi całe oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam i stosuję zarówno na brwi jak i rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. patrząc na skład, to chyba ją kupię do ust, może w końcu będzie tym czymś, co mi pomoże :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Już kiedyś o niej słyszałam, ale na razie mam moją Mavalę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. już dawno myślałam nad wypróbowaniem tego mazidełka, ale na rzęsy :) nie wpadłam na to, że do brwi też może się świetnie nadać :D muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej nie wiedziałam o takim jej szerokim zastosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem efektów :-) Kiedyś miałam pomadkę z Alterry, ale ją zgubiłam więc nie zdążyłam nawet porządnie przetestować :/

    OdpowiedzUsuń
  27. muszę i ja się skusić na tą pomadkę,dużo osób używa ją do brwi bądź rzęs :) tylko ja mało systematyczna jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja od swojej kosmetyczki usłyszałam, że wszelkiego rodzaju wazeliny można używać do pielęgnacji brwi i teraz testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę, że dla niejednej dziewczyny, która nie lubi efektu po olejku rycynowym taka pomadka na rzęsy i brwi to byłoby zbawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie zaczynam testy tej pomadki pod kątem wzmocnienia rzęs i brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. przedwczoraj zaaplikowałam pierwszy raz to cudo na rzęsy, czas pokaże co jest w stanie zdziałać ;) na brwi stosuję olejek rycynowy, jak go skończę pewnie zacznę działać z Alterrą :)

    OdpowiedzUsuń
  33. czytałam już o tej pomadce, tylko szkoda że nigdy nie pamiętam,żeby ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja używam tych pomadek do ust i rzęs. Ale do brwi może również zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moje brwi nie potrzebują wzmocnienia, ale chętnie wykorzystam pomadkę do zagęszczania rzęs. Niestety, odżywka Alverde nie przyniosła pożądanych rezultatów.

    OdpowiedzUsuń
  36. właśnie kilka dni temu ją zakupiłam w celu pielęgnacji rzęs i brwi.. no i ust też :D i stosuję tak sobie. mam nadzieję że coś zadziała, bo moje rzęsy są ostatnio w kiepskim stanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny pomysł! Od kilku dni używam tej pomadki i już ją bardzo polubiłam :) Na pewno będę nakładać też na brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O tym bym nie pomyślała, aby używać pomadki zamiast do ust to do brwi i rzęs. Zakupię! Koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. naczytałam się już tyle dobrego o tych pomadkach, że sama się muszę skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna jest, a dla tych, którzy chcą sobie ułatwić aplikacje tej pomadki na rzęsy, polecam najpierw wysunąć cały sztyft i "bokiem", czyli cala długością "malować" jak tuszem :)
    Miałam już wcześniej jedno podejście do tej pomadki, ale używałam jej nieregularnie, ponieważ nie chciało mi się znowu szukać aplikatora, tudzież szczoteczki po starym tuszu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja się skusiłam ostatnio na nią, na razie wiernie testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Potwierdzam i na brwi jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie słyszałam o takiej funkcji tej pomadki, ale chętnie być przetestowała :) Koniecznie napisz jakie są efekty!

    OdpowiedzUsuń
  44. Znam tę pomadkę, ale używałam tylko do ust i lubiłam. Brwi mam marne, ale teraz aplikuję na nie inną odżywkę. Pewnie przy okazji jakiejś promocji kupię ponownie tę pomadkę.

    OdpowiedzUsuń
  45. Kupiłam pomadkę ponownie ( wcześniej używałam regularnie do ust ) i już stosuję na rzęsy i brwi. Nie jest to szczególnie męczące, dlatego żal nie spróbować. Może akurat okaże się strzałem w 10 w tej dziedzinie ;) Chociaż wielkich oczekiwań nie mam... To zawsze tylko pomadka. pozdr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.