Manicure paproszkowy - Golden Rose - Carnival Nail Color - 01

wtorek, 7 stycznia 2014



Topów, glazurek i paproszków ciąg dalszy! Po opalizujących, lodowych kryształkach (KLIK) pora na manicure nieco bardziej stonowany. W roli głównej - top nawierzchniowy z kolekcji Carnival Nail Color marki Golden Rose. Białe zawsze w modzie :)


Pomysł na top jest niezwykle prosty - w przeźroczystej bazie producent zatopił białe paproszki różnej wielkości i kształtu. Całość prezentuje się rewelacyjnie na każdym lakierze bazowym, byleby nie był biały. Na zdjęciach widzicie przykurzoną pistację vel khaki (nr 71) wchodzącą w skład kolekcji Selective Nail Lacquer, której niebanalną urodę możecie podziwiać TUTAJ.


Top nałożony na jeden paznokieć prezentuje się interesująco, a przy tym nienachalnie. Dla oddania pełnego uroku lakieru, paproszkami pokryłam paznokcie u całej dłoni.


Na paznokcie nałożyłam co następuje: warstwę odżywki NailTek w wersji Citra, dwie cienkie warstwy zielonego lakieru do paznokci oraz warstwę paproszkowego topu Golden Rose. Całość nosi się świetnie - ostatni manicure pokryty topem zmyłam po przeszło tygodniu od aplikacji. 


Jak się Wam podoba kropkowo-przecinkowy top nawierzchniowy? Zdaje się, że podobne wynalazki ma w swojej ofercie wiele marek, między innymi Vipera. Mimo to, paproszki wydają mi się doskonałym pomysłem na ożywienie i odświeżenie każdego manicure. Polecam!

- pojemność: 11 ml
- cena: 8,90 zł (w aktualnej promocji)
 - dostępność: stacjonarne wyspy z lakierami Golden Rose, sklep internetowy producenta (KLIK)

Podobne wpisy

75 komentarze

  1. Najładniejszy z całej kolekcji :) No może na równi z nr 13 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka typów, ale jeszcze się w nie nie zaopatrzyłam :>

      Usuń
  2. Zdobienie na jednym palcu wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że jeden paznokieć w paproszkach zdecydowanie wystarcza :)

      Usuń
  3. Wygląda jak słodkie białe śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jasnoróżowym lakierze wyglądałby prawdziwie zimowo :)

      Usuń
  4. moim zdaniem efekt jest właśnie taki, jak napisałaś - interesujący, ale nienachalny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tu brokatu ani kolorowych flejków, więc efekt siłą rzeczy jest stonowany. W minimalizmie siła!

      Usuń
  5. Daje bardzo ładny efekt na lakierze :) nie podoba mi się tylko w połączeniu z khaki, bo ja nie przepadam za zielenią w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już kwestia gustu, każdy inny lakier daje równie ładny efekt, choć im ciemniejsza baza - tym bardziej wyraźne białe paproszki :)

      Usuń
  6. Śliczne pazurki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam coraz większą ochotę na te topy GR, nawet zrobiłam już "małą" listę faworytów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna sprawa z tymi topami - tanie, ogólnodostępne, a do tego w takiej ilości, że ciężko zdecydować się na jeden jedyny :)

      Usuń
  8. kojarzy mi się ze ścianą pochlapaną farbą ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem, całkiem mi się podoba - oczywiście zieleń pod topem dużo bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie odsyłam Cię do notki z jej recenzją :)

      Usuń
  10. Zdziwiłam się, bo mi się podoba :) To chyba zasługa Twoich perfekcyjnych paznokci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obstawiam, że to zasługa koloru, ale bardzo dziękuję :)

      Usuń
  11. Poprzednia kombinacja bardziej do mnie przemawiała, teraz chyba jest za grzecznie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angel, efekt jest zdecydowanie zbyt mało drapieżny dla Ciebie :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. W ofercie Golden Rose i innych marek znajdziesz takich bardzo wiele :)

      Usuń
  13. Ja bardzo go chcę,niestety jeszcze na niego nie natrafiłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien być dostępny w stacjonarnych szafach. Na pewno znajdziesz go w sklepie internetowym marki.

      Usuń
  14. Oszalałam na punkcie "paproszków" - bardzo mi się podobają, są delikatne, ale nie nudne ;) Akurat ten lakier kojarzy mi się ze śnieżynkami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazowa zieleń nieco zaburza mi śnieżny odbiór :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Nawet w towarzystwie zieleni, początkowo sądziłam, że kolory się nie zgrają.

      Usuń
  16. Na jednym palcu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też optuję za takim wariantem. Co za dużo to niezdrowo :)

      Usuń
  17. bardzo ładny ;) czy ten top ma właściwości przedłużające mani?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem tak, choć ja nigdy z trwałością manicure nie miałam problemu.

      Usuń
  18. Wyglądają bardzo ciekawie w Twojej wersji :) piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeden z moich ulubionych topperów! ;) Zawsze świetnie wygląda/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej mi się podoba z całej kolekcji..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ja mam oprócz numeru 01 kilka innych typów :)

      Usuń
  21. ten jako pierwszy wpadł mi w oko z całej kolekcji :) strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zieleń z piórkiem wygląda naprawdę pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały zgrywa się z każdym kolorem bazowym, koleżeński z niego top :)

      Usuń
  23. Chętnie zaopatrzę się w białe paproszki, ponieważ są uniwersalne i można je łączyć z dowolną bazą:) Nie mam talentu do zdobień, toteż jestem zdana na lakierowe wynalazki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten top nie wymaga absolutnie żadnym zdolności - nakładasz, pozostawiasz do wyschnięcia i gotowe :)

      Usuń
  24. Mam ten lakier z GR i to ostatnio mój ulubieniec :) Pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczy samej! Za tę uniwersalność go uwielbiam :)

      Usuń
  25. Bardzo lubię lakiery z tej serii choć opinie o nich są skrajnie różne. Wyglądają efektownie i nie wymagają dużo wkładu pracy.

    Ps. Zapraszam do siebie - nowe wydanie starej aLoveliness :)
    www.nejviis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie, na przyszłość - proszę, nie spamuj.

      Usuń
  26. Dziś go widziałam, ale w końcu zdecydowałam się na inne lakiery ;) myślę, że jednak do niego wrócę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, to stała kolekcja, nigdzie nie zniknie :)

      Usuń
  27. pięknie wygląda na tej zieleni ;) nie sądziłam, że biały dodatek może być tak efektowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel zawsze w modzie, a nie mówiłam? :)

      Usuń
  28. dostałam ten lakier pod choinkę i zawładnął moim sercem :) jest przecudny

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę sobie go sprawić w takim razie, skoro wszyscy tak chwalą! :))

    http://chemical-cheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, możesz z jego pomocą stworzyć błyskawiczny, efektowny manicure :)

      Usuń
  30. Zieleń jest cudowna, taki al'a groszkowy kolor i pięknie prezentuje się na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, bardzo mi miło :)

      Usuń
  31. Stawiam wielki plus za użycie słowa paproszek, lubię to określenie i - skoro mi przypomniałaś - będę je stosować przy opisie tego rodzaju topów, bo świetnie pasuje :D
    Wszystkie zestawy mi się podobają, te w sąsiednich postach również. A biel na khaki wygląda wybornie... właściwie to te białe paproszki chyba na wszystkim, co jednolite, będą wyglądać atrakcyjnie?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się dłuższą chwilę, jak nazwać ten biały wsad, w końcu stanęło na paproszkach :) Myślę, że taki top na wszystkim wygląda dobrze - do wyboru - do koloru :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.