Golden Rose - Carnival Nail Color - 12

piątek, 10 stycznia 2014



W trakcie lakierowych eksperymentów, metodą prób i błędów znalazłam towarzystwo dla szmaragdowej emalii, której wdzięki pokazywałam TUTAJ. Mowa o topie nawierzchniowym opatrzonym numerem 12, wchodzącym w skład kolekcji Carnival Nail Color marki Golden Rose. Miałam, co prawda, pewne obawy o to, czy połączenie zieleni, czerwieni, bieli i czerni to aby nie za dużo, ale w końcu trwa karnawał, a ten rządzi prawami zgoła innymi niż kolorystyczny umiar :)


Pomysł na top jest mocno oryginalny i z pewnością nie każdemu przypadnie do gustu. W przezroczystej bazie producent zatopił sześciokątne zielone, czerwone i czarne drobinki dopełnione małymi, białymi przecinkami


Tradycyjnie, lakier postanowiłam pokazać na dwa sposoby. O wiele bardziej przemawia do mnie wariant z topem nałożonym jedynie na paznokieć palca serdecznego, choć dla miłośniczek mocno ekstrawaganckiego manicure przygotowałam również wersję no limits :)


Top nakłada się bardzo komfortowo. Drobinek jest sporo, ładnie przylegają do lakieru bazowego, bez większego trudu można równo rozprowadzić je na płytce. 


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki bez formaldehydu NailTek Citra (KLIK), dwie cienkie warstwy szmaragdowego lakieru Golden Rose oraz warstwę topu z kolekcji Carnival Nail Color. Na rzecz topu zrezygnowałam ze stosowania tradycyjnego preparatu nawierzchniowego - lakier nie tylko zdobi, ale również przedłuża trwałość manicure. 


Jak się Wam podoba szmaragdowy, nieco przewrotny duet? Co do samego topu, uważam, że stosowany oszczędnie, jedynie na paznokieć palca serdecznego, ładnie ożywia manicure i dodaje mu uroku. Zresztą, w karnawale nie takie szaleństwa uchodzą :)

- pojemność: 11 ml
- cena: 8,90 zł (w aktualnej promocji)
- dostępność: stacjonarne wyspy z kosmetykami Golden Rose, sklep internetowy producenta (KLIK)



Podobne wpisy

65 komentarze

  1. Pare dni temu pokazywalam tego carnivala u siebie na blogu i przyznam, ze bardziej podoba mi sie na jasnej bazie, bo na ciemnej zlewa sie z nia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzę, jak się prezentuje na jasnej bazie, ale obawiam się, że będzie się nazbyt odznaczał, za czym nie przepadam.

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wygląda, ponieważ nie rzuca się tak bardzo w oczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, kolory fajnie się zgrały :)

      Usuń
  3. a mi się bardzo podoba na ciemnym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę go na ciemnej bazie, nadaje się wówczas do codziennego noszenia :)

      Usuń
  4. super, ja się ostatnio w SP skusiłam na drobinki od Life - niby taki banał, bo w bazie są jedynie czarne i białe kropeczki różnej wielkości. Na paznokciach z kolei świetny efekt - niczym przepiórcze jaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam te małe, brokatowe topy, niewykluczone, że na jakiś się skuszę :)

      Usuń
  5. Ale cudo!!!
    Przepięknie przedstawiłaś ten glitter:)
    Na wszystkich pazurkach wygląda obłędnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jesteś zwolenniczką karnawałowych szaleństw na paznokciach :)

      Usuń
  6. A przyznam, ze taki sredniak jak dla mnie, ale zle nie wyglada :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, bo Ty to reprezentujesz opcję klasyki :)

      Usuń
  7. Obie wersje są super :))
    Ta seria topów jest wyjątkowo udana, pozwala na dozowanie sobie wrażeń estetycznych w zależności od ochoty czy gustu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, choć nie wszystkie zestawienia kolorystyczne topów mnie urzekły.

      Usuń
  8. Przepięknie wyglądają paznokcie, kolory boskie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają, pirelko :)

      Usuń
  9. Przeszkadzają mi trochę te czerwone sześciokąty, paznokcie na których ich nie ma moim zdaniem lepiej się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem czerwony dodatek dodaje całości charakteru :)

      Usuń
  10. U kogoś podobają mi się takie gadżety ;) natomiast na swoich paznokciach nie przepadam za tym ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, w karnawale można sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa :)

      Usuń
  11. Połączenie kolorystyczne średnio przypada mi do gustu w tym topie, ale na wszystkich paznokciach wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, czyli jednak efekt jest do zniesienia :)

      Usuń
  12. jestem zła bo w moim mieście nie idzie ich kupić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Internet, tam znajdziesz wszystkie kolory :)

      Usuń
  13. Sam ten kolor bazowy strasznie mi sie podoba, a z topem na jednym palcu to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem za zdobieniem minimalistycznym :)

      Usuń
  14. Dużo lepiej prezentuje się tylko na palcu serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię ten lakier ale zdecydowanie bardziej podoba mi się na jasnej bazie, nie zlewa się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z drugiej strony mocno się odznacza, co nie do końca mi odpowiada.

      Usuń
  16. Bardziej podoba mi się lakier bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam Cię w takim razie do jego recenzji!

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Mnie też, choć z całą pewnością taki manicure nie pasuje do każdej okazji :)

      Usuń
  18. Zarówno szmaragdowa baza jak i top wyglądają obłędnie, a połączenie ich jest wyjątkowo udane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko noszę lakiery w takich odcieniach, ale ten ogromnie mi odpowiada - z topem i bez!

      Usuń
  19. Rzeczywiście, pomysł na top mieli nietypowy :) Ale podoba mi się, nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose szaleje z nowymi kolekcjami, co i rusz coś nowego wypuszczają, ostatnio zauważyłam nową linię Galaxy - zapowiada się rewelacyjnie!

      Usuń
  20. Calkiem fajnie się prezentuje. Zwłaszcza z dodatkiem czerwonych kropek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropki fajnie kontrastują z zielenią i ładnie ożywają manicure :)

      Usuń
  21. Niedawno sprawiłam sobie ten top i niesamowicie mi się podoba. Ostatnio nosiłam go na miętowym lakierze i wyglądał obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta, o tym nie pomyślałam, dzięki za inspirację, Hikki!

      Usuń
  22. Świetny jest! Do mnie trafia wersja na wszystkich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten duet wygląda świetnie! Nie mam przekonania do takich topów, ale to zestawienie wyjątkowo do mnie przemawia. Paznokcie wyglądają ciekawie, ale nie są przeładowane. Na jasnej bazie nie wyglądałoby to chyba aż tak korzystnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie obawy, wydaje mi się, że czarne, zielone i czerwone drobinki będą zbyt mocno kontrastować z jasną bazą. Sprawdzę, a co :)

      Usuń
  24. niemal doskonałe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonałe na imprezę lub większe wyjście, na co dzień raczej zbyt ekstrawaganckie :)

      Usuń
  25. A ten szmaragd to co to za jeden (chodzi o nr) ???
    Boski mani!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina, w notce znajdziesz link do recenzji szmaragdowego lakieru - odsyłam Cię tam.

      Usuń
  26. Chciałabym mieć takie piękne dłonie :-) Mam inną wersję tego topu i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, dłonie jak dłonie, wystarczy zadbać o skórę aby każde wyglądały pięknie :)

      Usuń
  27. jakoś ta karnawałowa seria GR mnie nie porwała, chociaż połączenie lakierów na Twoich paznokciach podoba mi się bardzo :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi sie podoba, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.