Golden Rose - 3D Glaze Top Coat - 04

poniedziałek, 6 stycznia 2014



Lakier do paznokci w sztormowym, szaro-niebieskim odcieniu, o którym wspominałam w orkanowej notce (KLIK) coraz częściej gości na moich paznokciach. Ostatnio znalazłam dla niego godne towarzystwo w postaci topu nawierzchniowego wchodzącego w skład nowej kolekcji 3D Glaze Top Coat marki Golden Rose (KLIK). Skoro na zimę za oknem nie ma co liczyć, pozostaje chłodny, zimowy manicure :)


Szklana buteleczka mieści przeźroczysty top, w którym zatopiono opalizujące flejki z przewagą odcieni wanilii, fioletu i niebieskości. Całość prezentuje się niezwykle efektownie - przypomina szklane drobinki lub kawałeczki lodu. 


Topem początkowo pokryłam jedynie paznokieć palca serdecznego. Na szaro-niebieskim tle top wypada niezwykle subtelnie i delikatnie. Zdecydowanie bardziej odpowiada mi nałożony na wszystkie paznokcie.  


Pod względem działania, produkt przypomina tradycyjne topy nawierzchniowe o właściwościach nabłyszczających i przyspieszających wysychanie lakieru bazowego. Podczas aplikacji, szkliste drobinki rozkładają się równomiernie, a wykonanie manicure zajmuje dosłownie kilka chwil. 


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki NailTek w pozbawionej formaldehydu wersji Citra, dwie cienkie warstwy szaro-niebieskiego lakieru Golden Rose z kolekcji Selective Nail Lacquer (nr 70) oraz cienką warstwę topu nawierzchniowego 3D Glaze Top Coat. Gotowy manicure nosi się rewelacyjnie - top nie tylko ładnie nabłyszcza i zdobi, ale ponadto przedłuża świeżość lakieru


Jak się Wam podoba szklisto-lodowy top coat? Mnie bardzo - niezależnie od lakieru bazowego, opalizujące drobinki tworzą interesujący, niebanalny efekt. Jestem na tak!

- pojemność: 10,7 ml
- cena: 9,90 zł
- dostępność: stacjonarne wyspy z lakierami Golden Rose, sklep internetowy producenta (KLIK


Podobne wpisy

68 komentarze

  1. Ładnie, bardzo delikatnie wygląda ten mani!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej to zasługa lakieru bazowego w odcieniu zbliżonym do flejków.

      Usuń
  2. Jakoś ten top mnie nie przekonuje, ale ten lakier na paznokciach jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie duet ogromnie odpowiada, choć lakier bazowy solo również fajnie się prezentuje.

      Usuń
  3. Świetnie prezentuje się na takim kolorze bazy ;) piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Subtelny, ale mimo to nadaje paznokciom charakteru :)

      Usuń
  5. bardzo subtelny, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sprawdzić, jak będzie wyglądał na nieco ciemniejszej i zupełnie jasnej bazie.

      Usuń
  6. Bardzo ładnie:) Lubię lakiery Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda przepięknie! delikatnie, acz efektownie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej podoba mi się nałożony tylko na jeden paznokieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się podoba... nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny topcoat, lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że identyczny ma w swojej ofercie Vipera. Zdaje się, że mam go nawet w swojej kolekcji, muszę koniecznie zrobić porównnanie.

      Usuń
  11. Tez strasznie lubie tę serie 3d glaze ;d a tak przy okazjia zapraszam Cię na bloga z recenzjami kosmetyków paeseŁ http://recenzjekosmetykowpaese.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Proszę, na przyszłość nie spamuj zaproszeniami.

      Usuń
  12. Pięknie paznokcie się prezentują bardzo subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach, niczym kryształki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro na zimę w tym roku nie ma co liczyć, trzeba radzić sobie samemu :)

      Usuń
  14. w buteleczce lepiej wygląda niż na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem tak samo, w buteleczce lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O gustach się nie dyskutuje, nie każdemu musi się podobać :)

      Usuń
  16. Idealne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to zestawienie kolorystyczne świetnie ze sobą współgra- ale jakoś nie mogę się przekonac do tego topu 3D Glaze, szkoda, że te płatki są takie sztywne :(

    Nie miałam pojęcia, że istnieje wersja NailTek bez formaldehydu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam sztywność płatków nie przeszkadza. Co do NailTeku, poczytaj o wersji Citra - odżywki nie posiadają szkodliwej chemii.

      Usuń
  18. Piękny! Wersja na wszystkich paznokciach jest o wiele ciekawsza. Top nie daje mocnego efektu, a po nałożeniu na wszystkie się pięknie mieni. Na dwóch to zdecydowanie jak dla mnie zbyt subtelny efekt bo uwielbiam dużooo błyskotek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpewniej na innej bazie flejki byłyby bardziej widoczne.

      Usuń
  19. O jakże pięknie je dobrałaś, idealnie do siebie pasują... i teraz zapala się CHCIEJSTWO :) kcem ten top :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało, nie powinnaś mieć trudności z zakupem :) Koniecznie pochwal się efektem!

      Usuń
  20. Idealnie dobrane kolory :) , super to wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny jest taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię taki delikatny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, zwłaszcza na co dzień :)

      Usuń
  23. Fajnie ożywia lakier bazowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ulubiony, szaro-niebieski lakier! Z topem czy bez wygląda świetnie!

      Usuń
  24. Bardzo podoba mi sie ten duet, nawet przekonuje mnie tutaj ten błękit. Dobrze, że nałożyłaś top coat na wszystkie paznokcie, bo jest subtelny i robi ładny efekt.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie błękit! To genialny, sztormowy szaro-niebieski odcień! :)

      Usuń
  25. Fajnie ze sobą współgrają i dają bardzo zimowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż manicure ma cokolwiek wspólnego z zimą :)

      Usuń
  26. bardzo oryginalny;) warto go wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na jednym palcu zdobienie prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się trochę mało widoczne, zwłaszcza na takiej bazie.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.