Dermena Lash, czyli tuszowanie i odżywianie w jednym!

wtorek, 14 stycznia 2014



Dermena to marka lubiana głównie za sprawą szamponu do włosów hamującego nadmierne wypadanie włosów. Sama kilkukrotnie miałam okazję testować jego działanie i z przekonaniem stwierdzam, że wywiązuje się ze swoich zadań całkiem dobrze. W ostatnim czasie producent poszerzył swoją ofertę, włączając do regularnej sprzedaży nowe szampony, suplementy diety oraz, co ciekawe, kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji brwi i rzęs. Ten ostatni zainteresował mnie szczególnie mocno.  


Mascara zamknięta została w kartoniku zawierającym podstawowe informacje na temat produktu. Z wnętrza wyjęłam klasyczne, tuszowe opakowanie - niespecjalnie designerskie, za to wygodne. Na moje nieszczęście, marka postawiła na szczoteczkę gumową. Nieporównywalnie bardziej życzyłabym sobie tradycyjnej, miękkiej szczoteczki. Od biedy, tusz nakładać mogę szczoteczką od innej maskary - jeśli tylko obietnice producenta mają pokrycie w rzeczywistości, jestem skłonna poświęcić swój komfort i nadłożyć nieco czasu :)


A propos obietnic - zdaniem producenta, maskara wykazywać ma właściwości wzmacniające, wydłużające, pogrubiające i wspomagające wzrost rzęs. Wszystko dzięki opatentowanemu prawem składowi bazującemu na chlorku 1-metylonikotynamidu - substancji pochodzenia witaminowego wzmacniającego mieszki włosowe i optymalizującemu poziom jego odżywienia. 

Konsystencja tuszu zapowiada się dobrze - maskara jest kremowa, błyszcząca, intensywnie czarna. To jedyny dostępny kolor produktu.

SKŁAD: Aqua, Cyclopentasiloxane, CI 77499, Propylene Glycol, Acrylates Copolymer, Vinyl Caprolactam/VP/Dimethylaminoethyl Methacrylate Copolymer, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Ozokerite, Oryza Sativa Bran Cera, Oryza Sativa Extract, PVP, PEG-75 Stearate, Glyceryl Dibehenate, Hydrogenated Palm Kernel Glycerides, Styrene/Acrylates Copolymer, PEG-26-PPG-30 Phosphate,, Tribehenin, Glyceryl Behenate, Ceteth-20, Steareth-20, 1-Methylnicotinamide Chloride, Hydrogenated Palm Glycerides, CI 77266, Hydroxyethylcellulose, Creatine, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Parfum, Disodium EDTA, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Benzyl Benzoate, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexane Carboxaldehyde

Tusz został przebadany oftalmologicznie i jest polecany również dla osób o oczach wrażliwych, noszących soczewki kontaktowe.


Przyznam, że idea połączenia makijażu i właściwości pielęgnacyjnych ogromnie mi odpowiada - rzęsy tuszuję bardzo często, co z całą pewnością przyczynia się do ich osłabienia. Miło byłoby zrazem podkreślać spojrzenie i dbać o dobre zdrowie rzęs. Zjeść ciastko i je mieć, czemu nie? :)


Miałyście okazję stosować nowy specyfik marki Dermena? Jak sądzicie - czy połączenie makijażu i odżywiania w jednym produkcie ma szanse się udać? 

- pojemność: 10 ml
- cena: ok. 24 zł (przyznajcie, trudno za tę cenę osobno kupić maskarę i odżywkę do rzęs)
- dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe (swoją maskarę zakupiłam w drogerii Hebe)



Podobne wpisy

64 komentarze

  1. Bede czekala z niecierpliwoscia na Twoja recenzje tego produktu! Jest niezwykle intrygujacy i jezeli sprawdzi sie zarowno jako mascara jak i odzywka to na pewno ja kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena wydała mi się zaskakująco przyjazna, oby pod względem działania produkt wypadł równie dobrze :)

      Usuń
  2. Jeśli działa to rzeczywiście niewielka cena za taki produkt ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, zwykle za taką cenę ciężko nawet znaleźć przyzwoity tusz :)

      Usuń
  3. Mam właśnie tusz Revitalash, z jakiegoś powodu jeszcze nie zaczęłam go używać. Jestem bardzo ciekawa, czy zadziała. Jeżeli tak, to później może kupię Dermenę - dla podtrzymania efektu : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywki tego rodzaju odstawiłam jakiś czas temu i bardzo sobie tę decyzję chwalę. Jestem za to ciekawa, jak sobie poradzi odżywka w formie maskary :)

      Usuń
  4. czuje sie skuszona, chociaz przyznam,ze balsam do ust z olejkiem rycynowym na moich rzesach spisuje sie znakomicie! polecam to tania metode))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek rycynowy zdaje egzamin, o ile jest stosowany bardzo regularnie. Opcja z tuszem odpowiada mi znacznie bardziej - o nałożeniu na rzęsy tuszu trudno zapomnieć :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cierpliwości, ciekawości, dam znać! :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Póki co, polecić nie mogę, ale jestem ciekawa, jak tusz sprawdzi się u innych użytkowniczek. Daj znać!

      Usuń
  7. Przydałaby mi się taka maskara:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało, znajdziesz ją choćby w Hebe.

      Usuń
    2. Ja ją kupiłam wczoraj w aptece za 18 zł ❤️

      Usuń
  8. Tę markę znam tylko z szamponów wzmacniających do włosów, ale widzę że idą w dobrym kierunku :) Czekam na Twoją opinię. Jeśli faktycznie działa, to na pewno się skuszę, bo cena nie wydaje mi się wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena wydaje mi się nader przyjazna. Oby tylko kosmetyk spełnił wszystkie pokładane w nim nadzieje :)

      Usuń
  9. Zaskoczyła mnie cena tego produktu bo wydaje mi się, że jest baardzo przystępna a w połączeniu z dobrymi efektami daje ogromny atut żeby wypróbować produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania. Tusz + odżywka w cenie samego tuszu - super rozwiązanie!

      Usuń
  10. Ciekawa jestem czy sprawdzą się u Ciebie zapewnienia producenta. Również czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na właściwą recenzję zatem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że po zużyciu jednego opakowania będę w stanie coś powiedzieć na temat właściwości maskary.

      Usuń
  12. Jestem ciekawa tego tuszu i jego działania. Mam go w planach zakupowych bo od jakiegoś czasu używam odżywki do rzęs i brwi Dermeny z której jestem niezmiernie zadowolona. Jestem a właściwie byłam posiadaczką krótkich, dosłownie milimetrowych rzęs na dolnej powiece, nie widocznych, powieki dolne wyglądały jak gołe. Na fali info o odżywkach do rzęs zdecydowałam się na Dermenę, przystępna cena, w składzie Biotinoyl zamiast niezdrowego Bimatoprostu. I u mnie się sprawdziła zarówno na brwiach jak i rzęsach. Dlatego jestem bardzo ciekawa opinii o tuszu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mnie cieszy, że odżywka się u Ciebie sprawdza. Mam nadzieję, że mariaż z tuszem okaże się co najmniej tak samo dobry!

      Usuń
  13. Cena jak za normalny tusz do rzęs, a jeżeli przy tym będzie poprawiać ich kondycje to sądze, że będzie to hit :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, skoro można mieć odżywkę i tusz w cenie tylko tego ostatniego, to grzech nie spróbować.

      Usuń
  14. Chciałabym zobaczyć jak ta maskara prezentuje się na oczach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy tylko zacznę ją testować zrobię odpowiednie fotki :)

      Usuń
  15. Taka tanioszka? Ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również osłabiam rzęsy częstym ich malowaniem, taki produkt 2w1 wydaje się idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tego powodu się na niego skusiłam :)

      Usuń
  17. cena dobra, czekam na efekty:)
    obecnie używam serum Eveline - pod maskarę, oraz na noc L'biotica;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli to serum z zieloną zakrętką? Jeśli tak, to miałam je i nie byłam zadowolona - nie zauważyłam najmniejszych efektów :(

      Usuń
  18. jeśli ten cudak będzie dawał fajny efekt na rzęsach (chodzi mi o maskarę) to jestem na tak :) czekam na efekty u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to raczej tusz bez efektu wow, ale czas pokaże, a nuż się co do niego mylę :)

      Usuń
  19. jak tylko zobaczyłam, że produkt do rzęs to od razu weszłam na Twojego bloga i na pewno zajrzę powtórnie, by przeczytać o efektach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że intensywnie odżywiasz i nawilżasz swoje rzęsy? :) Co polecasz?

      Usuń
  20. Ciekawe jak się sprawdzi za taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na zauważalne wzmocnienie rzęs. Szampony na bazie tego samego składnika są lubiane i cenione, oby z tuszem było podobnie.

      Usuń
  21. jestem strasznie ciekawa tej maskary i opinii o niej, bo chętnie bym spróbowała co to za "cudactwo" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kosztuje wiele, więc bez większych wyrzutów można testować :)

      Usuń
  22. Mam tusz Revitalash, ale nie testowałam go jeszcze... i nieprędko przetestuję :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Będę czekała więc na recenzję, jestem bardzo ciekawa tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko dojdę do jakichś sensownych konkluzji, nie omieszkam tego opisać :)

      Usuń
  24. Moja ciotka pracowała w Pharmenie, więc testowałam wiele produktów tej firmy :P Również czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja mama uwielbia szampon ich firmy do włosów wypadających i z łupieżem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sięgałam swego czasu po ten szampon (wtedy dostępna była tylko jedna wersja) - byłam z niego całkiem zadowolona :)

      Usuń
  26. Też wolę tradycyjne szczoteczki od gumowych :) Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, szczoteczka jest dla mnie, póki co, największym mankamentem maskary.

      Usuń
  27. Pierwszy raz czytam o takim połączeniu :) Jeżeli tylko się sprawdzi to lecę kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polskie firmy są bardzo pomysłowe, ot co :)

      Usuń
  28. Miałam i tusz i serum z pędzelkiem, nie ukrywam pokładałam w nich spore nadzieje.
    Serum coś tam zrobiło rzęsylekko się wzmocniły, natomiast tusz dawał tak naturalny efekt jakby go wcale nie bylo więć oddałam mamie- ona lubi ...CIEKAWA JESTEM TWOJEJ OPINII

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię naturalny efekt w makijażu, dlatego wbrew pozorom tusz może okazać się dla mnie świetny - czas pokaże :)

      Usuń
  29. Brzmi nieźle! To coś w stylu kolorowych odżywek do paznokci. Będę czekać na dalsze posty o tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham produkty Dermeny, jak dotąd mnie nie zawiodły i niezmiernie się cieszę, że Ty również masz o nich dobre zdanie [dot. szamponu przeciw wypadaniu włosów]. Jestem ciekawa, jak podziała na rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo kusząca oferta. Jak tylko gdzieś ją upatrzę od razu biorę do przetestowania. Nigdy nie słyszałam o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja w połowie zeszłego roku kupiłam ten tusz-odżywkę w aptece. bardzo mi ja zachwalała pani w aptece. A że cena kusząca jak na takie połączenie, to kupiłam. Używałam nieprzerwanie przez 6 miesięcy i nic. A na 100 % bym zauważyła.

    http://mojzdrajca-lustro.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.