Trzy złote!

środa, 4 grudnia 2013



Nie przepadam za złotem, zarówno w postaci biżuterii jak i garderobianych dodatków. Inaczej sprawa ma się w przypadku paznokci - w lakierowej formie złoto darzę niesłabnącym uczuciem, zwłaszcza w porze okołoświątecznej. W trakcie wczorajszego, błyskawicznego przelotu przez drogerię Rossmann udało mi się przechwycić niezwykle udane nowości - trzy złote lakiery marki Wibo.


Co szczególnie ciekawe, każdy z lakierów, mimo że złoty, posiada zupełnie inny odcień i wykończenie. Myślę, że doskonale będą się prezentować zarówno na jasnej, kremowej powierzchni jak i na złotej bazie - w końcu w okresie świątecznym od przybytku głowa nie boli :)


Mój pierwszy nabytek wchodzi w skład aktualnie dostępnej kolekcji limitowanej Snow Dust. Odcień, który wybrałam - nr 01 - to niezwykle udane połączenie drobnego złota i nieco większych, srebrnych drobinek. Lakier posiada piaskowe wykończenie. W skład linii wchodzą, ponadto, dwa inne piaski - w kolorze śnieżynki i srebra. Buteleczka mieszcząca 8 ml produktu kosztuje ok. 8 zł


Drugi z lakierów to nawierzchniowy top z dużymi drobinami żółtego złota - nr 01. Jestem ogromnie ciekawa połączenia matowej bazy i mocno błyszczących, złotych płatków. Myślę, że lakier zestawię z kremową czernią, która wydobędzie jego piękny kolor i matowe wykończenie. Buteleczka mieści 8,5 ml, zapłaciłam za nią ok. 6 zł.


Ostatni wybór padł na lakier w oryginalnym odcieniu starego, zaśniedziałego złota - nr 174. Lakier posiada klasyczne, błyszczące wykończenie. Buteleczka mieszcząca 8,5 ml produktu kosztowała ok. 6 zł


W tegoroczne święta i karnawał zamierzam błyszczeć wszystkimi odcieniami złota :) Let's blink!

Jak się Wam podobają złote propozycje marki Wibo? Śliczności, co? :)


Podobne wpisy

42 komentarze

  1. piękne złotka, ja poluję na lakier o wykończeniu piaskowym ale w kolorze śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Snow Dust jest świetny! Matowy top mam i bardzo go lubię, choć wersja w macie mnie nie przekonuje i pokrywam ją Essie GTG.

    OdpowiedzUsuń
  3. limitka Lovely już jest w rossmanach?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są wszystkie trzy bardzo mi sie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie mam dziś ten złoty top. Podobają mi się płaskie płatki złota na płytce ale zazwyczaj o potem nabłyszczal płynnym szkłem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier Lovely <3
    Jak dobrze, że otworzyli Rossmanna u mnie na osiedlu, dziś będzie mój ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ach chciałabym ten matowy top :) ślicznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten z Lovely podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. OO Snow dust będzie mój :D Jutro idę ich poszukać :D :D Złoto - oliwkowy mam, pokazywałam go niedawno u siebie, jest piękny! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam złoto w każdej postaci. Dwa pierwsze będą dzisiaj moje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Złotko z Lovely jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie urzekł pierwszy i ostatni <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Snow Dust piękny! Muszę go zobaczyć na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te lakiery Snow Dust mnie ciekawią, nie widziałam ich jeszcze.. muszę się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. ja również, szczególnie tego piaskowego :)

      Usuń
  16. Również nie lubię złota, ale ten Snow Dust prezentuje się interesująco...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja skusiłam się na ten złoty top, też jestem go bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Złoty piasek Lovely wygląda bardzo kusząco...
    Ostatnio kupiłam ten top Wibo, ale jeszcze go nie wypróbowałam (:

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne, chętnie zobaczyłabym wszystkie 3 na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam z niecierpliwością na Snow Dust. Złoty top jest fajny, ale wolę go jeszcze bardziej zmatowić lub nałożyć błyszczący top :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolory śliczne, nie na moje paznokcie, ale chętnie bym je kupiła tylko po to, żeby na nie patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba top z Wibo :D Musi dawać piękny efekt :) Ostatnio przekonałam się do lakierów z tej firmy, więc może niedługo sama wypróbuję ten złoty top :D

    OdpowiedzUsuń
  23. specjalnie dzisiaj byłam w rossmanie by zobaczyć tą nową kolekcję lovely i niestety strasznie się rozczarowałam... Na zdjęciach promocyjnych lakiery bardzo mi się podobały a w rzeczywistości kolory są całkiem inne.. Szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po swoim porannym zachwycie limitką lovely, niestety na żywo prezentuje się ona słabo, bardzo szkoda ;(

      Usuń
  24. Piękne złotka, i bardzo ładnie pokazane :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. ten matujący top jest świetny, pięknie wygląda na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jej, jaki fajny jest ten piasek z Lovely! :D Muszę iść się jutro za nim rozejrzeć :D Idealny na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie używałam lakierów tak błyszczących :D nie odważyłam się :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovely wyglada najpiekniej! czekam az go zobacze tutaj :)

    Ja tez wlasnie w okolicach swiat mam najwieksze ciagoty do zlotka

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam ten ostatni i dwa odcienie zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam sceptyczne podejście do złota na paznokciach, ale uwielbiam lakiery z Essence - stary make it golden i z wampirzej LE złoto-czarny :)
    I powinnaś dostać jakiś specjalny order za najfajniejszy tytuł posta tego miesiąca :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pokaż, pokaż proszę na paznokciach przed karnawałem jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.