Miłość, szmaragd i krokodyl

piątek, 27 grudnia 2013



Tegoroczny sezon jesienno-zimowy obfituje w lakierowe odkrycia. Wśród nich pozycję obowiązkową zajmuje niezwykle oryginalny, szmaragdowo-niebieski odcień wchodzący w skład niedawno powiększonej kolekcji Selective Nail Lacquer marki Golden Rose. Do pełni szczęścia brakuje mi tylko krokodyla - miłość i szmaragd, a właściwie miłość do szmaragdu ma się znakomicie! :)


Lakier opatrzony numerem 74 to rzadko spotykane połączenie tonów zielonych i niebieskich. Odcień zdecydowanie dominuje inne kolory, toteż najlepiej prezentuje się w stonowanym, szaro-czarnym otoczeniu. Gęsta, kremowa formuła pozbawiona jest drobinek - sam odcień stanowi wystarczająco mocny akcent. 


Lakier wyposażony został w wygodny pędzelek, który gwarantuje szybką i bezproblemową aplikację. Pomimo dobrej pigmentacji, do pełnego krycia konieczne jest nałożenie dwóch cienkich warstw. Jak widać na załączonych obrazkach, lakier nie smuży ani nie pozostawia nieestetycznych prześwitów. Pod względem konsystencji i komfortu aplikacji wypada wprost znakomicie


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki bez formaldehydu NailTek z linii Citra, dwie cienkie warstwy szmaragdowego lakieru Golden Rose oraz warstwę topu nawierzchniowego Poshe. W przypadku tak zdecydowanego odcienia, gorąco rekomenduję zastosowanie preparatu podkładowego - w przeciwnym razie płytka paznokcia może nieestetycznie zafarbować. 


Trwałość lakieru oceniam bardzo wysoko, choć znaczną część zasług należy oddać dobrej jakości preparatowi podkładowemu i nawierzchniowemu. Szmaragdowy manicure nosi się bez zarzutu przez około sześć dni - po tym czasie przy końcówkach paznokci zauważalne są delikatne ubytki spowodowane wytarciem lakieru. Co ogromnie mnie cieszy, podczas intensywnych testów emalia ani razu nie odprysnęła ani nie zeszła z płytki paznokcia w większym kawałku.


Zdaję sobie sprawę, że ekstrawagancki, szmaragdowo-niebieski manicure nie zaskarbi sobie względów większości klientek marki. Mimo to, lakier uważam za nader udany i, wbrew pozorom, niewyłącznie jesienno-zimowy. Jestem na tak!

- pojemność: 16 ml 
- cena: 6,90 
- dostępność: stacjonarne wyspy marki Golden Rose, sklep internetowy producenta (KLIK)


Podobne wpisy

60 komentarze

  1. piękny bogaty kolor, wygląda bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że takim odcieniem nie pogardziłaby niejedna wysokopółkowa marka.

      Usuń
  2. Odcień jest niesamowity!! I jakie było moje miłe zdziwienie, kiedy okazało się, że to GR :))
    Ten kolor ląduje na mojej hust have'owej liscie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, taki odcień mogłoby promować w swojej ofercie OPI albo China Glaze :)

      Usuń
  3. Cudowny kolor cudowny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, jednak do lakierów gr podchodzę bardzo sceptycznie, wiec pewnie się nie skusze

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor. Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w sezonie jesienno-zimowym sprawdzi się świetnie :)

      Usuń
  6. Ja również jestem jak najbardziej na tak! ;) Świetny kolor ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny kolor *___* Zakochałam się w nim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam mu nic do zarzucenia, gorąco polecam!

      Usuń
  8. Aż mi się skojarzyło "Krrrokodyla daj mi luby" :D Lakier przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny bardzo mi sie podoba zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, w wolnej chwili na pewno zajrzę!

      Usuń
  10. wow, w sklepie pewnie nie spojrzałabym na buteleczkę, ale na paznokciach wygląda naprawdę rewelacyjnie i niecodziennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, kolor znacznie zyskuje po nałożeniu na paznokcie. W opakowaniu wydaje się mało interesujący.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Szmaragdy najlepszym przyjacielem kobiety :)

      Usuń
  12. Piękny kolor! Z pewnością się za nim rozejrzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. choć bardzo lubię takie kremy, to rzeczywiście na wyspie pewnie bym go pominęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W buteleczce wygląda niepozornie, co innego na paznokciach :)

      Usuń
  14. jest po prostu cudowny! na początku pomyślałam że to jakiś O.P.I :o a tu proszę taka niespodzianka! :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose ma w swojej ofercie naprawdę ciekawe kolory.

      Usuń
  15. piękny, taki głęboki. Uwielbiam takie kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Na pewno nie sprawdzi się przy każdej okazji, nada się raczej na większe wyjścia :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. A do tego bardzo komfortowy w nakładaniu i noszeniu.

      Usuń
  18. Rewelacja, bardzo kusi mnie ta seria i chyba muszę kliknąć kilka kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bogata gama kolorystyczna, zwłaszcza po niedawnym poszerzeniu :)

      Usuń
  19. Rzeczywiście, bardzo oryginalny kolor :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawie prezentowałby się z kilkoma błyskotkami, muszę nad nim pokombinować :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobał, byłam pewna, że z uwagi na ekstrawagancki kolor nie przyjmie się zbyt dobrze :)

      Usuń
  21. Kolor jest piękny ! Chodź dla mnie nie ma nic wspólnego ze zielonymi szmaragdami, a jeśli już to z głęboko niebieskimi szafirami ;) nie mniej jednak kolor ciekawy, muszę go obejrzeć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier ma w sobie zielone tony, mój aparat nie dość dokładnie je pokazał.

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Sądziłam, że odbiór będzie znacznie mniej przychylmy, w końcu to dość niepopularny odcień :)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza do eleganckiej, wieczorowej sukienki i szpilek!

      Usuń
  24. Piękny i świetnie odbija światło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błysk to zasługa topu nawierzchniowego, choć sam lakier również pozostawia ładne wykończenie.

      Usuń
  25. Mam słabość do nietypowych odcieni, dlatego chętnie przygarnę ten lakier:) Na jego korzyść przemawia fakt, iż emalia nie przysparza problemów podczas aplikacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma z nim żadnych kłopotów, pięknie się aplikuje i nosi.

      Usuń
  26. Fantastyczny kolor! Zatem w najbliższym czasie lecę na wyspy GR :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.