Orkanowy manicure

czwartek, 5 grudnia 2013



Wizytę orkanu Ksawery na nadobnej polskiej ziemi postanowiłam przyjąć z odpowiednią atencją, w końcu nierzadko zdarza się równie medialna anomalia - jeszcze nie nadeszła, a już narobiła niemałego szumu (SIC!) :) Pozostając w klimacie końca świata, zapragnęłam nadać moim paznokciom nieco apokaliptycznego tonu, nakładając na nie lakier wchodzący w skład najnowszej, jesienno-zimowej kolekcji marki Golden Rose. 


Lakier zręcznie łączący tony niebieskie i szare wchodzi w skład linii Selective Nail Lacquer i opatrzony jest numerem 70. Przyznam, że odcień doskonale wpisuje się w sezon jesienno-zimowy - kolor szczególnie ładnie komponuje się z szarą, czarną i białą garderobą.


Lakier posiada klasyczne, błyszczące wykończenie. Formuła pozbawiona została drobinek ani innego rodzaju wsadu, dzięki czemu lakier zyskuje na stylu i elegancji. Na plus zaliczam wygodny, umiarkowanie szeroki pędzelek oraz dobrą pigmentację lakieru


Na paznokcie nałożyłam warstwę pozbawionej formaldehydu odżywki NailTek z linii Citra, dwie cienkie warstwy huraganowego lakieru Golden Rose oraz top nawierzchniowy Poshe. Całość nosi się znakomicie. 


Jak się Wam podoba huraganowy szaro-niebieski lakier? Po dłuższej przygodzie z matami (KLIK), z radością przyjmuję szklisty błysk topu nawierzchniowego. Co do samego lakieru - urzeka mnie jego stylowy odcień. Wbrew pozorom niełatwo uzyskać równie odcień. Moje serce zdobył szturmem sztormem! :)

- pojemność: 16 ml (!)
- cena: 6,90 (!)
- dostępność: stacjonarne wyspy Golden Rose, sklep internetowy producenta (KLIK)


Podobne wpisy

40 komentarze

  1. Świetny kolor, chciałam sobie takiego eleganckiego szaraczka sprawić, ale z mojej ulubionej serii Rich Color mi nie odpowiada, muszę się temu przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor, taki ceglasty był powiedziała. lubię takie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wygląda na Twoich paznokciach, ja u siebie nie lubię szarości, wydaje mi się że nie pasują do mojej skóry na dłoniach... mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje :)
    Gołąbkowy taki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten odcień jest cudny ♥ trafia na pewno na moją listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brakuje mi takiego kolorku w kolekci :) Piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny :) Takiego koloru brak w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadal nie mogę się przekonać do szarości, zbyt blada jestem na nie. Choć i tu jest jeden wyjątek - połyskiwanie, błyszczenie, i tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny do tego masz śliczny kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam przez jakiś czas nie kupować lakierów,ale chyba nie dam rady się powstrzymać, lubię takie kolory bardzo

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nietypowy kolor :) Faktycznie, idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawy kolor, rzadko spotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor :) Idealny na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolorek.
    Jak tylko będę przy stoisku GR to na pewno się w niego zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny kolor. Niby zwykły, ale jednak nie jest oklepany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ten odcień , nie jest tai smutny jak to zazwyczaj jest w przypadku szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. AAAAAAAAAAA! Tak długo poszukiwałam TAKIEGO odcienia lakieru! X lat temu kupiłam lakier no name o TAKIM kolorze, byłam oczarowana, wręcz zakochałam się.. Ale jak to w końcu bywa, nadszedł na niego czas i zgluciał (pomimo dwuletniego użytkowania, intensywnego użytkowania :) Prawie się rozpłakałam! :D A teraz to chyba wykupie wszystkie jakie będą :D Ah dziękuję Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor, taki niespotykany..

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba, lubię szaraczki, chociaż ten wygląda nieco jak sprany dżins :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny, ni to szary, ni to niebieski - coś innego! :)

    U mnie dzisiaj na wykładzie z analiz giełdowych spoko profesorka również wyśmiewała orkan, że temat zastępczy w mediach itp., cytuję: "Idzie orkan Ksawery, zamykajcie okna, chowajcie rowery!" :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Nooo, w końcu dawny, błyszczący, śliczny, stonowany, piękny Niecierpek! Niecierpię matów ani brokatów, więc cieszę się z powrotu do błysku :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudeńko ^__^ Uwielbiam takie odcienie mmm

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny odcień, czaję się właśnie na tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kolor, tylko po co w tak wielkiej butli ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. odcień świetny bardzo lubię się w takich nieokreślonych 'szarakach'

    OdpowiedzUsuń
  27. wygląda obłędnie! mam podobny z wibo i chyba go odkopię z szuflady ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wonderful story. I was checking continuously to this weblog and I am really impressed! Extremely educational information, especially the 4th sentences. I really want this kind of info. I used to be seeking this particular knowledge for weeks. Thanks and good luck.
    Say no more
    jeux de foot

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.