Double red manicure - Golden Rose - Carnival Nail Color

poniedziałek, 23 grudnia 2013



Pamiętacie śliczną, błyszczącą czerwień znalezioną w jednym z pudełek ShinyBox (KLIK)? A bezbarwny top wypełniony uroczym, ścinkowym confetti wchodzący w skład najnowszej, karnawałowej kolekcji marki Golden Rose? (KLIK)? Połączenie dwóch czerwonych tonów niekoniecznie mogło się udać. Tymczasem, efekt double red przerósł moje najśmielsze oczekiwania. 


Top wykończeniowy Carnival Nail Color opatrzony numerem 07 łączy przezroczystą bazę i maleńkie, matowe ścinki w odcieniu delikatnie rozbielonej czerwieni. Przyznam, że przez długi czas nie mogłam dla niego znaleźć odpowiedniej bazy - na białym lakierze czerwień wydawała mi się niebezpiecznie ideowa, a na czarnym - zupełnie banalna. Najprostsze rozwiązania bywają najlepsze - czerwień z czerwienią pięknie się dodaje!


Jak widać na załączonych obrazkach, ścinki posiadają różną wielkość i kształty - w buteleczce znajdują się zarówno maleńkie sześcioboki, jak i przypadkowe, nieregularne drobinki. Całość tworzy mieszankę niezwykle oryginalną, choć z uwagi na specyficzny odcień - nieco trudną do nietrywialnego zestawienia. 


Mimo, że top nałożony jedynie na paznokieć palca serdecznego prezentuje się, w mojej opinii, najlepiej, dla pokazania nakrapianego efektu w pełnej krasie, lakier nałożyłam na wszystkie paznokcie.


Na paznokcie nałożyłam cienką warstwę odżywki NailTek z linii Citra, czerwony lakieru La Rosa oraz cienką warstwę topu nawierzchniowego marki Golden Rose. Z uwagi na ładne, błyszczące wykończenie i bardzo dobre właściwości utrwalające, zrezygnowałam ze stosowania tradycyjnego top coatu. Manicure utrwalony karnawałowym specyfikiem nosi się rewelacyjnie. Zmywanie drobinek, podobnie jak w przypadku brokatów, przysparza sporo trudu - przy usuwaniu lakieru rekomenduję sporą ilość folii aluminiowej i jeszcze więcej cierpliwości :)


Jak się Wam podoba nakrapiany, podwójnie czerwony manicure? Mnie ogromnie wpadł w oko - dawno nie nosiłam równie nieoczywistego, a przy tym prostego połączenia :)

- pojemność: 11 ml
- cena: ok. 10 zł
- dostępność: wyspy z kosmetykami marki Golden Rose, sklep internetowy producenta (KLIK)


Podobne wpisy

19 komentarze

  1. Krótkie paznokcie, jak na ciebie :D. Bardzo ciekawy top, róż z czerwienią wygląda naprawdę ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, świąteczny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny top, mam matowy złoty z wibo i też daje fajny efekt :)

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. też do mnie przemawia bardziej tylko na serdecznym i kciuku :) chociaż ja serii Carnival nie pokochałam tak jak JJ i 3D Glaze :D
    chyba muszę popracować nad kształtem płytki ^^ bo podoba mi się Twój ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne połączenie! świetnie wygląda ten Carnival na czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie soczysta czerwień! idealna na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się! na czerwieni wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny efekt, jak dla mnie bomba! :D Co do usuwania takich brokatów chyba najlepiej sprawdza się baza ułatwiająca usuwanie lakieru - ja np. mam taką z essence nail art peel off base coat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt przyjemny
    Jednak zachwytu nie wzbudza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny efekt, jestem też ciekawa tego top coata na białym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda przepięknie, trochę świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najnowsza kolekcja GR to Galaxy ;-) , wcześniej było 3D glaze a carnival to z jakiegoś powodu była kolekcja letnia ;-) połączenie czerwieni bardzo ładne, tylko ja czerwieni nigdy na paznokciach nie noszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, że ten top na białych czy czarnych paznokciach byłby zbyt oczywisty. Tutaj wygląda super, trafiłaś w 10!
    Ale wg mnie najlepiej wygląda tylko na serdecznym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Końcowy efekt przypadł mi do gustu:) Różowe ścinki świetnie prezentują się na czerwonym tle:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Relying on your instanct is tough for most of us. It takes years to build confidence. Its not the sort of thing that simply just happens.
    Dragon hang Gliding Games

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.