Barry M - Matte Nail Polish - Light Brown Caramel

czwartek, 28 listopada 2013



Odcień karmelowy, mimo że nie brak mu uroku, stosunkowo rzadko gości na moich paznokciach - nieporównywalnie częściej sięgam po kolorowe klasyki - czerwienie, róże, beże czy szarości. Mając sposobność przetestować działanie lakieru o wdzięcznej nazwie Light Brown Caramel wchodzącego w skład niezwykle udanej kolekcji lakierów o matowym wykończeniu Matte Nail Polish marki Barry M zmieniam swoje stanowisko w kwestii odcieni rudych, karmelowych i wiewiórkowych - jesień i zima to pory wręcz stworzone do ich noszenia! 


Lakier, jak sama nazwa wskazuje, utrzymany jest w odcieniach ciepłego, jasnego brązu. Rzeczą wyobraźni jest doprecyzowanie jego koloru - według Narza to barwa pustyni, moim zdaniem - apetycznego, karmelowego kremu. Podobnie jak inne lakiery wchodzące w skład linii Matte Nail Paint, Light Brown Caramel pozostawia estetyczne, półmatowe wykończenie z nutą satyny


Pomimo braku preparatu nawierzchniowego, trwałość lakieru nie pozostawia niedosytu. Matowy manicure z powodzeniem nosi się na moich paznokciach przez pięć do sześciu dni. Po tym czasie zauważam delikatne starcia przy końcówkach paznokcia. W trakcie intensywnego użytkowania nie zdarzyło mi się, aby lakier odprysnął albo popękał, co jedynie potwierdza moją opinię na temat wysokiej jakości jego formuły


Dla kontrastu, na paznokieć palca serdecznego nałożyłam brokatowy top Catrice z limitowanej kolekcji SpectaculART w odcieniu Gold Leaf. Jego błyszczące wykończenie ładnie dopełnia satynowy charakter karmelowego lakieru


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki NailTek Citra, dwie cienkie warstwy karmelowego lakieru Barry M, a na paznokieć palca serdecznego - warstwę brokatowego topu marki Catrice. 


Jak się Wam podoba karmelowy, półmatowy manicure ze złoto-srebrnym akcentem? Myślę, że zarówno kolor jak i wykończenie sprawiają, że Light Brown Caramel to propozycja uniwersalna i stonowana, ale zarazem całkiem elegancka. Ogłaszam wielką rehabilitację wszelkich lakierowych rudości!

- pojemność: 10 ml
- cena: 20,70 zł
- dostępność: sklep internetowy MAANI.PL (KLIK)




Podobne wpisy

20 komentarze

  1. Z tym zdobieniem wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ten kolor chętniej widziałabym w wersji lodów karmelowych niż na paznokciach.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i eleganckie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda,chociaż to w ogóle nie moje kolory:) Zostawiam więc innym, ja pozostanę przy różach i czerwieniach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo jestem na nie, być może dlatego, że taki kolor w mój mózg nie określa jako urodziwy, ładny. Brokat dodał mu uroku, wykończenie matowe bardzo lubię - tym razem to nie wystarczy, nie kupił mnie nawet w duecie z Twoimi idealnymi paznokciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. paznokieć ze zdobieniem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie i efekt podobają mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor ten najbardziej podoba mi się z pośród wszystkich (z serii matowej Barry M) jakie do tej pory prezentowałaś i chętnie bym pomalowała nim paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne połączenie :) a ten mat jest po prostu zniewalający !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten mi się akurat najmniej podoba, ale u Ciebie prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny ten matowy nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ten kolor i wykończenie :) a brokacik bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem zakochana w tym odcieniu. Mam zamiar go jak najszybciej zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no piękny ten kolor jest, ale jednak coś mi w nim nie pasuje. Może dlatego, że jeszcze nigdy nie miałam podobnego lakieru. Może kwestia przyzwyczajenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie sądziłam, że spodoba mi sie czerwień w macie, czarny króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny, zwłaszcza ze zdobieniem:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.