Barry M - Matte Nail Paint - Nude Vanilla

niedziela, 17 listopada 2013



Na moich paznokciach zapanowała najprawdziwsza jesień - szaro-beżowa, burgundowa, czekoladowa, ruda. Od ponad dwóch tygodni intensywnie testuję matowe lakiery do paznokci wchodzące w skład najnowszej linii Matte Nail Paint sygnowanej przez markę Barry M (KLIK). Czas na prezentację pierwszego egzemplarza, który skradł moje serce już od pierwszego wejrzenia w jego beżowo-waniliowe wnętrze.


Nude Vanilla (nr 04) to niezwykle udane połączenie tonów popielatych i delikatnie różowych wkomponowanych w jasnobeżową bazę. Odcień nie jest ani jednoznacznie szary, ani nude. Podobnego koloru wo tak specyficznym wykończeniu próżno szukać na drogeryjnych półkach.


Jak wspomniałam, lakier wchodzi w skład kolekcji matów. Wbrew nazwie, na paznokciach pozostawia wykończenie półsatynowe. Mnie rezultat ten ogromnie odpowiada - stronię od lakierów pozostawiających wrażenie płaskiego matu. W przypadku Nude Vanilla rzadko spotykane wykończenie wespół z typowo jesiennym kolorem zapewnia elegancki, szlachetny efekt


Lakier aplikuje się i nosi bez trudu. Klasyczny, podłużny pędzelek umożliwia precyzyjną aplikację produktu. Na plus zaliczam formułę - kremową, niezbyt gęstą, zdecydowanie usprawniającą proces nakładania lakieru. 

W kwestii trwałości - jestem pozytywnie zaskoczona. Z uwagi na brak topu nawierzchniowego spodziewałam się znacznie gorszej trwałości lakieru. Tymczasem, mat nosi się na moich paznokciach bez szwanku nawet do pięciu dni. Po tym czasie lekko wyciera się przy końcach


Aby podkreślić satynowo-matowe wykończenie lakieru, na paznokieć przy palcu serdecznym nałożyłam błyszczący, brokatowy top marki OPI Pink Yet Lavender wchodzący w skład kolekcji sygnowanej przez wokalistkę Mariah Carey (więcej na jego temat przeczytacie TUTAJ). 


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki NailTek z pozbawionej f-aldehydu linii Citra (KLIK), dwie cienkie warstwy matowego lakieru Barry M, a na palec serdeczny dodatkowo warstwę brokatowego topu OPI. 


Nude Vanilla to aktualnie jeden z najintensywniej eksploatowanych lakierów w mojej kolekcji. Odpowiada mi w nim dokładnie wszystko - kolor, dobre właściwości kryjące, trwały efekt i eleganckie, matowo-satynowe wykończenie. Tym samym, poszukiwania jesiennego, lakierowego must have uważam za zakończone.

Jak się zapatrujecie na stylowe połączenie wanilii, beżu i popielu? :)

- pojemność: 10 ml
- cena: 20,70 zł 
- dostępność: internetowy sklep lakierowy MAANI.PL (KLIK)


Podobne wpisy

47 komentarze

  1. "szlachetny efekt" trafiłaś w sedno;) ja nie wydaję dużo kasy na lakiery, zwykle szukam tańszych odpowiedników drogich malowaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekny, kocham takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudowny kolor ! Od dawna szukam już takiego lakieru właśnie z takim wykończeniem :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczności!! Po porstu piękny, aż nabrałam na niego ochotę!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Twoich paznokciach wygląda bardzo ładnie, ale ja jednak wolę błyszczące wykończenia lakierów.
    I dlatego też bardzo mi się podoba efekt z tym OPIkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor!
    Twoje paznokietki również są bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że kolor jak i wykończenie są przepiękne! Czuję, że zagości w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się jak wygląda na paznokciach. Schludnie i elegancko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wreszcie jakiś lakier :D
    Cudny jest. Przepięknie prezentuje się z tym topem OPI.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne sie prezentuje do tego ten lakier opi z drobinkami cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wygląda na Twoich paznokciach.
    Ja jednak cały czas stawiam na połysk :)

    Mam jeden lakier Barry M i jestem zachwycona jego trwałością.
    Są warte kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie się prezentuje! Aż mnie naszła ochota na matowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobny do Sephora by OPI Call Your Mother :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze, uwielbiam takie kolory, zwłaszcza o tej porze roku, idealnie wpasowuje się w moje gusta. Śliczności *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor lakieru jest naprawdę cudowny, pięknie się prezentuje na paznokciach :) Mam pytanie. Od dłuższego czasu szukam nowego topcoat. Możesz mi jakiś polecić????

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglada pieknie,aze chcialoby sie miec!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor do tego mat, no super :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny jest ten kolor w matowym wykończeniu. Dobry pomysł mieli;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny odcień, dłonie wyglądają w nim tak delikatnie i naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Patrząc na butelke nie wydawało się, że będzie tak pięknie prezentował sie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się! Cuuudowny! Poza tym patrzenie na Twoje paznokcie to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten odcień niesamowicie korzystnie wygląda w połączeniu z błyszczącymi drobinkami, zwłaszcza złotymi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pięknie wygląda! Musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pieknio to wygląda ja gustuje w takich kolorach i stonowanych odcieniach wiec dla mnie jeak najbardziej tak - boski!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie Wam razem :)
    Szkoda, że nie czuję się za bardzo w takich jasnych odcieniach, bo pewnie byłby już mój i reszta kolekcji też, a wszystkie są piękne i wybór całkiem spory ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nabyłam trzy odcienie z tej kolekcji, między innymi ten. Muszę koniecznie go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  28. odcień świetny idealny dla cieplejszych i chłodnieszych tonów :) a do tego to satynowe wykończenie, bajka

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny, przypomina maty z Inglot :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo łądny kolor,ale nie lubię takich wykończeń, za to z gliterrowym topem - rewelka:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale super ten lakier ;)
    Ładny mani :))

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny ;) ja poluje na czarny z tej serii ;)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest niesamowity!! Przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny mani, kolor boski i jeszcze ten top <3
    I jak tu nie popaść w lakieroholizm ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.