Barry M - Matte Nail Paint - Burgundy Crush

sobota, 23 listopada 2013



Jako że w weekendy piszę wyłącznie o rzeczach przyjemnych, czas na recenzję drugiego lakieru do paznokci z matowej linii Matte Nail Paint (KLIK) sygnowanego przez markę Barry M. Po nad wyraz udanym debiucie z odcieniem Nude Vanilla w roli głównej (KLIK), czas na prawdziwą lakierową piękność - Burgundy Crush


Lakier, jak sama nazwa wskazuje, utrzymany jest w eleganckim, burgundowym tonie. Daleko mu do klasycznej czerwieni, nie kopiuje także kolorów śliwkowych. Idealnie wyważony, ultra-kobiecy odcień stanowi najpiękniejszą wizytówkę jesieni


W założeniu, lakier pozostawiać czysto matowe wykończenie. Całe szczęście, producent płaski mat zastąpił stylowym połączeniem matu i satyny. Efekt doskonale trafia w moje gusta - jest elegancki, stonowany, ale zarazem zauważalny, zwłaszcza na tle błyszczących brokatów.


A propos brokatów, lakier postanowiłam skontrastować z błyszczącym złotem. Top nawierzchniowy marki Gold Leaf z limitowanej kolekcji SpectaculART marki Catrice ładnie podkreśla burgundowy pół-mat, a manicure nabiera nieco świątecznego klimatu.


Na paznokcie nałożyłam co następuje: warstwę odżywki NailTek z pozbawionej formaldehydu linii Citra (KLIK), dwie cienkie warstwy burgundowego lakieru Barry M, a na palec serdeczny - warstwę topu nawierzchniowego Catrice. Pomimo braku lakieru utwardzającego, całość nosi się bez zarzutu. Ostatni burgundowy manicure zmyłam dopiero po sześciu dniach od jego wykonania.


Jak się Wam podoba matowa, jesienna propozycja manicure z delikatnym, złotym akcentem? Przyznam, że dawno żadna linia lakierów do paznokci nie zrobiła na mnie podobnego wrażenia co Matte Nail Paint. W burgundowym odcieniu, zgodnie zresztą z nazwą lakieru, zadurzyłam się bez pamięci. Myślę, że to uczucie nie tylko na jeden sezon :) Najserdeczniej polecam!

- pojemność: 10 ml
- cena: 20,70 zł
- dostępność: sklep internetowy naszej Mani - MAANI.PL (KLIK)



Podobne wpisy

38 komentarze

  1. Ten jest zdecydowanie piękniejszy niż Nude Vanilla! Boski kolor! A na takich paznokciach wygląda po prostu fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym złotem wygląda przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wygląda - zarówno w wersji matowej i z tym złotym topem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten odcień i mat. W wersji ze złotem, rzeczywiście wygląda świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor rzeczywiście przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. O B Ł Ę D N Y!
    Rzeczywiście idealny na teraz, muszę trochę zmatowić swój lakier w podobnym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podoba mi się takie matowe wykończenie, chyba zamówię sobie jakiś kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja siedzę w piaskownicy i zanim się z niej wydostanę to trochę czasu na pewno minie, ale podoba mi się ten kolor i wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś mi się to matowe wykończenie nie podoba :)
    ale to złotko super!

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor piękny, ale nie lubię takiego wykończenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny na czas przedświąteczny z tym złotem rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię matowych lakierów, za to ten bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Eeeeekstra jest ten matowy lakier!:-D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne paznokcie, podoba mi się ten mat.

    OdpowiedzUsuń
  15. Któryś z tych lakierów musi do mnie trafić, wyglądają obłędnie na paznokciach! Ten burgund to faktycznie kwintesencja jesieni, ah! Chcę! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, zazwyczaj nie podoba mi się mat, ale ten jest ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przepadam za wykonczeniami czerwieni innymi od klasycznego polysku. Ale musze przyznac, ze tutaj lakier zrobil na mnie obledne wrazenie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolę jednak burgund z połyskiem, choć na Twoich paznokciach wszystko wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę elegancko się prezentuje. Tylko trzeba mieć idealne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba wolałabym z połyskiem :)
    Ale przyznaję, kolor jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny. Jeszcze z tym topem Catrice- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny, właśnie zdałam sobie sprawę, że nie mam ani jednego lakieru z matowym wykończeniem!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest przepiękny :)
    A tym złotym dodatkiem rzeczywiście stworzyłaś świąteczny mani :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Matowe lakiery przemawiają do mnie tylko wtedy gdy są czarne. Jakoś średnio kręci mnie takie wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże co to za cudo! No na prawdę czegoś takiego szukałam :) no po prostu ideał :) muszę się o niego postarać, już od dawna szukałam produktu o takim efekcie. A dodanie lakieru catrice wygląda oszołamiająco :)

    Pozdrawiam, Magda :)

    http://moj-swiat-moje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. dużo miałaś problemów ze zmyciem catrice? ( ja osobiście myślałam ze padnę, i nie wiem czego to "załuga" ze w ogóle nie chciał zejsć - czy lakieru czy zmywacza)
    a mani boski w kolorze ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.