Barry M - Matte Nail Paint - Brown Mocha

poniedziałek, 25 listopada 2013



Spadł pierwszy śnieg, co za niefart... W ramach poprawy nieco przygaszonego zaokienną aurą nastroju, postanowiłam czym prędzej podzielić się z Wami świeżą porcją paznokciowych zdjęć. Zbiegiem okoliczności, bohater dzisiejszej notki całkiem dobrze pasuje do śnieżnych motywów. Komu kawy? :)


Brown Mocha (nr 05) to piękny, chłodny brąz. Zdecydowanie bardziej niż kawowe, nasuwa mi skojarzenia kakaowe - tradycyjnie przygotowane ciemne kakao w połączeniu z mlekiem nabiera podobnie apetycznego koloru. 


Podobnie jak recenzowane uprzednio lakiery Nude Vanilla (KLIK) i Burgundy Crush (KLIK), Brown Mocha wchodzi w skład kolekcji matowych lakierów Matte Nail Paint marki Barry M. Lakier pozostawia na paznokciach warstwę koloru o półmatowym, delikatnie satynowym wykończeniu. W połączeniu z eleganckimi, jesiennymi kolorami, manicure prezentuje się nad wyraz stylowo


Dla podkreślenia kakaowo-kawowego matu, na paznokieć przy palcu serdecznym nałożyłam brokatowy  top nawierzchniowy Pink Yet Lavender marki OPI wchodzący w skład kolekcji sygnowanej przez Mariah Carey (KLIK).  


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki NailTek Citra, dwie cienkie warstwy matowego lakieru Barry M, a na paznokieć palca serdecznego - warstwę topu nawierzchniowego OPI. Pomimo braku preparatu utwardzającego, całość nosi się bez zarzutu, podobnie zresztą jak pozostałe odcienie wchodzące w skład kolekcji Matte Nail Paint


Jak się Wam podoba Brown Mocha? Ja, klasycznie, jestem ogromnie zadowolona z zarówno z samego odcienia jak i udanego, półmatowego wykończenia. Nabrałam ochoty na kubek gorącego kakao!

- pojemność: 10 ml
- cena: 20,70 zł
- dostępność: sklep internetowy MAANI.PL (KLIK)


Podobne wpisy

34 komentarze

  1. mam go i ja, piękny:) w ogóle cała ta seria wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pomyślałabym, że ten OPi może tak fajnie wyglądać na tego typu kolorze - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający! Zwłaszcza w połączeniu z topem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie jest mega! Ciekawa jestem czy dorwę jeszcze gdzieś matowce Barry M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do takiego wykończenia jestem średnio przekonana, ale tutaj mi się nawet podoba ;) OPI świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Topper wyłania z tego brązu piękniejszą stronę i aż się dziwię, że mi się podoba, bo fanką brązów to ja nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie kupić ten top z opi, gdzie są dostępne?

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny ten barry, ale opik to jest dopiero cudo, mam 4 lakierki Maryśki, miniaturki, dlaczego tej nie dali? buuuu

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne połączenie :) podoba mi się te barry m <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie z topem, elegancko ale nie nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zakochana w tych lakierach, nie mogę się na nie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor piękny, wykończenie nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. wow tylko tyle mogę powiedzieć ;) Ten z opi też jest piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor, muszę nabyć jakiś matowy egzemplarz bo jeszcze nie mam w swoich zbiorach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie do końca przemawia do mnie kolor, ale wykończenie jest super

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jednak jestem zwolenniczką wysokiego połysku na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakiś taki apetyczny ten kolor :). Świetne wykończenie, ale przy moich nierównej płytce to byłaby masakra.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście jest kakaowy :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda jak mleczna czekolada a ten OPIk jest boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny manicure :). I ten kakaowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny efekt :) świetnie to polączylaś

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż zachciało mi się kawy czy kakao :) Obojętne, byle by miało taki kolor jak Twoje paznokcie :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. cudny! wszystkie z tej serii bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  24. Średnio podobają mi się matowe lakiery, ale muszę przyznać, że ten kolor i błyszczący element sprawia, że ten manicure jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ten lakier OPI! Nakładam trzy warstwy i mam pewność, że moje paznokcie będą wyróżniać się z tłumu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.