Barry M - Matte Nail Paint - Black Espresso

sobota, 30 listopada 2013



Do recenzji ostatniego lakieru do paznokci z kolekcji Matte Nail Paint marki Barry M natchnął mnie wczorajszy Black Friday. Korzystając z atrakcyjnej promocji 2 + 1 za free w sieci salonów Empik, poczyniłam udane zakupy dla siebie i moich bliskich. Powróćmy jednak do wątku kosmetycznego. Klasyczny, czarny odcień to element obowiązkowy mojego lakierowego wyposażenia - sprawdza się w połączeniu z niezobowiązującym, jak również eleganckim strojem. Jakkolwiek by to nie brzmiało, czerń to mój evergreen :) Do niedawna nosiłam ją niemal wyłącznie w tradycyjnym, błyszczącym wykończeniu (KLIK), przyznam jednak, że zmiana wykończenia na stylowy półmat ogromnie przypadła mi do gustu


Black Espresso (nr 01) to klasyczna, mocno nasycona czerń o interesującym, półmatowym wykończeniu. Lakierowi daleko do płaskiego matu - nałożony na paznokcie przypomina satynę - miękką, ładnie odbijającą światło, ale zdecydowanie pozbawioną błysku typowego dla produktów o klasycznym wykończeniu


Lakier wyposażony jest w wygodny, umiarkowanie szeroki pędzelek, który umożliwia precyzyjną aplikację emalii. Z uwagi na wykończenie, kolor należy nakładać raczej uważnie - zbyt wolne ruchy pędzelka mogą pozostawiać delikatne smugi


Dla zaakcentowania koloru i wykończenia lakieru bazowego, na paznokieć palca serdecznego nałożyłam warstwę mocno błyszczącego topu Cool Breeze marki Essence imitującego tradycyjnie przyklejane, ozdoby z cyrkonii. 


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki NailTek z pozbawionej formaldehydu linii Citra, dwie cienkie warstwy czarnego lakieru Barry M, a na paznokieć palca serdecznego - warstwę topu Essence. 


Jak się Wam podoba Black Espresso? Gustujecie w czerni, a może preferujecie jasne, nieco bardziej optymistyczne odcienie? 

- pojemność: 10 ml
- cena: 20,70 zł
- dostępność: sklep internetowy MAANI.PL (KLIK)


Linki do recenzji pozostałych odcieni wchodzących w skład kolekcji Matte Nail Paint marki Barry M:

NUDE VANILLA (KLIK)


LIGHT BROWN CARAMEL (KLIK)


BROWN MOCHA (KLIK)


BURGUNDY CRUSH (KLIK)


Podobne wpisy

24 komentarze

  1. moimi faworytami są nude vanilla, burgundy crash i brown mocha. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi fawiryci to wanilia i burgund:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fajnie ale ja jestem fanką satyny tylko na buzi, na pazurkach wolę błysk :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory są piękne i naprawdę typowo jesienne- to wykończenie potęguje jeszcze jesienny klimat :)
    burgund podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy efekt bałabym się jednak że na robie sobie smug

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądają te lakiery! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim faworytem jest ta czerń. Jeszcze w połączeniu z tym toppperem wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery na pierwszy rzut oka wydają się bardzo kremowe, chyba dzięki temu wykończeniu. Mi też najbardziej przypadł do gustu burgund :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie się rpezentuje :)
    Narobiłaś mi ochoty na czarny mat ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja dawno nie miałam czarnego lakieru na paznokciach :) Te od Barry M mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na konkurs do mnie, możliwość wygrania ciekawych nagród : ) http://ewulette.blogspot.com/2013/11/love-me-green-konkurs.html

    Pozdrawiam i przepraszam za spam, chciałabym aby sie więcej osób o tym dowiedziało, może Tobie przypadną do gustu nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się prezentuje, ja uwielbiam czerń :) i z tym topem super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba ten pierwszy podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerń podoba mi się najbardziej, ale bardziej jednak w wykończeniu z topem od Essence (znaczy się błyszczącym) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądają maty na Twoich paznokciach, a kształt masz obłędny! Zazdroszczę! :O

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest ta czerń!
    Właśnie sobie sprawiłam czarny lakier i też chce na nim takie eksperymenty czynić. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam odcień 'nude vanilla', ale teraz patrząc na Twoje zdjęcia żałuję, że nie zdecydowałam się na któryś z brązów -.- następnego nie kupię, bo ostatnio popadłam w pewnego rodzaju uzależnienie od Barry M i muszę w końcu zakupić coś z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie kolory piękne. A wykończenie matowe lub półmatowe bardzo lubię przy ciemnych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie mam ani jednego czarnego lakieru a bardzo mi się podobają! paradoks ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakier lakierem, ale ten top coat jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie matowy lakier to tylko czarny :) wygląda elegancko

    OdpowiedzUsuń
  22. Raz w życiu miałam czarne paznokcie i nigdy więcej, na moich dłoniach wygląda on przestrasznie.

    A matowego efektu nie lubię. Ogólnie mało lakierowych nowinek mnie pociąga- nie kupowałam ani lakierów pękających, ani matowych ani magnetycznych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.