Lakierowe nowości od Golden Rose

niedziela, 27 października 2013



Że od przybytku głowa nie boli - zwłaszcza lakierowego - wiedzą wszyscy stali bywalcy tego bloga. Pomimo nie nieszczególnego stanu moich paznokci za sprawą odżywki Micro Cell 2000 (KLIK), nie ustaję w wysiłku gromadzenia nowych kolorowych buteleczek. W ostatnim czasie kolekcję powiększyła szóstka brokatowo-flejkowych nowości marki Golden Rose, wchodzących w skład kolekcji 3D Glaze Top Coat i Carnival Nail Color

UWAGA! Nie ponoszę odpowiedzialności za nagły, niekontrolowany przypływ lakierowych żądz!


 3D GLAZE TOP COAT

W skład kolekcji wchodzi 14 nawierzchniowych topów utwardzających zawierających, w zależności od egzemplarza, półprzejrzyste flejki lub/i brokat zapewniając, w efekcie, trzy rodzaje wykończeń - opalizujące, typowo brokatowe i holograficzne

Preparat zastępuje tradycyjny top nawierzchniowy. Cienką warstwę należy nałożyć na paznokcie pomalowane uprzednio tradycyjnym lakierem kolorowym. Buteleczka wyposażona w szeroki, rozłożysty pędzelek mieści 10 ml produktu i kosztuje ok. 9,90 zł


Nr 04 - przeźroczysta baza mieści różnej wielkości, nieregularnych kształtów flejki w kolorze fiołkowym, fioletowym, blękitnym, jasnozłotym i różowym. Top zapewnia opalizujący efekt. Myślę, że idealnie skomponuje się z jasnoniebieskim lakierem bazowym.  


Nr 10 - w półprzejrzystej, różowej bazie zamknięto drobny, błyszczący, niebieski brokat. Całość tworzy mieszankę dość odważną, niewykluczone jednak, że na paznokciu pokrytym kolorowym lakierem do paznokci okaże się nader efektowna.


Nr  09 - mój zdecydowany faworyt - top łączący przeźroczystą bazę z dużą ilością kolorowego brokatu różnej wielkości. Mix złota, granatu i fioletu ogromnie przypadł mi do gustu. Jestem ciekawa, jak top będzie się sprawował w połączeniu z czarnym lakierem do paznokci. 


CARNIVAL NAIL COLOR

W skład kolekcji wchodzi 16 brokatowych lakierów do paznokci. W przeciwieństwie do linii 3D Glaze nie stanowią one lakierów wykończeniowych, ale podstawowe, nakładane na paznokcie przed zastosowaniem topu. Wszystkie egzemplarze charakteryzuje potężny brokatowy wkład. Do wyboru - do koloru!

Każda buteleczka mieści 11 ml lakieru i kosztuje 10,90 zł


Nr 01 - w przeźroczystej lakierowej bazie zatopione zostały białe drobinki w kształcie mniejszych i większych sześcioboków, zwanych również sześciokątami foremnymi (nazwę tę podpowiedział mi Narz, specjalista od kształtów wszelakich) oraz wąskich przecinków. Lakier dość mocno przypomina biały egzemplarz z tegorocznej linii lakierów do paznokci Roulette marki Vipera. Jestem ciekawa porównania obu egzemplarzy. 


Nr 07 - przeźroczysta baza mieści sporą ilość czerwonych ścinków różnej wielkości. Jestem ciekawa, jak lakier będzie się prezentował na tle kolorowych lakierów do paznokci. Póki co brak mi pomysłu, z jakim odcieniem go zestawić - wszelkie sugestie mile widziane!


Nr 12 - lakier na bazie przeźroczystego lakieru łączy duże, czerwone sześcioboki, mniejsze, w odcieniu morskim oraz najmniejsze - czarne. Dodatkowym atutem są maleńkie, srebrne przecinki nadające całości nieco piórkowego charakteru. Lakier zamierzam przetestować na czarnym, kremowym lakierze do paznokci


Jak się Wam podobają moje nowe lakierowe nabytki? Przyznam, że zarówno kolekcja 3D Glaze jak i Carnival mieści tak dużo wariantów, że doprawdy trudno, bez ruiny dla portfela, zdecydować się na zaledwie kilka egzemplarzy. Jestem ogromnie ciekawa uroków każdego z nich - w niedługim czasie spodziewajcie się wysypu lakierowych notek :)

Od którego numeru zaczynamy? Podpowiedzcie! :)



Podobne wpisy

70 komentarze

  1. w buteleczkach sliczne ;) wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Numer 9 z serii 3d <3 przecudowny! Wygląda jak nocne niebo

    OdpowiedzUsuń
  3. chcę zobaczyć na paznokciach:) coś z Carnival na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy top wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie podobnie - paznokcie w niefajnym stanie, a jedyne co klikam w internetach, to produkty okołopaznokciowe z lakierami na czele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznosci cudowne są wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają interesująco. Szczególnie czerwień mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1, 4, 9 i 12 ... te koniecznie chcę zobaczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Golden Rose ma na prawdę bardzo fajne lakiery i zawsze na czasie.
    Gdybym malowała paznokcie to bym pewnie miała wszystkie,
    a tak mam zapasy które stoją i czekają na swoją kolej.. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w nich. Muszę sobie takie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię lakiery GR, te wyglądają super czekam na odsłonę na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na swtache wszystkich. Zawsze fajnie łączysz takie topy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale śliczności..... chcę wszystkie, teraz, już! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG! Cuda *___* Od razu chce je wszystkie, na prawdę są przepiękne, czekam aż pokażesz jak prezentują się na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O jeny jakie piękne:) Wybór musiał być rzeczywiście trudny:) Ja myślę że Carnival 07 będzie fajnie wyglądał na czarnym lub ciemno granatowym czy zielonym kolorze. Albo na różowym. Sama jestem ciekawa:D

    OdpowiedzUsuń
  16. koniecznie chcę zobaczyć efekt na pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Carnival widzę jednak jako top :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow są niesamowite! zazdroszczę ci ich

    OdpowiedzUsuń
  19. Och, zakochałam się w nr 10.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam je :D Pokazywałam u siebie na blogu jakiś czas temu ;) Uwielbiam obie serie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten ostatni Carnival :) też ciągle się zastanawiam z czym go połączyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nr 09 z serii 3d poproszę najpierw :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nr 09! Twój faworyt i mój chyba też :-)
    czekam na wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem jak będą wyglądać na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym chciała zobaczyć 09 z serii 3D Glaze ;) Ale wszystkie lakiery bardzo mi się podobają :) Coś czuję, że niedługo odwiedzę stoisko Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  26. strasznie jestem ciekawa Nr 10 z serii 3D Glaze :D
    w ogóle wszystkie są piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsze trzy podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie są piękne. :D Niestety w mojej okolicy nie mam jak kupić lakierów z GR. :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne! Ja jestem tak do tyłu, że nawet nie wiedziałam, że Golden Rose ma takie cudaki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten granatowy 3D Glaze! Jest przepiękny! W ogóle ta kolekcja bardzo mnie do siebie woła :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pokazuj szybko:) Bo muszę odpędzić od siebie myśl zakupu wszystkich!:P

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak właśnie dzisiaj dumałam nad tymi topami 3d i w rezultacie kupiłam kolejne dwa piaski :) Ale z pewnością jeszcze się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mnie nie ruszają,nie lubię takich świecidełek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mogę oglądać takich postów! Po prostu nie mogę.. Mam szlaban na zakupy, a Wy nic tylko kusicie i kusicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. a ja 3D nr 10 .. bardzo jestem go ciekawa ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne są! Jak to dobrze, że nie tylko ja jestem lakieromaniaczką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądają cudownie! Chciałabym zobaczyć efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jestem bardzo ciekawa 3d glaze 10 :>

    OdpowiedzUsuń
  39. ja chyba nie jestem jakos specjalnie ujeta tymi lakierami. oczywiscie czekam az je pokazesz, ale to chyba nie moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie wygladaja oblednie, pokazuj po kolei jak leci :D Najbarziej jednak ciekawi mnie ten calkiem bialy, moze zaskoczyc :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Aż ślinka cieknie jak się na nie patrzy :) ja jak na razie hoduję swoje paznokcie ale chyba nic nie stoi na przeszkodze abym się zaczęła zaopatrywać w takie piękne buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Prezentują się P R Z E C U D N I E !
    ______________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystkie kuszą, ale chyba najbardziej ten granatowy i biały ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie ciekawe! I ładnie sfotografowane!

    OdpowiedzUsuń
  45. Te nie do końca są w moim guście, ale uwielbiam lakiery z serii Rich Color :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ale ich duuużo :D jestem strasznie ciekawa jak będą się prezentowały na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Dużo tych lakierów. Błyskotki są tegorocznym trendem, mimo że za nimi nie przepadam, chętnie wypróbuję ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Szybciutko dawaj zdjęcia tych lakierów na paznokciach :))
    Ja mam GR carnival odcień 16 i jest świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  49. 3d glaze top mnie oczarowało :D
    niesamowita kolekcja błyskotek, na pewno w któryś się zaopatrzę, ale niw mogę się zdecydować. za dużo tego dobra na raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. nie polecam 12 na czarny lakier nakładać, bo zgubią się czarne drobinki
    ładnie wygląda na kremowym lub białym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.