Sleek - Lip4 Lipstick Palette - Showgirl

piątek, 20 września 2013


Kto lubi róż - ręka w górę! Ja lubię tak bardzo, że podniosę obie! Kiedy kosmetyczny światek obiegła informacja o nowych paletkach do makijażu ust marki Sleek, wiedziałam że wariant o wiele mówiącej nazwie Showgirl trafi w moje ręce. Lola, Vegas, Jewel i Dancer - oto cztery oblicza różu!


Szminki zamknięte są w eleganckiej, kwadratowej kasetce wykonanej z czarnego plastiku. Opakowanie stylistyką nawiązuje do kultowych palet mieszczących cienie do powiek. Wewnątrz znajduje się dobrej jakości lusterko i mały pędzelek przeznaczony do aplikacji pomadek. Całość ogromnie mi się podoba, fiu fiu!


Czarna kasetka kryje cztery kremowe szminki utrzymane w odcieniach różu. Wykończenie kosmetyku nie jest jednoznacznie zdefiniowane - wiele zależy od konkretnego odcienia. Paleta mieści pomadki matowe, kremowo-satynowe i błyszczące - do wyboru, do koloru!


Gamę kolorystyczną tworzą cztery odcienie różu - od jasnego do ciemnego, wpadającego w tony śliwkowe. 


LOLA - intensywny, słodki róż. Wykończenie szminki określiłabym jako matowo-satynowe - nie jest to pełen mat - pomadka posiada bardzo delikatny, satynowy finisz.

VEGAS - fantastyczne połączenie tonów malinowych i śliwkowych. Szminka o zdecydowanie błyszczącym wykończeniu idealnie wpisuje się w jesienne trendy.

JEWEL - najjaśniejszy spośród wszystkich odcień różu. Delikatnie rozbielony, dziewczęcy, wbrew pozorom całkiem uniwersalny i elegancki. Podobnie jak w przypadku Loli, wykończenie pomadki nie jest jednoznaczne. Z uwagi na mocno kremową formułę, wydaje się nieco bardziej połyskliwe niż matowe, choć daleko mu do jednoznacznie błyszczącego, śliwkowego Vegas

DANCER - najbardziej ekstrawagancki spośród wszystkich odcieni. Intensywnie różowy, z wyraźnym, neonowym akcentem. Pomadka zdecydowanie matowa - jej wykończenie widać już w opakowaniu, zwłaszcza w zestawieniu z Vegas i Jewel.

Zdjęcie trafnie oddaje różnice w konsystencji poszczególnych odcieni - im bardziej kremowa, tym bardziej błyszczące wykończenie
Pomadki wchodzące w skład paletki Lip4 to produkty o długotrwałej formule. Daleko im do transparentnych, półprzejrzystych szminek. Spójrzcie tylko na stopień napigmentowania poszczególnych kolorów:


Przed aplikacją szminki warto zadbać o dobrą kondycję ust. Delikatny peeling i cienka warstwa mocno nawilżającego balsamu do ust znacznie poprawią nie tylko komfort noszenia pomadek, ale również efekt wizualny

Z uwagi na formułę longlasting, szminki wykazują tendencję do wysuszania ust. W przerwach pomiędzy kolejnymi aplikacjami doradzam sięgnięcie po intensywnie odżywczy balsam, który zapobiegnie nadmiernemu wysuszeniu delikatnej skóry ust


Pomimo pędzelka dołączonego do zestawu, szminki najlepiej aplikować palcami. Jest to najwygodniejszy, a zarazem najszybszy sposób nakładania. Ponadto, delikatne wklepanie zwiększa trwałość produktu

Co do samego noszenia, pomadki spisują się bardzo dobrze. Naturalnie, minimalnie bardziej komfortowe okazują się szminki kremowe, maty radzą sobie jednak całkiem dobrze. Bez picia i jedzenia, kosmetyk wytrzymuje w nienagannym stanie kilka godzin. Po tym czasie zaczyna się delikatnie ścierać, choć zasadniczy pigment pozostaje na ustach, zupełnie jak w przypadku trwałych tintów. Z uwagi na intensywne kolory, warto od czasu do czasu zerknąć w lusterko - pomadki nie wykazują, co prawda, tendencji do niekontrolowanych migracji, wychodzę jednak z założenia, że rzut oka na makijaż ust pozwala niekiedy uniknąć niechcianej, kolorowej wpadki :)


Jak się Wam podoba Showgirl w całej okazałości? Przyznam, że jestem pod dużym wrażeniem pigmentacji oraz doboru odcieni wchodzących w skład paletki. Po udanych eksperymentach z różem, nabrałam ochoty na inne warianty kolorystyczne (oj, jest z czego wybierać!). Polecam!  

Na empiryczne dowody mojej różowej sympatii zapraszam do kolejnej notki!

- pojemność: 5,4 g
- cena: ok. 34 zł
- dostępność: Alledrogeria.pl (KLIK)


Podobne wpisy

49 komentarze

  1. Mam inna wersję i bardzo lubię, ale ta tez mnie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolorki, chcę to paletkę, chcę ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalenie podoba mi się to opakowanie :D Kolorki jednak nie moje...

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się bardo podoba, zarówno sama kasetka jak i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kolory, ale ja wolę szminki w tradycyjnej formie bo takie są moim zdaniem wygodniejsze do nakładania poza domem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne odcienie, ale jak dla mnie mogłyby Sie bardziej od siebie różnic ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne róże ! muszę tylko zdjąć z zębów aparat...

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie pokazałaś na ustkach tych kolorków :(

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna taka paletka, tylko mało praktyczna :)
    ale kolory super!

    OdpowiedzUsuń
  10. no to czekam na te empiryczne dowody hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej paletki podoba mi się jedynie odcień Vegas i to na tyle, że poszukam chyba jego odpowiednika w drogerii ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna wersja kolorystyczna :) Uwielbiam róże, więc taka czwórka pewnie fajnie by się u mnie sprawdziła, tyle, że ja nie przepadam za pomadkami w paletkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie za intensywnie różowe, ale wyglądają bardzo sexyy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam różem ,piękne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. co za niesamowite kolory - podobają mi się dosłownie wszystkie!!! chętnie je zakupię ale mam tak dużo pomadek że sama nie wiem po co mi one ha ha

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory przepiękne! Ale paletka nie dla mnie, zdecydowanie unikam takich mocnych odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam wersję Havana, idealna na jesień :) Planuję jeszcze dokupić Ballet i tę z czerwieniami :D

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna mi się marzy właśnie ta i 'Ballet'!:)! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fiu fiu, ślicznoty! Widzę że nasze kolorystyczne gusta się pokrywają :) Czekam na naustne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo intensywne i takie "moje" kolorki ;)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiam się, czy kiedyś sobie nie sprawdzić takiej :) może nie tę wersję, bo akurat średnio mi się podoba, ale z czerwieniami Tease albo Mardi Gras (szkoda, że jest limitowana, bo kolor najbardziej mi się podobają). Ballet też jest ładna, chociaż nie przepadam za jasnymi kolorami, ale coś w niej kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy robiąc testy kosmetyków do twarzy mogłabyś pokazywać rezultaty na twarzy, a nie na ręce?

    OdpowiedzUsuń
  23. kolory zdecydowanie moje :)chętnie się zaopatrzę w taką paletkę

    OdpowiedzUsuń
  24. najbardziej z tych czterech podoba mi się ta najciemniejsza pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają obłędnie! Niestety na moich ustach róże wyglądają po prostu tragicznie :(

    OdpowiedzUsuń
  26. lola jest piękna, vegas też :D zaskoczyło mnie krycie ;o

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolory są naprawdę fajne, ale forma szminek w paletkach póki co do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kolory! Chociaż wolę tradycyjne opakowania szminek:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaskakująco fajna pigmentacja, bardzo ładne kolory na swatchach - a to bardzo ważne :) najsss

    OdpowiedzUsuń
  30. Kompletnie nie moje kolorki, ale jestem ciekawa jak prezentuja sie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kolory super ale wole normalne pomadki

    OdpowiedzUsuń
  32. Od paru miesięcy robię podchody do tych paletek, Showgirl jest chyba najładniejsza, a najciemniejszy kolor - Vegas najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie wiedzieć, że są dobrej jakości. Skuszę się na którąś z wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapewne jest fajna, jednak kusza mnie inne ich paletki z innymi odcieniami:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest świetna, chyba zainwestuję w te paletki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. BOSKIE KOLORY :)ZAKOCHAŁAM SIĘ

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne *.* mają świetną pigmentację

    OdpowiedzUsuń
  38. jej na Twoich ustach wszystko wygląda pięknie, masz idealne, pełne i symetryczne usta :) chyba trochę zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież tu nie ma zdjęć ust Niecierpka... -.-

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.