Sleek - Lip4 Lipstick Palette - Showgirl w akcji!

sobota, 21 września 2013


Wczorajsza notka wydała mi się na tyle zasobna w zdjęcia, że prezentację poszczególnych odcieni pomadek wchodzących w skład palety Lip4 odroczyłam do dnia dzisiejszego. 


Dla przypomnienia - Lip4 Lipstick Palette marki Sleek mieści cztery intensywnie różowe szminki o długotrwałej formule i wykończeniu od matu, przez satynę, po klasyczny błysk. Poniżej znajdziecie zdjęcia poszczególnych odcieni:

LOLA



VEGAS


JEWEL


DANCER


Moim zdecydowanym faworytem na sezon jesienny jest malinowo-śliwkowy Vegas. Jewel, z kolei, doskonale komponuje się z codziennym makijażem, zwłaszcza z czarną, klasyczną kreską. Dancer i Lola to kolory nieco bardziej wyraziste, ale nadal efektowne i zgodne z trendem. Lubię wszystkie! Zresztą, z uwagi na wygodne, paletkowe opakowanie i względnie podatne na łączenie formuły, pomadki można zestawiać otrzymując własne, unikatowe odcienie

Jak się Wam podoba Showgirl? Kto lubi róż - ręka w górę! :)

Wszelkie informacje na temat kosmetyku znajdziecie we wczorajszej recenzji!


Podobne wpisy

39 komentarze

  1. Chyba się zakochałam! Będę teraz męczyć swojego męża o to by mi zakupił :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście wszystkie piękne. Nigdy nie miałam szminek Sleeka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory, jedynie Jewel do mnie nie przemawia, ale reszta jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Vegas i Dancer - najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Vegas i Dancer są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się ją aplikuję, że tak zapytam? Dla mnie też Vegas jest hitem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednim poście było- 'Pomimo pędzelka dołączonego do zestawu, szminki najlepiej aplikować palcami. Jest to najwygodniejszy, a zarazem najszybszy sposób nakładania. Ponadto, delikatne wklepanie zwiększa trwałość produktu. '
      :)

      Usuń
  7. Ładnie się prezentują,jednak to nie "moje" odcienie. Zdecydowanie bardziej odpowiadają mi na ustach beże i pochodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podzielam zdanie- Vegas jest zdecydowanie najlepszy z całej czwórki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dancer i Lola spodobały mi się najbardziej! Jednaj wolę samą siebie w czerwieniach, więc chyba zdecydowałabym się na paletkę Tease.

    OdpowiedzUsuń
  10. Vegas i Dancer wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Vegas chcę natychmiast ;-) Najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają świetnie!
    I chyba się skuszę w końcu na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie za odważne, ale i tak chciałabym mieć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądają na ustach,choć brakuje takiego delikatnego różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Vegas jest cudowny! Reszta do mnie nie przemawia, nie gustuję w takich odcieniach różu i po prostu nieładnie w nich wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Vegas zdecydowanie piekna, reszta mi nie podchodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Vegas i Dancer piękne:) kolorki trochę według mnie niebezpieczne, bo nie każdemu będzie dobrze w takich kolorach, szczególnie tych jasnych różach;) ale paletka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. no i po co pokazałaś na ustach??? jeszcze wczoraj bym ją sobie odpuściła a teraz co??? muszę ją mieć i już

    OdpowiedzUsuń
  19. Vegas podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WoW, te kolory są cudowne! Chcę ją!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach... Vegas mógłby być jednak ciemniejszy i bardziej w śliwkę ):

    OdpowiedzUsuń
  22. Co tam pomadki jakie Ty masz usta*_* <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Vegas i Jewel są super:)
    przy okazji masz piękny kształt ust:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Vegas jest przepiękna! Dancer też niczego sobie, ale Vegas bije ją na głowę!
    Masz piękne usta, przy okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Boskie kolory, w pudełeczku nie wyglądają tak obłędnie jak na ustach ... muszę je mieć ...

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej zachwyca mnie Vegas :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Na takich ustach jak Twoje, każda szminka wygląda obłędnie, ale mnie najbardziej podoba się Vegas, później Lola i Dancer, Jewel to nie do końca mój kolor, ale cała paletka coraz głośniej domaga się zakupu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.