Rimmel - Salon Pro - New Romantic

czwartek, 12 września 2013


Lakier będący bohaterem dzisiejszej notki jest zarazem wyłączną przyczyną, dla której od dłuższego czasu nie publikuję recenzji manicurowych. New Romantic (nr 227) wchodzący w skład kolekcji Rimmel sygnowanej przez Kate Moss zupełnie nieoczekiwanie stał się moim ulubieńcem. Mleczno-różowy, delikatnie błyszczący mani - to jest to!


Pomimo niewątpliwej urody, po lakiery w odcieniach mlecznych, jasnoróżowych i jasnobeżowych nie sięgałam z powodu ich słabego krycia. Dwie warstwy zazwyczaj nie pozwalają na osiągnięcie satysfakcjonującego efektu, a większa ilość lakieru odkształca się i wgniata. W przypadku lakieru Rimmel sprawa ma się nieco lepiej. W dalszym ciągu konieczne jest nałożenie trzech warstw. Formuła produktu pozwala jednak na aplikację bardzo cienkich warstw, które ładnie nadbudowują kolor, a jednocześnie nie odstają od płytki paznokcia

Jak widać na załączonym obrazku, zużyłam już całkiem sporo lakieru :)
Odcień lakieru określiłabym jako mleczny róż z dodatkiem niezwykle drobnego, perłowego shimmeru, który nadaje całości bardzo ładny, delikatnie błyszczący efekt. Lakier wyposażony został w krótki, rozłożysty pędzelek. Jako zadeklarowana zwolenniczka cienkich pędzelków, do linii Salon Pro podchodziłam sceptycznie. Po raz kolejny wypada stwierdzić, że trening czyni mistrza - po kilku aplikacjach nauczyłam względnie precyzyjnego malowania. 


Na paznokcie nałożyłam co następuje: odżywkę Micro Cell 2000, trzy bardzo cienkie warstwy mlecznego lakieru Rimmel oraz top Seche Vite. Pomimo dodatkowej warstwy lakieru, schnięcie przebiegło dość sprawnie. Wyschnięta emalia okazuje się całkiem długowieczna - z powodu odrostu, ostatni mani zmyłam dopiero po pięciu dniach intensywnego noszenia


Jak się Wam podoba New Romantic? Przyznam, że jestem oczarowana efektem, jaki daje mlecznoróżowy lakier. Estetyczny, kobiecy, stonowany look zawsze w modzie!

- pojemność: 12 ml
- cena: ok. 10 zł, w zależności od drogerii
- dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe, portale aukcyjne


Podobne wpisy

71 komentarze

  1. Przepiękny! Podoba mi się najbardziej z całej kolekcji i zastanawiam się nad nim od dłuższego czasu. Sam nie wiem, czemu jeszcze go nie wziąłem : )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi takie lakiery podobają się w buteleczkach, ale na paznokciach już niespecjalnie. Ten, na szczęście, jest inny :)

      Usuń
  2. Jest piękny! Coś czuję, że będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i delikatny... ja się w takich nie lubuję, natomiast mój maż uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tych jasnych kolorach musi być, że faceci je po prostu lubią. Mój Mąż również preferuje taki delikatny mani :)

      Usuń
  4. przepiękny jest ! ale zawsze wydaje mi się, że lepiej wygląda u kogoś. też dużo zależy od kształtu paznokcia ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiego właśnie szukałam. Świetny jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam z tej serii odcień o nazwie Punk Rock, także się w nim zakochałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, przy czym te 3 warstwy mnie zniechęcają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny kolor, uwielbiam lakiery Rimmela :) muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wygląda na pazurkach i tak naturalnie ale zdecydowanie nie jest to mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo ładnie na paznokciach. Nie przepadam za takimi, ale ten jest całkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały nudzik, uwielbiam takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny :) Może się na niego kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny ten kolorek, takiego właśnie szukałam. Kupię!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałby mi się teraz taki na obcięte do zera pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mi się podoba ten kolor, paznokcie wyglądają delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt jest owszem piękny, ale to krycie mnie dobija ;/ Nie mam chyba cierpliwości do takich lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja pochwalę kształt Twoich paznokci - chciałabym taki mieć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko na 6 kolor lakieru paznokcie wygląd super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię takie różowe nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przekonuję się do takich odcieni ostatnio, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba zakupię sobie ten kolorek, wiele osób go poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Akurat takiego odcienia szukam. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za takimi jasnymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Musze się w niego zaopatrzyć, do apteki będzie pasował "jak ulał" :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szukam jakiegos dzienniaczka uniwersalnego i ten lakier bardzo wpasowal sie w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Również go mam i lubię, choć niestety nastręcza mi nieco problemów przy aplikacji. Mam na myśli smugi i konieczność nałożenia trzech warstw, ale efekt jest tego warty! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojojojoj..... BARDZO w moim typie! Zastępnik dla jednego z moich Essiaków. Przejdę się po niego do sklepu. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale śliczny, już od jakiegoś czasu szukałam takiego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudo. Ja bardzo lubię wszelkie delikatne odcienie lakierów do paznokci. Ten jest wyjątkowo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejuniu, piękny jest, elegancki i uroczy, chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczny, uwielbiam takie kolorki, niedługo u mnie na blogu pojawi się notka o dwóch podobnych odcieniach:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny jest - idealny odcień różu.

    OdpowiedzUsuń
  33. O jaaa :D Zakochałam się w tym kolorze ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny kolor, a jeszcze ładniejszy kształt pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny.. taki lakier jak pszesz zawsze wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam z tej serii czerwony, Rock'n Roll- jak dla mnie idealny, a do tego jakość produktu jest naprawdę ok :)zastanawiam się właśnie nad tym kolorem, bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Na pewno się za nim rozejrzę ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. ale wszyscy nim ostatnio kuszą :<

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham takie kolory :) Chociaż teraz mam za opalone dłonie do nich.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny kolorek :) Mam o podobnym odcieniu lakier z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jest piękny, aż chyba sama się na niego skuszę przy jakiejś promocji :) a poza tym, taki efekt, a nawet być może lepiej kryjący możesz uzyskać po trzech warstwach Essie Muchi muchi :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny! Jeszcze nie miałam żadnego lakieru z tej serii..

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam taki efekt na paznokciach !!:) Akurat mi się skończył Essie Mademoiselle

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak ty To zrobiłaś żeby pomimo 3 warstw nie masz żadnych odcisków? Mi te 3 warstwy schną wieki :< Myślisz, że to zasługa seche?

    OdpowiedzUsuń
  45. A ja strasznie zawiodlam sie na tym konkretnym kolorze, kupiłam go po obejrzeniu jaki piekny jest na jednym blogu i Niestety ale ten konkretny kolor złaził mi po 2 dniach gdy inne rimmele trzymają ze4-5! nie wiem czemu ale nie polubiliśmy sie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.