Isn't she precious?

niedziela, 22 września 2013


(tytułowe pytanie potraktujcie jako retoryczne)


Wakacje za nami. Trzęsąc się z zimna staramy się powrócić do codziennej, krakowskiej rzeczywistości. Nie jest łatwo, zwłaszcza, że słoneczne, morsko-błękitne krajobrazy nie dają o sobie zapomnieć. W przerwie pomiędzy praniem, opróżnianiem walizek i egzystencjalnymi rozterkami nad nieubłaganym upływem czasu zdołałam doprowadzić do ładu moje paznokcie, które po intensywnych kontaktach z morską wodą, piaskiem i wiatrem straciły dawną świetność. Z przyjemnością sięgnęłam po lakier, o którym wspominałam w ostatniej zakupowej notce (KLIK) - Isn't she precious?


Ins't she precious? (nr 247) to jeden z bardziej udanych róży, jakie miałam ostatnio okazję nosić. Nad wyraz słodki, mleczno-cukierkowy, mocno kremowy. Nie posiada drobinek, pierwsze (i jedyne) skrzypce gra kolor.


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Micro Cell 2000, dwie cienkie warstwy różowego lakieru Rimmel oraz top Seche Vite. Wyjątkowo, za tło do zdjęć posłużyła ciepła, polarowa bluza, którą z myślą o jesieni zakupiłam w jednym z internetowych sklepów odzieżowych. Po tygodniu spędzonym z zdecydowanie ciepłym klimacie, z trudem przystosowuję się do polskich warunków klimatycznych. Dzięki ci, ludzkości, za polar, termofor i gorącą herbatę!


Jak się Wam podoba różowa odsłona lakieru Rimmel Salon PRO

- pojemność: 12 ml
- cena: ok. 18 zł
- dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe 


Gdyby ktoś pytał - bluzę kupiłam TUTAJ

Design zupełnie ponadczasowy:


Podobne wpisy

45 komentarze

  1. Rzeczywiście uroczy kolor.Opakowanie urocze, mam dwa Rimmelki jeszcze w starej wersji - nie sa tak urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. To był mój pierwszy lakier z tej serii i tak bardzo go polubiłam, że dokupiłam kilka innych kolorów:) Ślicznie wygląda na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten odcień to taki róż idealny na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor, super pazurki:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny odcień różu!
    Muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolorek ;) uwielbiam Rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor przesłodki i uroczy, zgodzę się z Tobą, że to jeden z piękniejszych róży jaki ostatnio widziałam. A bluza jest po prostu świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolorek :)
    Właśnie się spostrzegłam, że nie mam żadnego różu w mojej niewielkiej kolekcji lakierów..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kolor jest cudowny, musi w końcu dołączyć do mojej kolekcji :)

    P.S. A bluza genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten kolor nosić na stopach :) Królował on u mnie w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Yes, she is! :)
    Świetny kolor, uwielbiam takie odcienie różu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny, delikatny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny odcień ;) Dopiero w tym roku odkryłam takie lakiery na moich paznokciach i namiętnie je noszę :)

    Paznokcie i tak masz ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh yes she is:) cudny kolorek.Bardzo podobaja mi sie takie rozbielone, ale nie do konca pastelowe lakiery - maja taki dziewczecy vibe

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczny kolorek. Przypomina mi pore wakacyjna lub cos slodkiego do zjedzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo go lubię :) lecę obczaić tą bluzę!

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę, że nie jestem jedyną, która nie może przestawić się na polską jesień :P a ten kolor wcale nie pomaga, jest taki bosko letni!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uważam, iż Rimmel wypuścił przyzwoite lakiery:) Na moich paznokciach prezentują się nienagannie przez 3-4 dni. Z kolei aplikacja nie nastręcza trudności:)

    Zaprezentowany przez Ciebie róż przypadł mi do gustu. Muszę się za nim rozejrzeć, ponieważ brakuje mi stonowanych lakierów, po które mogłabym sięgać, gdy mam zaplanowane oficjalne spotkanie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor! Bardzo lubię takie majtkowe róże na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak wygląda skład tej bluzy? To bawełna w 100%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pau - 90% bawełny + 10% poliestru :)

      Usuń
    2. Dziekuję :) chyba sobie taką sprawię :)

      Usuń
  22. Piękne paznokcie,nie miałam lakieru z tej serii,a przyznam,że kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. słodki i kobiecy kolor :) ale bluza jest genialna gdzie taką fajną zakupiłaś??? :) ah powrót po wakacjach zawsze jest ciężki...ale te wspomnienia ładują akumulatory na cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładny odcień i fajna bluza ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę skoczyć i obadać te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak Ty to Niecierpku robisz, że seche vite/poshe nie ściąga Ci lakieru z brzegu paznokcia? Ja od razu po wyschnięciu mam białą krawędź :-/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przy tak burej pogodzie to dla takiego cukiereczka jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.