Antyczne dzbanuszki!

środa, 4 września 2013


Po dłuższej, nieplanowanej przerwie powracam do intensywnego blogowania. W ramach kontynuacji wątku lakierowych nabytków, postanowiłam pokazać Wam, co takiego zawładnęło w ostatnim czasie moim manicurem. Była już moda na lakiery matowe, piaskowe, piórkowe, a teraz przyszła na... no właśnie, na co? :)


Poczynaniom lakierów Lemax w blogosferze przyglądam się od dłuższej chwili. Efekt spodobał mi się do tego stopnia, że postanowiłam zaopatrzyć się choć w jedną buteleczkę. Niezwykle niska cena - ok. 2,50 zł za sztukę sprawiła, że w rezultacie przygarnęłam aż trzy egzemplarze.


Lakiery posiadają przyjemną, kremową formułę o klasycznym wykończeniu, wzbogaconą o spory dodatek maleńkich, czarnych drobinek. Poszukując adekwatnej nazwy dla takiego efektu, natknęłam się na skojarzenia pieprzne i makowe. Osobiście, za najbardziej udane uważam określenie Narza, który po okazaniu buteleczek stwierdził z dużym znawstwem, że formuła lakieru przypomina tylko jedno:

ANTYCZNE DZBANUSZKI

Jeśli mojego bloga podczytują archeolodzy - zapraszam do dyskusji :)


Muszę przyznać, że intuicje Narza przynajmniej częściowo pokrywają się z rzeczywistością. Z uwagi na pękaty kształt buteleczki, producent nadał im osobliwą nazwę - Lakier Dzbanek. Co ciekawe, na opakowaniu próżno szukać określeń konkretnych odcieni - rozróżniać je można wyłącznie po kolorze :>


Pierwszy z egzemplarzy to bardzo udany, mleczno-malinowy róż. Odcień ładnie komponuje się z czarnym maczkiem.


Na drugi skusiłam się po entuzjastycznych recenzjach opublikowanych na lakierowych blogach. Nie ma to jak klasyczny beż! 



Trzeci lakier posiada interesujący odcień nieco poszarzałej bieli. Przypomina mi połączenie cementu i śmietanki :)

-------------------------------------

Jak się Wam podobają lakiery o antycznym wykończeniu? Mnie bardzo, dlatego z przyjemnością przystępuję do malowania!

- pojemność: 12 ml
- cena: ok. 2,50 zł
- dostępność: portale aukcyjne (ja swoje lakiery kupiłam na Allegro)


Podobne wpisy

40 komentarze

  1. Ja swoje kupiłam w sklepie z badziewiem ( tzw. wszystko za 3,5..zł ) i moje mają kształt gwiazdek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja widziałam je koło domu na ryneczku w podobnej cenie i wygląda na to, że trzeba się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa ! jakie fajne te `dzbanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W buteleczce wyglądają interesująco,ciekawa jestem jaki efekt dają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają mam cały zestaw:D

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany ale fajowe one są :) w życiu nie słyszałam o dzbankach - maluj pazurki

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się niesamowicie, chyba trzeba będzie allegro odwiedzić ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. będę ich szukać u siebie, pokaż je szybciutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podobają, ale nie mam pojęcia gdzie je kupić. Szukam ich ostatnio i nigdzie ich nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają ślicznie, ciekawa jestem jak będą sprawować się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam z niecierpliwością na recenzje ! :) Bardzo jestem ciekawa tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kupiłam te Lemaxy, jeszcze zanim stały się tak popularne. Ale niestety konsystencja nie bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie są świetne, mam wszystkie 5 odcieni, ba nawet 6 (bo okazuje się, że róż różowi nierówny ^^) i uważam, że są naprawdę doskonałej jakości jak na tak niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kupiłam na allegro komplet i wszystkimi kolorami jestem zauroczona. Najmniej zielenią, ale to dlatego, że ja jednak klasyki wolę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojjjjj śliczne kolorki :):):) i te buteleczki słodkie

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam beżowy i daje świetny efekt. Kupiłam na bazarku za 2,5zł, ale w mniejszej pojemności.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne kolorki, koniecznie pokaż jak wyglądają na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne te lakierki ;) Muszę rozpocząć "archeologiczne" poszukiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo kusząca cena za taki fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przygarnęłabym róż, trzeba poszukać w sklepach wszystko po 5 złotych, bo o ile kojarzę, to Lemax w takich stacjonuje;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo ciekawa efektu na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszą dawać świetny efekt na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. są doskonałe mam ten biały i różowy i jestem oczarowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam takie marmurki tylko w innych buteleczkach i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Do tej pory to były dla mnie marmurki, ale teraz będą dzbanuszkami :D
    Czekam aż pokażesz na efekt na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie zawsze te nowości zachwycają i porywają, ale jakoś na moich paznokciach się średnio mi się podobają - wolę klasykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądają całkiem, całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja już "przenalowałam" całą serię i najbardziej spodobała mi się ta brudna biel :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba to wykończenie, niezależnie od tego czy to marmurek, mak czy antyczny dzbanuszek :))) Swoją drogą, to ostatnie określenie jest najbardziej pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  30. o matko. jestem trochę w szoku :) miałam ten lakier chyba z 7 lat temu, przywiózł mi go tata, którego kolega był właścicielem jakiegoś magazynu z kosmetykami czy coś. kalendarz był do tego xD nie mogę porównać czy coś się zmieniło, bo wtedy moje paznokcie.. hmm. nie były paznokciami :p

    OdpowiedzUsuń
  31. dla mnie wygladaja jak z wanilia.... :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cement i śmietanka mega wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  33. już sobie kupiłam wszystkie pięć w tradycyjnych buteleczkach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.