You Better Think Pink!

piątek, 9 sierpnia 2013


Jak widać na załączonych obrazkach, powróciłam do paznokci wielkości lentilków :) Uznałam, że raz na jakiś czas warto zafundować płytce radykalne cięcie. Wersja mini prezentuje się schludnie, wymaga nieco prostszej pielęgnacji, a do tego znacznie usprawnia funkcjonowanie w płaszczyźnie domowo-porządkowej.

Podczas wczorajszych zakupów kosmetycznych (intensywnie poszukiwałam mojego ulubionego zmywacza do paznokci marki Essence, który dziwnym trafem zniknął z większości krakowskich Drogerii Natura), trafiłam na prześliczny, mocno wakacyjny lakier w intensywnie różowym kolorze. You Better Think Pink (nr 28) spodobał się również Narzowi (choć może to raczej moje ciche łkanie nad szafą z kosmetykami Catrice wzbudziło Jego entuzjazm), który sprezentował mi kolorową buteleczkę. 

Przyznajcie, wszystko idealnie się łączy - lentilki, neonowy, optymistyczny róż i wiele mówiąca nazwa!


Lakier wchodzi w skład linii Ultimate Nail Lacquer. Jak podkreśla producent, lakier zapewnia mocno błyszczące wykończenie i żelowy efekt. W pełni się z tym zgadzam - już podczas malowania daje o sobie znać bardzo przyjemna, lekka, żelowa formuła


Kolor określiłabym jako landrynkowy róż w formie czystej, bez tonów pastelowych i mlecznych, za to z delikatnym, neonowym dodatkiem. Mój aparat nieco ugrzecznił faktyczny odcień - w rzeczywistości lakier prezentuje się nieco bardziej neonowo i intensywnie


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8 w 1 Total Action, dwie cienkie warstwy różowego lakieru Catrice i top coat Seche Vite. Całość prezentuje się lekko, niezobowiązująco, mocno wakacyjnie


Jak się Wam podoba mój nowy nabytek? Wystarczająco zauważalny? :)

- pojemność: 10 ml
- cena: ok. 10 zł
- dostępność: sieć Drogerii Natura


Podobne wpisy

45 komentarze

  1. Też czasami lubię ponosić krótkie paznokcie. :)
    Kolor śliczny, bardzo w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio bardzo skróciłam moje paznokcie ale takie coś raz na jakis czas dobrze im zrobi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham róże na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolory, zwłaszcza na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie lubię zbyt dlugich paznokci u siebie, więc taka długość podoba mi się :) a kolor, czadowy :) lubię lentilki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy odcień różu zawsze mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle uniwersalny kolor :)
    na co dzień i od święta jak to mówią ;)

    wpisuję na listę produktów do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żałuję bardzo że nie mam dostępu do lakierów Catrice

    OdpowiedzUsuń
  9. Długość akurat, zwłaszcza przy kwadratowym wykończeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przeuroczy, mój będzie :) bardzo ładne pazurki, ja jestem posiadaczką krótkich i bardzo mi sie takie podobają pomalowane :) a zmywacz z essence trudno dostępny jest, ja robię zapasy, jak dorwę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny ten lakier :D Ja obecnie też mam takie krótkie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest piękny, ostatnio podobny kupilam w SP i zapomnialam o nim :D (firmy niestety nie pamietam, a nie mam go przy sobie)
    Musze nadrobic, bo Twoj niezmiernie mi sie podoba, a nie chce dublowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już jest na mojej liście:-) uroczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krótkie wyglądają równie ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny lakier i bardzo fajna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nazwa przednia :) A lakier piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Róże w lato sa super Ja mam co2 hoi hai z catrice :D jest trochę ciemniejszy ale niesamowicie długo się trzyma i mam zamiar kupić jeszcze trochę z catrice :D mam nadzieje że się nie zawiodę na firmie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje paznokcie też ostatnimi czasy noszą się krótko, po dłuższym czasie z "zapuszczonymi" wydaje mi się że takie prezentują się ładniej, zwłaszcza w letnich (w moim wypadku) głównie pastelowych kolorkach. Catrice bardzo lubię! Właśnie za konsystencje, trwałość, niepowtarzalne nazwy i kolory, a ten Twój jest śliczny, bo niby różowy neon, a jednak nie aż tak agresywny jak zwykle są te odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba :)
    Iście wakacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolor i piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio polubiłam lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Od Catrice właśnie nabyłam top coat i jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. LOVE lentilky, LOVE Catrice i ich nazwy kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie napiszę nic oryginalnego, śliczny kolor, a przy Twoich dłoniach i krótkie paznokcie prezentują się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  25. boski.., nasycony... i tak zauważalny, że oooooo :D

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wygląda ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam i ja! lubię ten kolor za intensywność, zawsze zwraca na siebie uwagę i dostaje komplementy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie jest obiektywna, ale mnie się te krótsze dużo bardziej podobają, do tego w połączeniu z takim ostrym koralo-różem wygląda bosko.
    Zmywaczy i u mnie w Gdańsku nie ma, niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię taką długość paznokcia u siebie :)
    Kolor na paznokciach wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo podobają mi się takie kolory:) ten jest naprawdę śliczny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.