Urodzinowo!

niedziela, 25 sierpnia 2013


Moje poczucie czasu doznaje ostatnio niekontrolowanych perturbacji. Gdyby ktoś zapytał mnie, jak długo prowadzę bloga, z naturalną sobie precyzją odparłabym - OD ZAWSZE! Tymczasem, o czym przekonał mnie komputerowy kalendarz, minęły dopiero dwa lata. 

Mój blog obchodzi dzisiaj swoje drugie urodziny. Pisanie niezmiennie sprawia mi dużą przyjemność, dlatego na moją blogową przyszłość spoglądam z dużym optymizmem


W ramach urodzinowego prezentu, planowałam wybrać się do likwidowanej aktualnie Sephory przy Rynku Głównym w Krakowie. Przeceny sięgają nawet 70%! Niestety, na co wskazują puste szafy, półki i półeczki, nie tylko ja wpadłam na pomysł skorzystania z cenowych okazji. Aktualnie, do kupienia pozostał już tylko sam lokal :) 


Życzę Wam (i sobie) dobrego, słonecznego dnia. 
Dziękuję, że do mnie zaglądacie!


Podobne wpisy

55 komentarze

  1. Kolejnych równie przyjemnych rocznic życzę, Niecierpku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę kolejnych lat pełnych pasji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat, sto lat dla Twojego blogaska i dla Ciebie też ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!
    Niecierpku, życzę Ci, aby Ten Blog był Twoją radością jak najdłużej! No i oczywiście nieograniczonej rzeszy zainteresowanych Twoimi wpisami Obserwatorów, którzy aktywnie będą się udzielać w życiu Twojego Bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Jednym z moich ulubionych wpisów był ten z "pocieraniem się o Barbakan" - aahahahahahaaaa! :D

      Usuń
  5. Życzę Ci kolejnych takich urodzin i dużo wytrwałości w pisaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę kolejnych lat blogowania i wytrwałości w pisaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma sprawy, cała przyjemność po naszej stronie :) Wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog świetnie się czyta, a oprawa graficzna jest perfekcyjna!
    wszystkiego dobrego dla Ciebie i bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat sto lat i jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisz ile wlezie i jak długo tylko się da, moja blogowa przygoda zaczęła się od Twojego bloga i zawsze chętnie tu wracam. Sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja Ci chciałam podziękować, za to, że tego bloga prowadzisz i że mogę go czytać z taką radochą, życzę Tobie i po części też sobie byś była tu jeszcze bardzoooooo dugooooo
    Ps. A wczoraj będą w empiku na rynku, polując na książki, się zastanawiałam dlaczego tyle ludzi sephorze i niestety nie wpadłam na to, że i tam wyprzedaż, o ja głupia! Choć patrząc na ilość osób na m2 tam nie dziwi mnie, że było już na półkach pusto

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejnych lat udanego blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i życzę dalszego, tak udanego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego najlepszego Niecierpku, samych dobrych chwil i kolejnych dwóch lat!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze wielu kolejnych dwójek Ci życzę kochana i gratuluję wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkiego najlepszego z okazji drugiego blogowego roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę ci niezliczonej ilości pomysłów na nowe posty i wielu następnych lat blogowania :) miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego! :)

    Tez miałam plan odwiedzić tę Sephorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego naj:] ja zajrzałam do sephory w piątek i było jeszcze sporo towaru, ale ceny dla mnie śmieszne, obniżkę o 20% to normalnie mamy w sephorach i nie trzeba wtedy przebierać w ograniczonych kolorach;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne 2 lata! :) Kolejnych wspaniałych lat blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepszego ! Masy kosmetyków do testowania, całodobowej weny i żeby Cię chęci nigdy nie opuszczały ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Samych cudowności! Radości z prowadzenia bloga i spełnienia kosmetycznych marzeń : ))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaglądanie tutaj to czysta przyjemność :) Oby więcej takich lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielkie gratulacje :) To już masa czasu, a my z każdym dniem coraz bardziej uwielbiamy Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najBlogowszego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W takim razie życzę dużo, dużo natchnienia do kolejnych postów przez kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego dobrego z okazji blogowych urodzin :) Oby pisanie stale i wciąż sprawiało Ci przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nieustającej pasji blogowania i 1000 najlepszych kosmetyków! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudownych kolejnych rocznic;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Bo do Ciebie zawsze warto wpaść :D Wszystkiego dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  31. gratulacje! i kolejnych równie owocnych latek :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje! Życzę kolejnych dwóch lat, albo i więcej! :)

    Mnie 2 lata bloga minęły w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję! I życzę jeszcze wiele takich lat :) :*

    OdpowiedzUsuń
  34. serdecznie gratuluję i życzę dalszej przyjemności z blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sto lat Niecierpku i kolejnych lat z nami. Bez Ciebie jakoś źle by tu było....

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję:))
    Życzę Ci (i nam;)) żebyś była z nami jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluje i Wszystkiego Najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. zycze kolejnych blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie dziękuję za wszystkie ciepłe słowa! Moc buziaków! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.