Piegowaty miętus!

czwartek, 22 sierpnia 2013


Kurację wzmacniającą i poprawiającą wygląd moich paznokci uważam za zakończoną. Wytrwałam 11 dni, co, zważywszy na zaawansowane lakieromaniactwo, wydaje się być całkiem niezłym wynikiem. O moich przemyśleniach związanych z przebiegiem i rezultatami olejowania opowiem innym razem - panowanie nad dzisiejszą notką przejmują lakiery!


Do wykonania miętowego manicure z piegowatym, białym akcentem użyłam dwóch produktów. Pierwszy z nich to lakier opatrzony numerem 06, wchodzący w skład kolekcji Life Nail Lacquer i wyprodukowany dla sieci drogerii Super-Pharm. W ofercie znajduje się kilka bardzo udanych kolorów, polecam zerknąć przy okazji najbliższych zakupów :)


Za piegowaty efekt odpowiedzialny jest top marki Vipera z popularnej kolekcji Roulette. Po numerem 36 kryje się przeźroczysta baza nasycona małymi, białymi kropkami i nieco większymi kwadratami. Zdobienie jest proste, ale zarazem bardzo efektowne - uwielbiam produkty wykończeniowego tego rodzaju!


Miętowy lakier o kremowym wykończeniu i delikatny top tworzą połączenie bezpieczne i całkiem uniwersalne. Kolor szczególnie ładnie prezentuje się na opalonych dłoniach. Zresztą, jako miłośniczka miętowych odcieni nie jestem w swoich sądach wystarczająco obiektywna - mnie podobają się w każdych okolicznościach, w połączeniu z czymkolwiek :)


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Nail Repair Micro Cell 2000, dwie cienkie warstwy miętowego lakieru Life, warstwę piegowatego topu Vipera oraz top Seche Vite


Zdaję sobie sprawę, że przerwa od lakierów wyszła moim paznokciom na zdrowie, przyznam jednak, że noszenie manicure sprawia mi ogromną frajdę. Ot, kropka nad i :)

Jak się Wam podoba?

- pojemność:
   - lakier bazowy: 5,5 ml
   - piegowaty top - 12 ml
- cena:
   - lakier bazowy - ok. 6 zł
   - piegowaty top - ok. 10 zł
- dostępność:
   - lakier bazowy - sieć drogerii Super-Pharm
   - piegowaty top - stoiska marki Vipera, sklep internetowy producenta


Podobne wpisy

66 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. pomyślałam o tym samym :D
      ślicznie się prezentuje całość ! :)

      Usuń
  2. Śliczne, oba lakiery są cudowne, a efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne połączenie;) Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że Viperowe topy coraz bardziej przykuwają moją uwagę. Już sobie jeden upatrzyłam, teraz tylko czekać na okazję do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, nie wiedziałam że super pharm ma takie lakiery:)
    Top Vipery podoba mi się bardzo bardzo, zwłaszcza, że będzie pasował właściwie do każdego kremowego lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, biała ruletka też by mi się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna mięta, a ta Vipera baaardzo mi się podoba!! Aż muszę wejść na stronę producenta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie proste a zarazem urocze połączenia :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bladego pojęcia nie miałam, że SP ma swoje lakiery! :D Po tym jednym wnioskuję, że na dodatek udane. Oba lądują na moją chciejlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten top dodaje niesamowitego uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo subtelnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Vipera prezentuje się bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się te piegi Vipery podobają :D
    Tez ciężko mi nie malować paznokci dłużej niż tydzień. Nie wytrzymałabym np miesięcznej kuracji :p Dlatego najczęściej zmywam lakier wieczorem...nakladam po kolei co tam mam + jeszcze troszkę rano a po południu maluje na jakis kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Paznokcie wygladaja przepieknie :) Sa idealnne ;)
    Kolor pieknie prezentuje sie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie, aż nabrałam ochoty na taki wykończeniowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tych topów z Vipery nigdy jeszcze nie widziałam, a wygląda rewelacyjnie! Muszę się rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam mięte na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super efekt :) naprawde swietnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny mani, piękny i delikatny :)
    Powiedz mi, jak u ciebie wygląda noszenie lakiery z TOPem?
    jak długo go już masz na pazurkach? czy długo wytrzymuje?
    mi jakoś dziwnym trafem topy psują cały mani już na 2-3 dzień ;( są pajęczynki... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery pokryte topem mogę nosić przez tydzień lub dłużej. Z nudów zmywam je szybciej :)

      Usuń
  20. Ale to świetnie wygląda;)
    ten kolor strasznie mi przypomina mój z coral prosilk;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna miętka i super na niej wyglądają te piegi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba jednak muszę zainwestować w ten top Vipery ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie spodobal się top z vipery!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł, bardzo trafne połączenie!
    Skojarzył mi się z... pastą Colgate, o której kiedyś u siebie wspominałam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Aj jak ślicznie! Przypomina mi to wzór mojego pajacyka, który nosiłam jako malutka dziewczynka :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor jest piękny, ale ja nie umiałabym go nosić. Nie jestem po prostu przekonana do chłodnych barw. Preferuję bardziej zgaszone kolory, a jeśli jakiś mocny odcień to czerwień / róż / pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba przestanę tutaj zaglądać bo co rusz to zazdroszczę Ci pazurków;) Świetne kolorki, wzory i wielkości - SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Od dłuższego czasu szukam Vipery, w połączeniu z tym odcieniem prezentuje się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O proszę, ja przed chwilką też wymalowałam nowo zakupioną miętkę eveline:) top świetnie się prezentuje,może Znajdę gdzieś viperę u siebie?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. o jak to swietnie wyglada :) bardzo mi sie podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Całość robi wrażenie, chyba muszę poszukać tego topu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Połączenie przeurocze i takie wdzięczne :)
    Z lakierów Life mam 15, wściekleneonowy róż i muszę przyznać, że jest fenomenalny. Nakłada się bardzo przyjemnie, wysycha też i jeszcze wspaniale błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajurski ten odcień, muszę sprawdzić czy mają też szmaragdowy - jawnie śmieję się z przepowiedni Pantone, ale szmaragd na paznokciach bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda jak śnieg na błękitnym niebie, co jest nie realne :D ale piękne!

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne te kropeczki, takie drobniuskie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten top bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. przepiękny efekt, ten top jest magiczny ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. Piegusek fajny, ciekawe czy gdzieś go znajdę u siebie stancjoarnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.