Ośla łączka!

poniedziałek, 26 sierpnia 2013


Wodne naklejki zaaferowały mnie na całego, czego naocznym dowodem jest dzisiejsza notka. Efektem moich eksperymentów jest letni, mocno łączkowy manicure utrzymany w odcieniach bieli, różu i fioletu


Na temat paznokciowej kalkomanii przeczytacie TUTAJ. Dodam tylko, że aplikacja naklejek nie sprawia najmniejszego kłopotu - wymaga precyzji nie większej niż przy tradycyjnym malowaniu paznokci lakierem. 


Jako bazę zastosowałam biały, kremowy lakier marki Inglot, o zakupie którego napomykałam TUTAJ. Przyznam, że jestem z niego ogromnie zadowolona - dwie warstwy pozwalają na osiągnięcie gładkiego, jednolitego, mocno kryjącego efektu


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Micro Cell 2000, dwie cienkie warstwy białego lakieru Inglot, naklejki Nail Water Decals oraz warstwę topu Seche Vite. Całość trzyma się bez zarzutu, zupełnie jak zwykły lakier do paznokci

W kwestii wielkości naklejek, co do zasady udało mi się uniknąć pustych przestrzeni przy bokach paznokci. Folia okazała się za mała właściwie tylko na kciuk - tam, przy pomocy patyczka kosmetycznego i lakierów do paznokci domalowałam brakujące fragmenty kwiatów (możecie zobaczyć to na drugim zdjęciu od góry).


Jak się Wam podobają wodne naklejki nałożone, dla odmiany, na wszystkie paznokcie? Myślę, że manicure tego rodzaju doskonale skomponuje się z prostą, mono-kolorową garderobą i czarno-szaro-białymi dodatkami. Polecam!

- pojemność: kartonik z 10 naklejkami różnej wielkości
- cena: ok. 2 $
- dostępność: sklep internetowy (KLIK)


Podobne wpisy

58 komentarze

  1. Mi się również podoba, pozaglądam na allegro może znajdę jakiś wzór dla siebie :) Co do wyglądu: i w przypadku jednego paznokcia, i w przypadku wszystkich wyglada to naprwdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zachwycona *.*
    omg jakie to cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za wzorami na paznokciach, ale ten jest po prostu piękny! *.*
    Do zwiewnej sukienki, na wesele- super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miły dla oka mani,świeży i nieprzeładowany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają bardzo ładnie, bez kiczu jak to w przypadku takich naklejek lubi być ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podobają mi się te naklejki. Gdyby nie fakt, że nie chce mi się sprowadzać ich ze stanów, pewnie już bym je miała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3x Ł? ładne, łatwe, łał (^^)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie to wygląda :)
    ja narazie nosze pierwsze wodne naklejki i już 3 dzień się spisują bardzo dobrze :)
    testuję przy okazji życiowość nowego szaraczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę spróbować te wodne naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemny dla oka efekt :) Byłam ostatnio w Inglocie, ale myślę, że wybiorę się jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne! Niesamowicie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne. Też takie chce! Ciekawe czy w Polsce będzie łatwiej dostepne bo ceny dostawy przerażają.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale przepiękne, uwielbiam kwiatowe pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wzór mają te naklejki! Naprawdę uroczo wyglądają, są bardzo dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczna ta kalkomania, taka delikatna i kwiatowa, no cudo jednym słowem.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne!;) nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne, słodkie i ... eleganckie :)
    Nawet na wszystkich paznokciach nie są nachalne, wręcz przeciwnie : delikatne i subtelne.
    Pokusiłabym się o takie mani, szkoda, że są tak słabo dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie piękne są te naklejki! po prostu cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem wzór idealny :) tak samo kolory, chciałabym umieć zrobić taki mani nie naklejkami, a lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niecierpku jestem zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie! Kolorowo ale nie kiczowato :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aleeee..Boskiee paznokcie !! Tez bym chciała takie !!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie jestem fanką naklejek ale efekt robi wrażenie :) jak najbardziej na plus.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogólnie nie lubię tego typu ozdób, ale u Ciebie naprawdę pięknie się to prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale to przepięknie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyglądają te naklejki :)
    Ja jeszcze nie miałam żadnych wodnych naklejek, muszę jakieś w końcu zamówić ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba efekt na wszystkich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jezu jakie to jest ładne! Gapie się na twoje ręce już 5 minut :) akwarelki!

    OdpowiedzUsuń
  30. przepięknie to wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. wiosenno - letni klimacik pasuje teraz idealnie, cudne!

    OdpowiedzUsuń
  32. ależ one są śliczne.. wyjątkowo mi się taki wzór podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  33. fantastyczne naklejki ;) całość super

    OdpowiedzUsuń
  34. prześlicznie! tak wesoło i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo eleganckie i oryginalne. Masz rację - najlepiej będą wyglądać z gładką sukienką, choć i z jeansami powinny korespondować:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mega WoW :) bardzo mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.