Nail Water Decals - kalko-mani-mania!

czwartek, 1 sierpnia 2013


Ogromnie lubię estetyczne, subtelne zdobienia paznokci. Niestety, w parze z zamiłowaniem nie idą umiejętności - każda próba odtworzenia upatrzonych w Internecie wzorków i malunków przynosi rezultat na wpół komiczny, na wpół rozpaczliwy. Z odsieczą przychodzą, co prawda, producenci akcesoriów do paznokci oferując szeroką gamę naklejek imitujących kolorowe, misterne zdobienia, często okazuje się jednak, że są to gadżety mało elastyczne, łatwo strzępiące się i słabo przylegające do płytki paznokcia. Zdecydowanie lepszą alternatywą są naklejki wodne, zwane z angielska Nail Water Decals. Odkryte niedawno przebojem wdarły się na moje paznokciowe salony


Decyzja o zakupie była, jak to zwykle w moim przypadku, spontaniczna i niespecjalnie przemyślana. Przeglądając ofertę jednego ze sklepów internetowych moją uwagę przyciągnęły intensywnie kolorowe, kwiatowe naklejki. Na próbę wybrałam cztery wzory - gdybym w chwili zakupu wiedziała, że przypadną mi do gustu jak żadne inne, przygarnęłabym znacznie więcej.


Nail Water Decals to rodzaj kalkomanii. Część z Was z pewnością pamięta zabawę polegającą na precyzyjnym wycinaniu wzoru nadrukowanego na specjalnej, przeźroczystej folii, moczeniu go w wodzie i naklejaniu na wybrane przedmioty. Mój Brat był prawdziwym mistrzem w oklejaniu modeli samolotów i czołgów! :) 


Aplikacja naklejek na paznokcie przebiega analogicznie. Na kartoniku znajdują się wzory wielkości mniej więcej odpowiadającej płytce paznokcia. Przy pomocy małych nożyczek należy wyciąć odpowiedni kształt. U nasady moje paznokcie posiadają wyraźnie zaokrąglony kształt - do takiej postaci przycinam naklejkę. W długość nie ingeruję - po przyklejeniu folię skrócić można papierowym pilniczkiem

Przyciętą kalkomanię zanurzam w wodzie na 15-30 sekund. Po tym czasie właściwa folia ze wzorem oddziela się od kartonika. Pęsetą delikatnie ściągam folię i umieszczam ją na płytce paznokcia pokrytej uprzednio kolorowym lakierem bazowym. Całość delikatnie równam, po czym pokrywam warstwą topu utrwalającego (w moim przypadku jest to połączenie Seche Vite i Essie Good to Go --> w odpowiedzi na Wasze pytania - tak, topy bardzo ładnie się połączyły i z powodzeniem można je stosować w duecie).


Przyznam, że przy pierwszej aplikacji naklejki nieco mnie zaskoczyły. Niech Was nie zmyli ich biały kolor. To jedynie kartonik, na którym umieszczona jest kalkomania. Sama folia jest przeźroczysta, dlatego przed nałożeniem paznokcie pokryć należy wybranym kolorowym lakierem - w przeciwnym razie pod zdobieniem widoczny będzie naturalny odcień płytki paznokcia. 

Po zdjęciu folii z kartonika względnie szybko należy przenieść ją na paznokieć. Procedurę znacznie ułatwia zanurzenie palca w wodzie - naklejka błyskawicznie przylega do wilgotnego paznokcia. Po aplikacji folię można delikatnie wyrównać, rozprostować i naciągnąć. Na wzorku nie pozostają nieestetyczne linie i załamania typowe dla drogeryjnych naklejek. Wystającą część bez trudu usuwa kilka pociągnięć pilniczka. Całość zdobienia pokrywam hojną warstwą topu utrwalającego, co nadaje ładny połysk, a ponadto zabezpiecza folię przed uszkodzeniami mechanicznymi. Dla pewności, paznokcie maluję na zakładkę

Zapewniam, że sam opis nakładania naklejek jest znacznie dłuższy i żmudny niż ich rzeczywista aplikacja. Wystarczy spodek z wodą, małe nożyczki i pęseta. Całość przebiega całkowicie bezproblemowo i, o dziwo, szybko


Spośród wzorów, które wybrałam wszystkie reprezentują opcję mocno kwiatową. Zależało mi na wyraźnym, mocno letnim efekcie. Póki co, kalkomanię noszę na palcu serdecznym, nie wykluczam jednak pokrycia wzorem wszystkich paznokci. Myślę, że mocno kwiatowy manicure sprawdzi się idealnie do stonowanej, czarnej sukienki. Ot, prawem kontrastu. 


Nail Water Decals uważam za znakomitą alternatywę dla tradycyjnego lakieru do paznokci. Szaleć można ze wzorami, kolorami lakieru bazowego i wykończeniami (polecam zwłaszcza nawierzchniowy top matujący). Efekt za każdym razem zachwyca, gwarantuję! :)

- pojemność: kartonik z 10 naklejkami różnej wielkości
- cena: ok. 2 $
- dostępność: sklep internetowy (KLIK)


Podobne wpisy

44 komentarze

  1. są przepiękne, dają zachwycający efekt : D

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze słyszę, ale efekt cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A pokażesz te wielkie granatowe kwiaty?
    Jejku, jakie one ładne :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam za małą płytkę paznokcia, gdyby nie to już bym je zamówiła, śliczne są, serio serio.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam przyjemności z takimi cudami, bo zawsze wydawało mi się to nierealne do utrzymania w dobrym stanie. Ale wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już kolejny raz je widzę na blogach i coraz bardziej chcę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kwiatowy wzór jest prześliczny.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądają te kwiaty, wszyscy kuszą wodnymi naklejkami, muszę jakieś sobie zamówić:D

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podobaja mi sie te niebieskie kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, wypatrzyłam już z oferty kilka dla siebie :D No i mają też rzęsy Ardell, żyć nie umierać!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie sie prezentują, ale chyba cierpliwości mi brak :D

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne, mi niestety brakuje cierpliwości do zdobienia paznokci, więc chyba się skuszę na te naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Extra:) Ale ja w te klocki nie jestme dobra:/ Wyszło by tragicznie , ale bardzo mi sie podoba♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Na prawdę piękne, ciekawa jestem jak będą wyglądać bratki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie wygląda taka folia na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są ale chyba nie umiałabym się zdecydować na konkretny wzór - przecież tam jest ich cała masa ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczny efekt:) Bardzo mi się to spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi sie to podoba. Jak doprowadze paznokcie do porzadku, sprobuje ogarnac te naklejki:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt podoba mi się bardzo, nie sądziłam, że takie niepozorne naklejki mogą tak fajnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się zawsze wydawało,że to trwa strasznie długo :) Swietnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla moich dwóch lewych rąk jeśli chodzi o jakiekolwiek wzorki na paznokciach ta opcja wydaje się być całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie, muszę sobie sprawić te wodne naklejki, co by się mnie znowu pytali, czy sama malowałam paznokcie tak ładnie :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę, po prostu musze je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaciekawiły mnie te wodne naklejki :)
    Bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te naklejki są przepiękne, wyglądają jak małe dzieła sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne i jakie proste w aplikacji! Będę musiała w końcu sama wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No masz, znów pokuszenie... Nie wiedziałam, że to takie łatwe. Efekt wygląda na mozolne godziny pracy

    OdpowiedzUsuń
  30. Niecierpku skutecznie rozbudzilas moje chciejstwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne, ale nie jestem przekonana do tej formy zdobienia paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne,powinnam się zaopatrzyć w kilka sztuk:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie to wygląda! Gdzie można zakupić takie cuda?

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne są te naklejki na paznokcie ! Spodziewałam sie wyższej kwoty a tutaj tak miłe zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak aplikowac takie naklejki na dlugich paznokciach? Mecze sie i mecze a pecherzykow robi sie coraz wiecej :/ na krotkich paznokciach wychodzi idealnie...a te naklejki sa dosc dlugie i powinny pasowac na dlugie a one sie dziwnie roluja przy koncach i jest tragedia...nie wiem czy cos zle robie czy one poprostu sa kiepskie. Prosze o rade :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak aplikowac takie naklejki na dlugich paznokciach? Mecze sie i mecze a pecherzykow robi sie coraz wiecej :/ na krotkich paznokciach wychodzi idealnie...a te naklejki sa dosc dlugie i powinny pasowac na dlugie a one sie dziwnie roluja przy koncach i jest tragedia...nie wiem czy cos zle robie czy one poprostu sa kiepskie. Prosze o rade :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejki używałam jedynie na stosunkowo krótkich paznokciach, stąd trudno mi odpowiedzieć na Twoje pytanie. Podejrzewam, że przy długim paznokciu w grę wchodzą nierówności i zakrzywienia płytki, które uniemożliwiają idealnie równe przyklejenie folii. Myślałaś o skróceniu paznokci?

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.