Densfiołek!

środa, 28 sierpnia 2013


Bohaterem dzisiejszej notki - paznokciowej, a jakże - jest mocno energetyczny, niebiesko-fioletowo odcień z dużą porcją drobnego, błyszczącego shimmeru. Densfiołek - ta nazwa mówi wszystko!


Na lakier z kolekcji Colour Alike trafiłam podczas zakupów w sklepie internetowym dystrybutora. Nie mogłam oprzeć się jego fiołkowej urodzie, dlatego razem z odżywką w formie olejku (wspominałam o niej TUTAJ) trafił do wirtualnego koszyka :> 




Densfiołek (nr 209) to bardzo mocno napigmentowany odcień łączący tony niebieskie i fioletowe. Niestety, mój aparat jakby zapomniał o tych drugich, ponieważ na zdjęciach na pierwszy plan wybiły się niebieskości. Tymczasem, kolor określiłabym jako dużo mniej oczywisty i bardziej zróżnicowany. W zależności od stopnia padania światła mieni się fiołkowo, innym razem mocno niebiesko.  


Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Micro Cell 2000, dwie cienkie warstwy fiołkowego lakieru Colour Alike oraz top Seche Vite. Całość, jak na produkty quasi-brokatowe przystało, nosi się bez zarzutów. Zmywanie, o dziwo, nie przysparza większych kłopotów.  


Jak się Wam podoba Jego Dyskotekowość Densfiołek? :) 

- pojemność: 8 ml
- cena: 9,50 zł
- dostępność: drogerie internetowe, sklep internetowy dystrybutora (KLIK), portale aukcyjne


Podobne wpisy

47 komentarze

  1. O ja, jaki ładny! A wczoraj zamawiałam lakiery z CA, gdybym widziała ten post wcześniej, to bym dorzuciła do koszyczka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, myślałam, żeby dodać notkę wcześniej, ale lenistwo zwyciężyło, wybacz :)

      Co kupiłaś? :]

      Usuń
    2. Trzy lakiery z nowej serii typografia - F, H i J :)
      W sumie ten J może być podobny :)

      Usuń
  2. już kilka razy robiłam do niego podejście i jakoś nie mogłam się zdecydować :) a on taki ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fioletu nie wiedzę ale kolorek ślicznie się mieni :) Efekt końcowy super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięny efekt,a nazwa choć śmieszna,to idealnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, bije od niego energia :)
    Lubię takie niejednoznaczne kolory :)
    Piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor. Na paznokciach nie widac tego fiołka, ale w buteleczce owszem, więc wierzę,że tak jest. Uwielbiam takie lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo naklejka na spodzie!! Wcześniej ich nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam niebieski na paznokciach.Ten prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam go na stopach, to najpiękniejszy lakier do paznokci na świecie dla mnie <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest moc :D Podoba mi się. Muszę zbadać ich stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze dodam zachwyt nad Twoimi pazurkami :) Ah!!!

      Usuń
  11. Fiolety, które zakolegowały się z niebieskim bardzo ciężko uchwycić :D. To zielone w środku wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej chyba podoba mi sie nazwa, bardzo pozytywna :)
    sam lakier piekny, mocny, az magnetyczny. Ale z takimi na wlasnych dloniach czuje sie zle

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudna niebieskość !!! Piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam szafirki, ten bardzo zacnie prezentuje się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam już ten kolor nie raz na blogach i za każdym razem oczy mi się do niego śmieją :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Przytakuję obiema rękami, obiema nogami i każdą częścią ciała, zgadzam się! :D

      Usuń
  17. Ale bombowy kolor! no i nazwa świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. oczarował mnie <3 swoją drogą podoba mi się w lakierach Colour Alike to,że mają takie fajne nazwy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzdycham do tego lakieru już kilka miesięcy- teraz wiem, że muszę go kupić:) PIĘKNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny lakier :)
    A ten fiolet widać na zdjęciach, szczególnie po prawej stronie buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nazwa jak najbardziej trafiona :P

    OdpowiedzUsuń
  22. A cóż to za nazwa taka śmiszna^^

    Gęsta, migotliwa masa metalicznych, niebieskich drobinek. O, to lubię. Jest piękny, w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Wiem, że to nie do końca niebieszcz, tylko fiołkowy, ale bardziej pasowało mi uzyć słowa niebieski, o!

      Usuń
  23. Piękny kolor, idealny na jesień, warty wypróbowania:)

    http://greeneyesinmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolor ;) Pięknie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. podobny mam z maybelline colorama, numerku nie pamiętam ale nie wiem czy dostępny jest w Polsce... ale wiem, że w niemczech tak :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ostatnio na panzokciahc kroluje wszelakie odcienie niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiekny, mam z Colour Alike cos podobnego z zeszłego roku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.