Wielkie powroty, małe zmiany, nowe miłości

środa, 31 lipca 2013


Wszystko, co dobre szybko się kończy, doświadczam tego boleśnie odkąd tylko samolot dotknął płyty krakowskiego lotniska. Wakacje udały się wspaniale - wróciłam lżejsza o kilka kilogramów stresu, bogatsza o piękne, słoneczne wspomnienia i uśmiechnięta od ucha do ucha - o, tak, mniej więcej: 

:)

Podczas wakacji przeszłam w tryb kosmetycznego minimalizmu - sięgałam jedynie po kremy z wysokim filtrem, balsam ochronny do ust i tusz do rzęs. Przyznam, że wyszło mi to na zdrowie, skoro odpoczywać, to na całego i od wszystkiego! 

O ile moja foto-wrażliwa cera całkiem dobrze zniosła wakacje, o paznokciach nie mogę powiedzieć tego samego. Pod wpływem dużej ilości słońca, słonej wody i grzebania w piasku w poszukiwaniu morskich żyjątek, lakier (ostatecznie kobaltowy!) mocno zbladł, starł się przy końcówkach, a gdzieniegdzie nawet odprysnął. Jako że nie zabrałam buteleczki z lakierem w celach poprawkowych, pod koniec urlopu mój manicure zdecydowanie bardziej odstraszał niż przyciągał spojrzenia. Po zmyciu lakieru stwierdziłam, że paznokcie wymagają radykalnych kroków, o, takich, na ten przykład:


Paznokcie obcięłam aż do granicy opuszków. Są króciutkie i malutkie. Pomalowane lakierem w żywym kolorze przypominają mi cukiereczki :) Staram się przyzwyczaić do nowej długości - wbrew pozorom to nie takie proste!


A propos, czy wspominałam, że w lipcu odkryłam dwa paznokciowe cuda? Pierwszy to lakier do paznokci Rimmel z linii Salon Pro w soczyście malinowym odcieniu Jazz Funk, który w trakcie promocji w Rossmannie kosztował mnie zaledwie kilka złotych. 


Drugim odkryciem są wodne naklejki na paznokcie - coś w rodzaju kalkomanii, o ile pamiętacie wątpliwej urody dekoracyjny wynalazek, który bił rekordy popularności u schyłku PRL-u. Naklejki, które sobie upatrzyłam (o, TUTAJ) posiadają fenomenalne, kwiatowe motywy. Zachwyciły mnie jakością, prostotą aplikacji i ceną, rzecz jasna. Ale o tym opowiem następnym razem, to temat na dłuższą pogawędkę :)


Tymczasem, na rozpakowanie czekają dwie pękate walizki. Do niebawem!

P.S. Nie za krótko? :>


Podobne wpisy

62 komentarze

  1. Chciałabym mieć takie ładne paznokcie, które nawet odrobinę krótsze wyglądają nadal zachwycająco. Niestety moja płytka ma długość połowy twojej :D. Piękny ten lakier z Rimmela, świetnie komponuje się z naklejką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojej obserwacji wynika, że długość płytki mamy podobną, jak zwykle nie doceniasz swojej urody, zoilo :*

      Usuń
  2. Nie za krótko... po mojemu pazurki wyglądają ślicznie, a jako właścicielka takowych też Cię pocieszę, że taka wersja jest bardzo wygodna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, krótkie paznokcie są nieprawdopodobnie wygodne, doceniam to zwłaszcza przy aplikacji balsamów do ciała! :)

      Usuń
  3. piękny kształt paznokci :) i wcale nie wyglądają na krótkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu ze standardową długością jaką zwykłam nosić są ultra krótkie :)

      Usuń
    2. rozumiem Cię bo też mam takie uczucie jak jestem zmuszona obciąć, ale Twoje bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  4. Nareszcie wróciłaś:))) Paznokcie są piękne i bardzo zainteresowałaś mnie tymi naklejkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, jestem! Do bloga mi się ckniło, tym bardziej mi miło, że nie tylko mnie :)

      Usuń
  5. Jakie Ty masz cudne paznokcie! ślicznie wygląda ta naklejka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! A co do naklejek, to świetna sprawa, zakupiłam kilka wzorów, z przyjemnością co nieco o nich opowiem :)

      Usuń
  6. Ultra krótkie? Mimo wszystko zachwycające.
    Rimmelek świetnie się komponuje z tą kalkomanią.
    Wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naklejki cudne, niestety ja ostatnio nosze krótkie paznokcie i choć kolorowe lakiery zawsze mile widziane to juz zdobienia odpadają :) a salon pro jest jednym z ulubieńców i u mnie bardzo trwały zawsze tydzień do pierwszego uszczerbku ( a mam co robić w domu jako jedyna pełnoletnia kobieta :D )

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna długość paznokci! Widać, że są mocne i zadbane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super print na naklejkach :) bardzo ładnie sie komponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. idealnie! ja tez obcięłam i bardzo dobrze mi z tym :) ozdoba kwiatowa też świetnie się prezentuje. lakier piękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam malinowe kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy masz długie czy troszkę krótsze paznokcie to one i tak są śliczne:) Zazdroszczę Ci ich :))
    Bardzo mi się podoba ten motyw kwiatowy! Cudo !
    Mnie ta seria lakierów jakoś nie może do siebie przekonać. Mam jeden w swojej kolekcji, ale nie dogadujemy się za dobrze :((

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te naklejki. Muszę się za nimi rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękne paznokcie i kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta kalkomania jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze usłyszeć, że wróciłaś wypoczęta i pewna pozytywnej siły. :) Paznokcie są przepiękne, długość jest idealna, moja ulubiona i Tobie też w niej do twarzy. Czy te naklejki są dostępne w Polsce? Czekam z niecierpliwością na posta

    OdpowiedzUsuń
  17. Paznokcie nie głowa - odrosną :)
    Podoba mi się ta kalkomania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie, że wakacje się udały. nigdy nie miałam ochoty na takie naklejki, ale teraz myślę sobie.. czemu nie? :D mogłabym. opowiedz o nich bardziej.
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne :) nie martw się - zanim się przyzwyczaisz do takiej długości, to odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wcale nie za krótkie, śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka długość jest idealna (moim zdaniem) ;) paznokcie wyglądają super!
    ^^ tak właśnie poznałam, że to naklejki, które pokazywałam u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. naklejka wygląda bosko! Długość pazurków ciągle przyzwoita, nim się obejrzysz odrosną. Nie zabrałaś żadnego lakieru? przecież on by Ci miejsca w ogóle nie zajął;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne te naklejki, muszę je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  24. Są w sam raz :) A te naklejki są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Długość płytki paznokcia jest w sam raz :)
    Bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie mieć taką płytkę, że nawet krótkie paznokcie wyglądają na długie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. może i krótkie, ale nadal piękne masz te paznokcie :)
    te naklejki bardzo łady mają wzór a kolor lakieru jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Nowy look paznokci bardzo ładny :)
    Podobają mi się bardziej niż wersja dłuższa.

    OdpowiedzUsuń
  29. Na pewno nie są za krótkie :) Bardzo wygodna długość. Kwiatuszki na palcu serdecznym są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Naklejki cudowne! Czekam na posta poświęconego całkowicie im :)
    I lakier też fajny, u mnie rimelki były wymiecione :)

    OdpowiedzUsuń
  31. w takich króciuttkich też Ci bardzo dobrze : D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne pazurki, a naklejka bardzo fajna i ładnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie to wygląda, a krótsze paznokcie wydają mi się bardziej eleganckie - nie wiem jak to wytłumaczyć ;) Zresztą te wcale nie wyglądają na krótkie ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Mimo, że pazurki masz krótkie i tak pięknie wyglądają :) A naklejki wodne są zachwycające, na paznokciach wyglądają jak ręcznie malowane kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne paznokcie;) kolorek i naklejki świetnie się prezentują;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niecierpku, Twoje paznokcie czy są krótkie czy długie to wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jezu jakie cudne paznokcie <3 te naklejki rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne,zadbane paznokcie,a kolor lakieru piękny.

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne pazurki, mnie zachwycają nawet w tej ultra krótkiej wersji, choć uważam, że wcale takie króciutkie nie są :)
    Fajna ta kalkomania. Może skusze się na coś w tym stylu, bo ładny efekt można uzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak dla mnie takie krótkie też wyglądają super, no i te kwiaty! genialny pomysł, bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wcale nie za krótko :) Śliczny mani! Te kwiatuszki są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  42. Za krótko? Nie wiem jak w rzeczywistości, ale na zdjęciach jak dla mnie wyglądają na dosyć długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgadzam się - przyzwyczajenie się do krótkich paznokci po noszeniu długich jest ciężkie.;))

    OdpowiedzUsuń
  44. Twoje paznokcie nawet teraz wydaja sie byc dlugie! u piekne :) zaciekawily mnie te "naklejki" :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Twoje króciutkie i malutkie paznokcie, przypominają moje po miesiącu zapuszczania :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam taką długość! Wyglądają jak landrynki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. cudowne mani! czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam pytanie gdzie kupiłaś te wodne naklejki ?

    OdpowiedzUsuń
  49. cudowne są <3
    a te naklejki mega.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.