Vipera - Belcanto - 104

piątek, 26 lipca 2013


Lakiery do paznokci z linii Belcanto marki Vipera uważam za niezwykle udane, dlatego kiedy tylko nadarzyła się okazja, swoją skromną kolekcję powiększyła kolejna buteleczka, tym razem w odcieniu pistacji. Błękitka możecie zobaczyć TUTAJ i TUTAJ


Odcień lakieru nasuwa mi skojarzenia iście pistacjowe - co do zasady, kolor jest pastelowy, zarazem jednak posiada kilka neonowych tonów, które nadają mu charakteru. Pięknie komponuje się z delikatnie opaloną skórą, ale i na bladej, takiej jak moja, wygląda całkiem całkiem :) 


Lakier sprawuje się bez zarzutu - jest kremowy, dobrze napigmentowany i wygodny w obsłudze. W linii Belcanto zaskakuje bardzo długi pędzelek - przed nałożeniem lakieru na paznokcie nadmiar produktu, który osadza się na całej długości pędzelka trzeba koniecznie wytrzeć o brzeg buteleczki, w przeciwnym razie zamiast tafli koloru na paznokciu powstanie nieestetyczny kleks


Na paznokcie nałożyłam warstwę Bondera Orly, dwie warstwy pistacjowego lakieru Vipera oraz top wysuszająco-utwardzający (w moim przypadku połączenie Seche Vite i Good to Go Essie). Całość z powodzeniem przetrwa na paznokciach do tygodnia


Jak się Wam podoba pistacjowy, mocno wakacyjny manicure? :)

- pojemność: 11 ml
- cena: ok. 6-10 zł
- dostępność: małe drogerie stacjonarne, drogerie internetowe, portale aukcyjne




Podobne wpisy

49 komentarze

  1. Mega pozytywny kolor! Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś jest w tym kolorze. Być może zaopatrzę się w niego jak będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny jest :) muszę go miec ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor:) Uwielbiam mięte w każdym odcieniu, a ten jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się podoba :) Muszę się za nim rozejrzeć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor, uwielbiam takie lakiery, zwłaszcza latem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeden z moich ulubionych kolorów na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolor i aż miło, że przy takim odcieniu bezproblemowy.. nie miałam jeszcze tych lakierów, czas to zmienić:D

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor piękny
    ja mam nr1o5, który wpada w błękit, ale miałam z nim spore trudności i zraziłam się do Belcanto.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem co i jak.... ale mam ten sam kolor i ty wygląda 1000 razy ładniej taki idealny "miętusowo pistacjowy" bym powiedziała a u mnie w domu wygląda nudno chłodno i jakoś niekoniecznie pozytywnie.. :(

    ale co do kwestii technicznej to bardzo niewygodny jest aż tak długi patyczek od pędzelka..

    OdpowiedzUsuń
  11. nie moge się napatrzeć na Twoje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm nigdy nie miałam takiego kolorku a wygląda bardzo przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale prześliczny kolor!! Chyba nie mam takiego w swojej kolekcji, muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko baardzo mi się podoba – począwszy od wyglądu buteleczki, skończywszy na wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaa! Kocham miętowe lakiery :) Muszę go mieć ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapragnęłam lakieru w takim kolorze... ;-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie wyglada, az milo oko zawiesic :)

    OdpowiedzUsuń
  18. *.* idealna rozbielona, pistacjowa zieleń...- bez takich szarawych tonów, które dają 'szpitalny' wyraz!
    nigdzie nie mogę spotkać się z tą serią, a marzy mi się żółtek a'la ajerkoniak...

    OdpowiedzUsuń
  19. Na Twoich paznokciach każdy kolor prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak ja lubię oglądać Twoje pazurki :)
    przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor śliczny, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam złoty z tej serii i żałuje,że sobie nie kupiłam innych kolorów,bo jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolor! Ni to jaśniutka zieleń, ni to mięta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mój kompletnie ale na Twoich paznokciach jak zwykle rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie się prezentuje na Twych idealnych pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna pistacja :) Nie próbowałam jeszcze lakierów z Vipery, a podobają mi się oba, które prezentowałaś, błękit jest po prostu najpiękniejszym błękitem jaki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładny :)
    -zapraszam do mnie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Po prostu ideal:) ty zawsze powodujesz ze chce kolejne lakiery a nie mam ich juz gdzie trzymac:P

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne paznokcie , a kolor CUDOWNY!

    OdpowiedzUsuń
  30. kolor pistacjowy na prawdę bardzo mi przypadł do gustu... muszę koniecznie zwrócić uwagę na te lakiery w swojej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  31. boski jest ten lakier, uwielbiam takie kolory na lato!

    OdpowiedzUsuń
  32. pody pistacjowe :) lubieeę ! bardzo fajny kolor

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.