Ptasie radio - Golden Rose - Impression - 07

czwartek, 18 lipca 2013


I od razu wszystkie ptaki
W szczebiot, w świergot, w zgiełk - o taki:
"Daj tu! Rzuć tu! Co masz? Wiórek?
Piórko? Ziarnko? Korek? Sznurek?
Pójdź tu, rzuć tu! Ja ćwierć i ty ćwierć!
Lepię gniazdko, przylep to, przytwierdź!
Widzisz go! Nie dam ci! Moje! Czyje?
Gniazdko ci wiję, wiję, wiję!


Czas na prezentację ostatniego z piórkowych lakierów, jakie miałam okazję testować w ostatnim czasie. Pozostałe odcienie znajdziecie TUTAJ i TUTAJ. Dzisiejsza propozycja jest zdecydowanie najbardziej imprezowa, a to za sprawą brokatowych, mocno błyszczących piórek


Lakier opatrzony jest numerem 07. W przeźroczystej bazie zatopione są przecinki w odcieniu błyszczącego granatu i fioletu. Połączenie kolorystyczne uważam za udane, ale z uwagi na dyskotekowy poblask niekoniecznie odpowiednie do codziennego manicure


Tradycyjnie, aplikację lakieru rozpoczęłam od nałożenia na palec serdeczny, resztę paznokci pozostawiając pokrytych wyłącznie fioletową bazą - w moim przypadku lakierem HEAN w odcieniu 617 (więcej na jego temat przeczytacie TUTAJ). Pojedyncze zdobienie prezentuje się całkiem subtelnie i elegancko. Podoba mi się!


Druga z propozycji wpisuje się w klimat rodem z Saturday Night Fever:


Na paznokcie nałożyłam warstwę bazy peel-off Essence, dwie cienkie warstwy fioletowego lakieru HEAN i jedną warstwę piórkowego lakieru Golden Rose. Tym razem podarowałam sobie nakładanie topu - chciałam pokazać, jak wygląda powierzchnia lakieru bez dodatkowego wygładzania go preparatem nawierzchniowym. Z uwagi na fakt, że lakier zmywa się koszmarnie, gorąco rekomenduję zamianę zwykłej bazy na gumowaną bazę peel-off!


Jak się Wam podobają disco-piórka? Mnie efekt przekonuje, ale tylko w mocno imprezowych okolicznościach :) Na co dzień zdecydowanie bardziej przemawia do mnie wersja ze zdobieniem zarezerwowanym dla paznokcia przy palcu serdecznym. Cóż, nudziara ze mnie :)

- pojemność: 11,5 ml
- cena: 12,90 zł
- dostępność: wyspy Golden Rose, małe drogerie, sklep internetowy producenta (KLIK)


Podobne wpisy

46 komentarze

  1. Disco piórka są swietne!
    Faktycznie imprezowe, ale efekt jest mega ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomina mi trochę najnowszą propozycję Ciate - http://www.stylecraze.com/articles/nail-art-tutorial-using-foils/

      Usuń
  2. fajny efekt kolorystyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pstrokato-papugowy, w końcu to piórkowy lakier :)

      Usuń
  3. Wersja z pojedynczym imprezowym paznokciem zdecydowanie trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wygladaja! Ty to masz talent do malowania pazurkow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, trening czyni mistrza, mistrzu! :)

      Usuń
  5. Co ja Ci tu będę pisać o paznokciach, takich komentarzy przeczytasz wiele i to pod każdą notką :)
    świetnie się Ciebie czyta- świetnie! Ameryki nie odkryję, ale wszystko się tak fajnie komponuje- styl notek, opraw (ciekawie, ale bez 'pitu-pitu'), a graficzna bloga i zdjęcia :) chce się tu być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za przemiły komentarz! :*

      Usuń
  6. Ja też jestem nudziara jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby było jasne - poczytuję nam to za zaletę! :)

      Usuń
  7. Mi się zdecydowanie skromniejsza wersja bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak sprawdziłby się granatem lub czernią :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier Hean będzie mój, cudowny kolor od dawna od takim marzyłam, lecę do szukać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze mnie też jest nudziara, ale czasem dla odmiany efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tego ptaszka będę miała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piórka jak u papugi :) super to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  13. obie wersje ładnie się prezentują, ale ta pierwsza bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nr 11 takie fioletowe 'piórka' ale nie bardzo mi się podoba ten efekt jakoś :/

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się ,choć ciemniejsze kolory wolę zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem imprezowa więc pewnie obie wersję bym spróbowała, no ale obie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Każda wersja na paznokciach mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba to połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten lakier z Hean bardzo mi się podoba, piórka niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawie to wygląda, choć lakier Hean bardziej mi się podoba w tym zestawieniu :P

    OdpowiedzUsuń
  21. w ogóle nie podobają mi się lakiery z brokatem w tym kształcie, zawsze omijam je szerokim łukiem, ale jakimś cudem to połączenie bardzo mi się spodobało :) tak się składa, że mieszkam w Turcji, Golden Rose to turecka firma, a znalezienie tutaj ich najnowszych kolekcji graniczy z cudem...

    pozdrawiam ze Stambułu!
    www.7hillsofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lakier Hean jak najbardziej dla mnie na Tak.Błyskotki niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wygląda na jednym paznokciu jako delikatny akcent <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor lakieru Hean jest piękny, już w klimatach jesiennych, ale piękny :) A z piórkami zdecydowanie bardziej podoba mia się wersja oszczędna - na palcu serdecznym.

    OdpowiedzUsuń
  25. Na imprezę jak najbardziej, jednak na codzień już nie bardzo :)
    Chyba, że ta pierwsza wersja z jednym paznokciem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej pstrokata wersja piórek, którą pokazałaś ale ma swój urok. Osobiście podoba mi się wersja minimalistyczna na serdecznym palcu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Boski jest ten piórkowy lakier :) niestety zmywanie to koszmar..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.