Ptasie radio - Golden Rose - Impression - 03

piątek, 12 lipca 2013


Po pierwsze - w sprawie
Co świtem piszczy w trawie?
Po drugie - gdzie się
Ukrywa echo w lesie?
Po trzecie - kto się
Ma pierwszy kąpać w rosie?
Po czwarte - jak
Poznać, kto ptak,
A kto nie ptak?
A po piąte przez dziesiąte
Będą ćwierkać, świstać, kwilić,
Pitpilitać i pimpilić


Czas na prezentację drugiego z piórkowych lakierów do paznokci wchodzących w skład kolekcji Impression. Mój wybór padł na połączenie przecinków niebieskich i morelowych.


Pod względem właściwości lakier nie różni się niczym od recenzowanego wczoraj numeru 13 (KLIK) - aplikuje się bez większego problemu, pozostaje na paznokciach w nienaruszonym stanie przez bardzo długi czas, za to dramatycznie źle się zmywa. Celem uniknięcia frustracji i skórek mocno przesuszonych wskutek długotrwałego kontaktu ze zmywaczem, gorąco rekomenduję zastosowanie bazy peel-of

Buteleczka opatrzona numerem 03 kryje przecinki w odcieniu zgaszonego błękitu i moreli zatopione w przeźroczystej bazie. Połączenie kolorystyczne bardzo mi się podoba, nie jestem jednak pewna, czy podkładowy błękitny wystarczająco uwidacznia piórkowy efekt. Następnym razem poeksperymentuję z innymi odcieniami bazowymi, zwłaszcza granatem


Na paznokcie położyłam mojego ulubieńca - pastelowy lakier (nr 106) marki Vipera Cosmetics z linii Belcanto (KLIK). Palec serdeczny przystroiłam w warstwę piórek. 


O ile niebiesko-czarny lakier zdecydowanie bardziej podobał mi się w wersji nałożonej na wszystkie paznokcie, o tyle piórka w odcieniu moreli i błękitu efektowniej prezentują się nałożone oszczędnie, na paznokieć przy palcu serdecznym. 


Pastelowa baza zniekształca piórkowe wykończenie lakieru. Co więcej, mój aparat nie najlepiej radzi sobie  z uwiecznianiem jasnych kolorów. Efekt na żywo prezentuje się znacznie lepiej niż ten, który widać na zdjęciach, cóż...


Na paznokcie nałożyłam warstwę bazy peel-of marki Essence, dwie cienkie warstwy błękitnego lakieru Vipera, jedną warstwę piórek Golden Rose oraz top (Seche Vite + Good to Go Essie).   


Jak się Wam podoba druga odsłona piórkowych lakierów Golden Rose? Jakkolwiek samo połączenie kolorystyczne bardzo mi odpowiada, następnym razem na pewno zmienię odcień bazowy. 

- pojemność: 11,5 ml
- cena: 12,90 zł
- dostępność: wyspy Golden Rose, małe drogerie, sklep internetowy producenta (KLIK)


Podobne wpisy

33 komentarze

  1. Piórkowy lakier to jeden z niewielu, które mnie nie kręcą :p jakoś nie mogę się do niego przekonać..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pastelowy błękit cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie jeszcze ładniejsze niż wczoraj :)
    super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poprzedni podobał mi się o wiele bardziej, ten nie specjalnie mnie przekonał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersja piórkowa nr 2 wygrywa- na całych paznokciach, oraz tylko na serdecznym. Cudownie to połączyłaś Niecierpku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier bazowy podoba mi się bardzo.
    W połączeniu z piórkami już, niestety, nie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten wczorajszy chyba bardziej w moim stylu. Niestety w Poznaniu trzeba się za nim nalatać :/ jeszcze nie wszędzie dotarł :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się prezentuje ten piórkowy. Jednak dała bym inną bazę, by bardziej go uwidocznić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak niebiańsko to się prezentuje jednak piórka w czerni bardziej do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powinnaś reklamować te lakiery, bo pięknie je prezentujesz :D Ja jednak nadal jestem na nie :) Nie kręcą mnie w ogóle te piórzyska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie to wygląda! bardzo delikatne połączenie.. podoba mi się i na całych i tylko na serdecznym palcu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda na takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice:) ale ten wczorajszy bardziej wpada w me gusta;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wygląda na tym niebieskim tle :). Też go mam, póki co połączyłam go z beżem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten błękit z Vipery bardzo mi się podoba natomiast ten piórkowy jakoś nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w sklepach jeszcze nie pojawiły się takie lakiery, ale być może niedługo już będą to na pewno kupię. Ten jest po prostu śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda naprawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. piórka są fajne, ale to tło jest bombowe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bazowy lakier od Vipery jest zachwycający :) W tym przypadku piórka zdecydowanie bardziej podobają mi się w roli akcentu na jednym pazurku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się nawet bardziej niż poprzednia wersja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. te piórka już aż tak cudne nie są :<

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba ten efekt podoba mi się najbardziej, taki błękitny i bardzo delikatny, widzę ze sprawdziłby się również doskonale przy jasnym bezowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mi sie podoba sam niebieski, to cos juz nie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten laier z Golden Rose przypomina mi wersję lakieru od Barry M mają bardzo podobną kolekcję :) zastanawiałam się nad jego kupnem. Golden Rose też ciekawie wygląda w tym połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fiu fiu fajnie to wygląda! :O

    OdpowiedzUsuń
  26. kobieto, jak patrzę na Twoje dłonie, to mam ochotę Cię odnaleźć i poćwiartować z tej cholernej zazdrości ;))))))
    moje paluchy wyglądają jak parówy, shiet.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.