Natura Siberica - Absolut Anti-Age - Emulsja naprawcza do twarzy

sobota, 13 lipca 2013


Jakkolwiek kosmetyczna nomenklatura z przedrostkiem anti- coraz częściej zdobi opakowania stosowanych przez mnie produktów pielęgnacyjnych, dzisiejsza recenzja Emulsji naprawczej do twarzy i jutrzejsza - Intensywnego kremu-liftingu pod oczy wchodzących w skład linii Absolut Anti-Age marki Natura Siberica oparta jest na doświadczeniach osoby o nieco większych potrzebach w zakresie regeneracji i działania przeciwzmarszczkowego - Mojej Mamy, zwanej dalej Małgosią :) Reprezentujemy bardzo zbliżony rodzaj skóry - zdecydowanie suchy, z tendencją do przedwczesnych zmarszczek, z częstym uczuciem ściągnięcia, wymagający regularnej, bogatej pielęgnacji. Jak sprawdziły się naturalne kosmetyki z dodatkiem czarnego kawioru? Zapraszam(y) do lektury!


Kosmetyk zamknięty jest w eleganckim, kartonowym pudełku zawierającym podstawowe informacje na temat produktu. W środku znajduje się równie szykowne opakowanie w formie podłużnej buteleczki zakończonej wygodną, higieniczną pompką. Aby wycisnąć porcję produktu, należy przekręcić srebrną nakrętkę, która podnosi dozownik. Przyznam, że dawno nie spotkałam równie estetycznego i funkcjonalnego kosmetyku - Małgosia również :)

Emulsja naprawcza do twarzy, jak sama nazwa wskazuje, przeznaczona jest do pielęgnacji ukierunkowanej na odbudowę i poprawę kondycji skóry. Kosmetyk dedykowany jest posiadaczkom cery dojrzałej, wymagającej wzmocnienia, nawilżenia i regeneracji


Za właściwości pielęgnacyjne odpowiadają zawarte w formule emulsji ekstrakty - z miodunki plamistej, z liści zielonej herbaty i z mchów islandzkich. Obok wyciągów roślinnych, kosmetyk zawiera ekstrakt z czarnego kawioru, kwas hialuronowy i panthenol. Skład wolny jest od silikonów, oleju mienaralnego, parabenów, PEG-ów i EDTA. 

SKŁADAqua with infusions of extracts:  Organic Pulmonaria Officinalis, Organic Camellia Sinensis Leaf, Organic Cetraria Islandica, Rhodiola Rosea, Glycerin, Caviar Extract (Acipenser Stellatus), Saccharide Isomerate, Hyaluronic Acid, Panthenol, Niacinamide, Xantan Gum, Iron Oxides, Mica, Titanium Dioxide, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum


Emulsja ma postać upłynnionego żelu o szarej barwie i bardzo delikatnym, przyjemnym zapachu. Kosmetyk jest niezwykle lekki - bezpośrednio po aplikacji wnika w skórę pozostawiając na niej miękką, satynową powłoczkę. Produkt z powodzeniem stosować można, w razie potrzeb, pod nawilżający krem do twarzy oraz pod kosmetyki kolorowe


Emulsję naprawczą do twarzy Małgosia stosowała rano i wieczorem. Z uwagi na suchą skórę, bezpośrednio po aplikacji kosmetyku nakładała ulubiony krem o działaniu nawilżającym (rano) lub odżywczym (wieczorem). W trakcie regularnego stosowania Małgosia zauważyła poprawę napięcia skóry oraz wzrost jej nawilżenia - najpewniej za sprawą kwasu hialuronowego, który w połączeniu z olejkami zawartymi w kremie pielęgnacyjnym poprawił poziom nawodnienia skóry. 

W kwestii działania przeciwzmarszczkowego Małgosia jest podobnie sceptyczna jak ja (co obie zawdzięczamy Babci Ewie). Nie wierzymy w obietnice pełnej regeneracji skóry ani cudownie naprawczego działania kawioru czy roślinnych wyciągów. Nie ulega za to wątpliwości, że emulsja bardzo ładnie wyrównała koloryt skóry, co razem z poprawą jej nawilżenia zaowocowało efektem zdrowej, promiennej cery


Małgosia jest zdecydowanie zadowolona z kuracji Emulsją naprawczą do twarzy z linii Absolut Anti-Age. Rozważamy repetę, zwłaszcza po okresie wakacyjnym, kiedy za sprawą intensywnego działania promieni słonecznych skóra wymaga solidnego nawilżenia i regeneracji. Z uwagi na półpłynną konsystencję, kosmetyk jest bardzo wydajny. W imieniu Małgosi - polecam!

Znacie rosyjskie kosmetyki o działaniu przeciwzmarszczkowym i odbudowującym? Podzielcie się swoimi typami! :)

- pojemność: 30 ml
- cena: ok. 70-80 zł
- dostępność: sklepy prowadzące sprzedaż kosmetyków rosyjskich, sklep internetowy dystrybutora (KLIK)


Podobne wpisy

34 komentarze

  1. Niezwykle elegancki produkt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyk ciekawy, równiez nie dla mnie ale podpowiem go mamie, może się zainteresuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosia była zadowolona, niewykluczone, że i Twojej Mamie przypadnie do gustu, choć wiele zależy pewnie od typu i potrzeb skóry.

      Usuń
  3. Ciekawa recenzja, estetyka opakowania bardzo mi się spodobała :-) Jak na razie odkrywam rosyjskie cuda na włosy, kosmetyki do pielęgnacji twarzy wprowadzam bardzo powoli i z rozwagą, bo mam skórę podatną na zapychanie, podrażnienia i wszelkie niespodzianki. Ale nie ukrywam, że poczułam się skuszona, szczególnie takim pięknym składem i higieniczną pompką :-) Fajnie, że mama jest zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyk wygląda jak za milion dolców, nie ma siły, żeby Mama (skądinąd kosmetyczna sroka) nie była zadowolona :)

      Usuń
  4. dosyć drogi jak na rosyjskie kosmetyki :) ja aktualnie używam serum babuszki Agafii dla wieku 35-50lat, zobaczymy jak sobie poradzi z moim czołem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to serum i całkiem się z nim polubiłam. Fajnie sprawdza się latem, nawet zamiast kremu.

      Usuń
  5. Opakowanie jak za produkt w cenie 700 zł ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, wszystkie marki powinny brać przykład :)

      Usuń
    2. Ta linia wyznacza standard wyglądu kosmetyków - luksus nie musi wcale kosztować krocie!

      Usuń
  6. świetny tekst :) nie jest aż taki drogi, bardzo elegancki! jestem zaciekawiona..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :* Patrząc na ceny kosmetyków rosyjskich, emulsja do najtańszych nie należy. Kawior kosztuje nie tylko na talerzu :)

      Usuń
  7. bardzo ładne opakowanie kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem więcej - cudne i dające poczucie luksusu!

      Usuń
  8. Natura Siberica ma piękne i dopracowane opakowania:-) na razie próbowałam tylko maski aktywnej i się mocno zawiodłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancki kosmetyk, choć nie dla mojej cery, ale mojej mamie pewnie by się spodobał, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to bardziej mamina półka kosmetyków, choć za czas jakiś nie wykluczam, że sama przetestuję :)

      Usuń
  10. Opakowanie jest przecudowne i bardzo eleganckie! Ja póki co nie stosuję tego typu produktów i mam mały uraz do kosmetyków rosyjskich, ale nie skreślam ich całkowicie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a który konkretnie Ci podpadł? :)

      Usuń
  11. Ja na całe szczęście jeszcze nie mam problemu ze zmarszczkami :) Śliczne opakowanie ma ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się odwlecze... :) A opakowanie faktycznie udane :]

      Usuń
  12. Miałam i odradzam! to serum nie robi absolutnie nic - recenzje na wizażu sa podobne do mojego zdania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile głów, tyle opinii. Moja Mama była z działania serum zadowolona.

      Usuń
  13. myślę, że połową sukcesu sprzedaży tego produktu jest jednak jego opakowanie :) dla niego kupiłabym :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawe serum, muszę podsunąć Waszą recenzję mojej Joannie :) może się skusi, bo kosmetyk wydaje się być dla mniej w sam raz.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. oj troche za duzo tych zdjec, ile razy mozna ogladac opakowania?
    serio, moze kolaz bedzie le-pszym rozwiazaniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pytałaś o doświadczenia z rosyjskimi kosmetykami przeciwzmarszczkowymi.
    Ja używam kremu na dzień z kawiorem właśnie z tej serii i bardzo mi się podoba. Jest dość treściwy więc czuję długo na twarzy taki delikatny film, ale absolutnie nie jest to tłuste mazidło, używam na twarz i pod oczy bo już dawno stwierdziłam, że większość kremów pod oczy niczym się (w składzie) nie różni od tych do twarzy poza pojemnością - mniejszą i ceną-większą ;-). No a sam moment kiedy biorę w ręce ten cudny słoiczek ... bezcenne

    Drugi ulubieniec z cyklu "rosyjski przeciwzmarszczkowy" to serum anti-age z żeń-szeniem i jagodami goji Planeta Organica

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.