Koral i kropka.

sobota, 27 lipca 2013


Jakiś czas temu zachwycałam się nowym, koralowym nabytkiem, który trafił w moje ręce za sprawą lipcowego pudełka Glossybox (KLIK). Korzystając z wolnej chwili postanowiłam wykorzystać zalegające w lakierowej szufladzie sondy i zmalować coś na koralowej bazie. Podobno kropki nie wychodzą z mody. Ja swoje postawiłam na głowie, urozmaiciłam różowymi tonami i oto jest - koral i kropka! 


Jako bazy użyłam koralowego lakieru do paznokci Nails Inc. w odcieniu Brook Street. Kropkowe zdobienie wykonałam przy pomocy trzech lakierów do paznokci:

- białego - Neo Nail Professional - Nail Art &Nail Stamping
- jasnoróżowego - Essie - French  Affair (KLIK)
- różowego - Dior - Rosy Bow (355) (KLIK)


Z braku doświadczenia w sondowaniu, kropki rzadko kiedy przypominają kropki. Weźmy jednak w nawias niedostatki techniczne, wszak liczy się dobra zabawa i jako taki efekt :)


Pod koralowy lakier do paznokci nałożyłam Bonder Orly, a całość utrwaliłam topem nawierzchniowym (w moim przypadku było to połączenie Seche Vite i Essie Good to Go). 


Jak się Wam podoba moje nakrapiane dzieło? Naturalnie, jako twórca, jestem na tak :] Przemawia do mnie koral. I kropka


Podobne wpisy

49 komentarze

  1. nie mogę paczeć bo zżera mnie zazdrość :<

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyszło :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie :) Miałam ostatnio w głowie podobne zdobienie, ale czekam aż paznokcie będą ciut dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kształt paznokci Niecierpku. :)
    Uwielbiam koral!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny koral, mam ostatnio straszną fazę na takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. No i dobrze, ze kropki nadal modne bo całość wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie śliczne kropeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba, wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też pokazywałam kropki ostatnio :D Twoje paznokcie to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne mani. Kropki są na czasie zawsze i w każdym wydaniu :D
    Pazurki uwielbiam ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie to wygląda!!! Dla mnie ten kolor jest idealny na lato!;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne i kobiece zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł! muszę odgapić

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne połączenie różnych kolorków. Te kropki wręcz zachwycają (i mowi to ta, która niecierpi kropek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny ten lakier :) Kropki też :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jak cudnie z tymi kropkami!
    na pewno kiedyś spróbuję pokombinować w ten sposób, bo lubię zabawę z kropkami i kocham je pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kolor, właśnie takiego szukałam! a kropki jak na "brak" doświadczenia, wyszły naprawdę dobrze... jednym słowem perfekt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie wyglądają, kolor świetny a lakier Dior mnie zachwycił ;) chętnie zobaczę go na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne pazurki!! <3 :) Wygląda to wszystko świetnie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękny manicure! Kropki wyglądają uroczo, a całość bardzo perfekcyjnie. Zwłaszcza na tak zadbanych paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ŚLICZNIE! aż dostałam ochotę na takie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam koral, nawet teraz mam go na paznokciach, ale z Joko

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten Chanel odbiera mi mowę za każdym razem gdy go widzę! Dzięki za link przypominający.

    OdpowiedzUsuń
  25. genialne zdobienie, na pewno zrobię coś takiego na moich pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny efekt, kropeczki wyglądają jakby stopniowo zanikały, super :D Mogę kiedyś "spapugować"?

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny, urozmaicony mani. a i akier ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  28. DO mnie też przemawia ten koral ;) I oczywiście kropka!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie to wygląda, chyba to "odgapię" :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł muszę swoją sondy wyciągnąć i lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepięknie. Kropeczki są takie... dziewczęce. Całość wyszła bardzo subtelnie (:

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie Ci wyszedł ten mani:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale pięknie to wszystko wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.