Koralove - Nails Inc. - Brook Street

środa, 24 lipca 2013


O tym, że uwielbiam koralowe lakiery do paznokci przekonywałam TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ, czy TUTAJ. Za sprawą lipcowego pudełka Glossybox (KLIK), do mojej kolekcji dołączył kolejny koralowy ulubieniec. Na imię mu Brook Street, wchodzi w skład standardowej linii Nail Polish marki Nails Inc. i  słowo daję - niezły z niego przystojniak!


Odcień, jak widać zresztą na załączonych obrazkach, to koral idealny - mocno nasycony, intensywny, z delikatnym, neonowym akcentem. Prezentuje się nienagannie niezależnie od kolorytu skóry. Oczywiście, apetyczna opalenizna dodatkowo podkreśla koralowe atuty, niemniej lakier doskonale współgra nawet w połączeniu z bardzo jasną, porcelanową skórą


Posiadam zaledwie miniaturę, dlatego nie jestem w stanie ocenić komfortu aplikacji przy użyciu standardowej wielkości pędzelka. Ten dołączony do mikro-buteleczki sprawuje się bez zarzutu - umożliwia szybkie, a przy tym precyzyjne nałożenie lakieru. Po względem konsystencji lakier wypada bardzo dobrze - nie jest ani zbyt gęsty, ani zbyt rzadki. Dwie warstwy pozwalają na uzyskanie pełnego krycia. 


Na paznokcie nałożyłam warstwę Bondera Orly, dwie warstwy koralowego lakieru Nails Inc. oraz warstwę topu nawierzchniowego (połączenie Seche Vite i Good to Go Essie). 


Jak się Wam podoba mój nowy - KORALOWY - lakierowy nabytek? Ja jestem zachwycona intensywnym odcieniem, przyjemną, bezdrobinkową formułą i wykończeniem na wysoki połysk. Nails Inc. - brawo!

Miałyście okazję stosować inne lakiery do paznokci tej marki? Czekam na Wasze opinie!


Podobne wpisy

62 komentarze

  1. Piękny maluszek <3 bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolorek wraz z paznokietkami !

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały i piękne jak zwykle paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko, piękny! ja obecnie jestem zachwycona essie- cute as a button :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam oba i myślę, że są do siebie bardzo podobne jeśli chodzi o kolor. Moim skromnym zdaniem Essie jest nieporównywalnie lepszy jeśli chodzi o aplikację i trwałość :)

      Usuń
  5. wlasnie wczoraj tez pomalowalam na ten kolor ;) tylko wydaje mi sie ze jest troche bardziej rozowy niz na zdjeciach?!
    Mi malowalo sie ciezko takim malym pedzelkiem ale kolor wynagradza wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kolor! :) a lakierów tej firmy jeszcze nie miałam okazji wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. o żesz Ty jakie masz cudne pazury ;). Miodzio i kolorek też ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek.Twoje pazurki są cudne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Nails inc. nie mam doświadczeń, ale w koralowych odcieniach każdego lata zakochuję się na nowo - ten nie jest wyjątkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, koral bliski ideałowi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja myślałam, że znam wszystkie lakierowe firmy dostępne na naszym rynku (pomijam te "straganowe"), a tu widzę, że jednak nie ;) Chyba muszę się doedukować ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ podobny do Essie Cute As A Button! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się takie kolory, a ten wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny odcień! Kojarzy mi się z Essie Cute as a button :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na Twoich pięknych paznokciach każdy lakier wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam koralowe lakiery :) ten pokazany dzisiaj również uwilebiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także bardzo lubię koralowe lakiery :))

    OdpowiedzUsuń
  18. pies srał opaleniznę, ale na TAKICH paznokciach, to i byle co będzie ładne :) nie to, że jestem sknera, ale mnie jednak szkoda kasy na wszystkie lakiery powyżej 20zł :) Avon ma bardzo podobny Coral Reef i też jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne koralove mani, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny kolorek :) Ogólnie świetny blog, bardzo przyjemnie się go czyta i ogląda :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak, fajny z niego przystojniak!Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam lakierów tej marki. Bardzo ładny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To jest wielce niesprawiedliwe i z tego miejsca protestuję - nie można mieć tak pięknych paznokci i epatować nimi na prawo i lewo ;)

    Kolor piękny - po czerwieni mój ulubiony na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładny kolor :) , fajnie wygląda i pasuje do Twoich paznokci

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolor :) Masz cudowne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. też go mam, ale jeszcze nie wypróbowałam :) ciągle brak czasu, a lakierów przybywa :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale urocza miniaturka i kolor piękny. Z Nails Inc nie miałam styczności, ale kusi mnie ich dżinsowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolor i przecudne paznokcie - zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  29. No fakt, przystojniak z niego! Nie posiadam niestety lakierów tej firmy... i to musi się zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie każdy koralowy lakier wart grzechu:) Ten egzemplarz jest wyjątkowo udany:)

    OdpowiedzUsuń
  31. kolor jest prześliczny !! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiekny kolor i ten błysk ;) moje nigdy nie mają takiego połysku.

    OdpowiedzUsuń
  33. przepraszam, ale...Zajebisty! ;P

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiekny kolor, szkoda ze buteleczka ma tak mala pojemnosc :)

    OdpowiedzUsuń
  35. widziałam te lakiery w sephorze i kurde były rozwarstwione! ale uroku mu nie ujmuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. z tego co tu piszesz zachowuje się przyzwoicie... a to bardzo dobrze, bo kolor oszałamiający ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nieprawdopodobnie pięknie. Mam takie skojarzenie z owocowymi lizakami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. ładny. bardzo. podobny do mojego essiaka chubby chicks

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.