KIKO - błękitek

wtorek, 2 lipca 2013


Po udanym debiucie z jabłkową czerwienią marki KIKO (KLIK) sięgnęłam po przyjemny, nieco zgaszony błękit. Odcień ogromnie przypadł mi do gustu - odkąd zaczęłam go nosić, niebo nabrało właściwego, letniego koloru :)


Lakier opatrzony jest numerem 339. Dodam, że mój aparat zniekształcił kolor - w rzeczywistości lakier ma nieco więcej szarych tonów a zarazem mniej fioletu


Na paznokcie nałożyłam warstwę Bondera Orly, dwie cienkie warstwy błękitnego lakieru KIKO oraz top - mieszankę Seche Vite i Good to Go Essie. 


Jak się Wam podoba błękit w KIKOwym wydaniu? Wystaczająco letni? :) 

- pojemność: 11 ml
- cena: ok. 2 €
- dostępność: zagraniczne salony KIKO, portale aukcyjne

Podobne wpisy

74 komentarze

  1. Piękny. Ostatnio mam jakiegoś bzika na punkcie tego koloru. Uwielbiam jego wszystkie odcienie. Kupuję lakiery i z uporem maniaka przyznaję, że wszystkie są inne, choć tak naprawdę niewiele się od siebie różnią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka błękitów w swoich zbiorach i stwierdzam, że mimo wszystko różnią się od siebie - niektóre są bardziej neonowe, inne zgaszone, niektóre z dodatkiem fioletu, inne bez. Liczy się detal :]

      Usuń
  2. Piękny, lubię takie zgaszone odcienie. A najbardziej lubię Twój kształt płytki - niedościgniony ideał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki tam ideał, Magielku... Po prostu piłuję na prosto, to wszystko :)

      Usuń
  3. Nie moja gama kolorystyki, ale ogólnie wygląda przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to nawet trochę szkoda, że nie ma w nim tyle fioletu co na zdjęciach, bo wygląda tak cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mój kolor :) I zazdroszczę stanu płytki!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny :))) u mnie za oknem niebo szarawe, więc taki kolor z pewnością nieco ożywiłby dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny błękit! Bardzo letni, ale i na zimę będzie pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet taki lekko fioletowawy jak na zdjęciach jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobny do "Bikini so teeny" Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładniutki kolorek i pazurki też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękny, może uda mi się jakoś go zdobyć :)
    Mam też pytanie. Czy Good To Go sprawuje się u Ciebie lepiej niż Seche, czy nie ma żadnej różnicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę większej różnicy, bardziej przyzwyczaiłam się do Seche, ale Essie działa bardzo podobnie.

      Usuń
  12. Bardzo ładny, takie dzisiaj niebo jest u mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chwaląc się, to za sprawą moich paznokci :]

      Usuń
  13. bardzo fajny kolorek :) delikatniusi

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo letni :) Jak niebo :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny kolor ! ile ja bym dala zeby miec tak ladne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, wystarczy zakupić dobrą odżywkę i uzbroić się w cierpliwość :)

      Usuń
  16. Cudo! Nienachalny, przepiękny błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podzieliłabyś się swoimi KIKO :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że one chcą zostać tylko ze mną :)

      Usuń
  18. śliczny błękit idealny na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Będę udawać ze mnie tu nie było, i wcale nie spodobał mi sie ten kolor i wcale nie mam ochoty go kupić i zapomnę tez o aktualnej promocji na lakiery w KIKO....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kysz! tu u KIKO nawet nie wspomina :)

      Usuń
  20. UWIELBIAM ten kolor, cudownie wygląda na paznokciach. nie mam niestety żadnego takiego odcienia w kolekcji :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest śliczny, wygląda jak piękne błękitne niebo :) idealny na lato!

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny jest.. Uwielbiam lakiery Kiko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny! I po raz kolejny powtórzę - szkoda, że nie mam dostępu do Kiko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, marka miałaby się u nas świetnie, jestem tego pewna :)

      Usuń
  24. Kolorek bardzo ciekawy, troszkę przygaszony, ale wygląda naprawdę ładnie. Jeśli z tego co pisałaś na żywo wygląda troszkę inaczej to wydaje mi się, że jest jeszcze ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki piękny kształt paznokci :) a kolor równie ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny kolor, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny kolorek, takiego jeszcze nie mam ..

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny! Przypomina mi Bikini So Teeny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essie nie miałam okazji nosić, ale na podstawie zdjęć wnioskuję, że są naprawdę podobne!

      Usuń
  29. Nie miałam jeszcze przyjemności noszenia lakieru Kiko na paznokciach..może kiedyś :). Kolor trafia w 100% mój gust. Zachwycam się kształtem płytki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piłuję na prosto, żadna filozofia :)

      Usuń
  30. ładne masz pazurki :)
    co do lakieru to kolor pasowałby do mojej przejściowej kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, to dobry argument żeby go poszukać :)

      Usuń
  31. Piękny, delikatny błękit. Ostatnio mam coraz większą chrapkę na błekity na paznokciach, a w swojej kolekcji mam chyba jeden czy dwa lakiery w kolorze nieba :(

    OdpowiedzUsuń
  32. nie lubie błękitów na paznokciach ale ten jest wyjątkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Noooo, to jest kolor! Kolor niezapominajkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale super, masz niezapominajki na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny a top daje super wykończenie takie a'la żelowe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.