Lakierowe dary losu!

środa, 19 czerwca 2013


Nie byłabym sobą, gdybym nie powiększyła kosmetycznych zbiorów o kilka(naście) nowych lakierów do paznokci. Ale ale, część z nich to lakiery bardzo specjalne, bo piórkowe :) W ostatnim czasie marka Golden Rose wprowadziła na rynek sporą kolekcję lakierów Impression - przypominających kolorowe, ptasie piórka. Idealnie letnia, bezpretensjonalna propozycja!


Do mojej lakierowej kolekcji trafiły trzy piórkowe nowości. Każdy jeden ogromnie przypadł mi do gustu, choć przyznam, że na trzech poprzestać nie zamierzam :] 

Buteleczka opatrzona numerem 03 kryje bezbarwny top wysycony maleńkimi przecinkami w kolorze brzoskwini i nieco poszarzałego błękitu. Połączenie uważam za nader udane - sądzę, że pięknie będzie prezentować się zarówno na jasnej, morelowej bazie jak i w otoczeniu niebieskości

Drugi z lakierów - nr 13 - to zgrabne połączenie piórek czarnych i neonowych, niebiesko-morskich. Lakier zamierzam łączyć z matowym, czarnym lakierem do paznokci


Ostatnia propozycja wydaje mi się najbardziej imprezowa, głównie z uwagi na mocno błyszczący charakter fioletowych i granatowych piórek. Jestem ciekawa, jak lakier będzie się prezentował na paznokciach. Podobnie jak w przypadku czarno-niebieskich przecinków, disco-top widzę w towarzystwie matowego lakieru do paznokci, tym razem w odcieniu fioletu lub granatu.


Jak się Wam podobają moje nowe lakierowe nabytki? Przyznam, że za piórkowym efektem szalałam odkąd marka Nails Inc. wypuściła na rynek serię lakierów Feathers. Żadnego nie udało mi się kupić, nie ma jednak tego złego - Golden Rose błyskawicznie zareagowało na światowe trendy proponując własną, dużo bogatszą niż w przypadku Nails Inc. gamę piórkowych lakierów. Każdy egzemplarz mieści 11,5 ml i kosztuje ok. 12 zł. Piórka nakładać można dwojako - na zabezpieczone bazą, lub pomalowane uprzednio kolorowym lakierem paznokcie

Poza lakierami z nowej kolekcji, skusiłam się również na zmywacz do paznokci o zapachu moreli, wyposażony w bardzo praktyczną pompkę dozującą produkt. Pomimo że swojego ulubieńca w kategorii zmywaczy już mam, chętnie zapoznam się z owocową alternatywą. Producent deklaruje, że zmywacz wzorowo radzi sobie z oczyszczaniem płytki paznokcia. Dodatkowo, kosmetyk nie posiada acetonu, co zaliczam mu na spory plus. Podłużna butelka mieści 140 ml. Jestem ogromnie ciekawa jego działania!

--------------------------------------------------------------

Jak się Wam podoba piórkowy trend w zdobieniu paznokci? Moim zdaniem piórka podbiją rynek podobnie jak lakiery piaskowe, czego gorąco marce Golden Rose życzę! No, to zabieram się do malowania :)


Podobne wpisy

52 komentarze

  1. Koniecznie pokaż prędko piórkowe lakiery!
    Ten pierwszy wygląda wyjątkowo atrakcyjnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej ciekawi mnie ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie mnie piórka nie kręcą, ale chętnie je zobaczę na Twoich idealnych paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie te piórkowe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale dużo fajnych rzeczy Ci przybyło , lakiery są wietne już chciałabym zobaczyć je na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piórka są śliczne :) szczególnie dwa pierwsze kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam je na żywo, ale nie kupiłam. Nie moja bajka. Mogłabym mieć ten ostatni dla samego podziwiania w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pokazuj koniecznie te lakiery na pazurkach! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te lakiery, też chcę je zobaczyć na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo chcę zobaczyć efekt na paznokciach, szczególnie tego pierwszego (:

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na piórka na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie widzę ich u siebie (myślę, że by mi nie pasowały), ale uwielbiam taki fantazyjny manicure u innych osób. W ogóle w temacie lakierów Golden Rose rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super są te piórka :) ale chyba ciężko je zmyć z paznokci?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie moge sie doczekac kiedy pokazesz piorka na swoich pieknych paznokciach:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądają ślicznie, pokaż na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy piórkowy jest cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokaż czym prędzej 03 na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na prezentację.
    Zupełnie nie wiem czego się spodziewać.

    OdpowiedzUsuń
  19. A ile kosztował zmywacz? bo nie znalazłam?

    Lakiery piórkowe są świetne! Bardzo mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lakiery zapowiadają się niesamowicie ! :O czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piorka lakierowe jakos mnie nie kreca. ten trend nie przypadl mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio się nad tymi piórkami zastanawiałam i nawet miałam je w rękach ale odłożyłam na rzecz Holiday ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie piorka mi sie bardzo podobaja, ale jakos nie kusza do zakupu tak jak piaski :P

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie te piórkowe lakiery jakoś nie przekonują... zawiesiłam się na piaskach :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja dopiero niedawno zdobyłam pierwsze piaski, a Ty już piórka pokazujesz :D Czekam na zdjęcia na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  26. czekam na prezentację piórek na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  27. No nie wiem, mnie te piórka nie porywają na tyle by je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kuszą mnie te lakiery niesamowicie! jak jeszcze je ktoś pokaże na blogu to chyba ulegnę :P

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne te kolorki. u mnie w GR jeszcze ich nie ma, a babka nawet nie wiedziała, kiedy będą w dostawie. damn it.
    zmywacz mnie zaintrygował;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam na prezentację lakierów na paznokciach, bardzooo jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chcę zobaczyć piórkowe lakiery na paznokciach ;) ciekawa jestem efektu, ponieważ same w sobie mnie nie przekonują :(

    OdpowiedzUsuń
  32. śmiechowe lakiery :) ale myślę że na jeden mogłabym się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Do piaskowców mnie nie ciągnęło i nie ciągnie ale piórek musze koniecznie spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. w buteleczce wyglądają jak robale :D ale b. mi się podoba ten czarno - turkusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piaski od GR mi się strasznie podobają, teraz żałuję, że nie kupiłam jeszcze tego 13, bo zapowiada się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. zainteresowały mnie bardzo te piórka, mam nadzieję, że wkrótce je pokażesz na pazurkach, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oglądałam je w sklepie Golden Rose, bo w buteleczce mnie zachwyciły, ale na próbnikach już nie prezentowały się tak ciekawie, więc zrezygnowałam. Tym bardziej jestem ciekawa jak prezentują się na paznokciach, "na żywo" :)

    OdpowiedzUsuń
  38. oj będą lecieć piórrrra ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne te piórkowe lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia otwartych buteleczek- z lotu ptaka:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawie wyglądają te piórkowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Musze miec te lakiery ! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawa jestem jak te lakiery wyglądają na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Też mnie ciekawi jak wyglądają na żywo. Intrygują mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piórka jakoś do mnie nie przemawiają, ale GR nr 13 jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  46. ja mam mieszane odczucia, ale stosowane z umiarem przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Równocześnie, grzecznie proszę o niespamowanie zaproszeniami.